home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon što je već predstavio novu 308-icu, obnovljene verzije modela 3008 i 5008, sedan 408 za Kinu, kao i novog mališana 108, Peugeot je pripremio i redizajnirani 508 koji se inače pojavio 2010. godine (dostupan je kao limuzina i karavan 508 SW).

508 se proizvodi u Francuskoj i Kini (dosadašnja verzija je širom sveta prodata u oko 370.000 komada), pri čemu je Kina 2013. godine postala njegovo najveće tržište (oko 36% svih 508-ica se naime proda u Kini).


508 facelift će šira publika moći da upozna na ovogodišnjem sajmu automobila u Parizu, a što se tiče estetskih izmena one se odnose na modifikovani prednji deo (maska, LED svetla, branik, redizajnirana hauba), zadnji deo (branik i svetla), kao i na dorađenu unutrašnjost (novi 7-inčni ekran osetljiv na dodir, manje dugmića na centralnoj konzoli, Head-Up Display, kvalitetniji materijali). 

Izmene zaokružuju i novi alu točkovi, šira paleta boja, bogatija oprema (kamera za vožnju unazad, senzori za mrtav ugao, Keyless Entry i Start, automatska el. parking kočnica, četvorozonski automatski klima uređaj, JBL Hi-Fi...) i osvežena gama motora.

Što se benzinaca tiče, Peugeot 508 facelift je dobio novi Euro 6 motor 1.6 THP 165 u paru sa šestostepenim manuelnim ili novim EAT6 šestostepenim automatskim menjačem. Ovaj motor zamenjuje dosadašnji Euro 5 1.6 THP 156, a bez obzira na više snage 1.6 THP 165 ima smanjenu emisiju CO2 (u verziji sa manuelnim menjačem 129 grama po km).

Kod dizelaša se ističu 2.0 BlueHDi 150 (koji u verziji sa 6-stepenim manuelnim menjačem ima CO2 emisiju od 105 grama po km), kao i 2.0 BlueHDi 180 sa CO2 emisijom od 111 g/km.

U ponudi ostaje i 508 RXH sa HYbrid4 pogonom (RXH pritom ima i robusniji izgled zahvaljujući dodatnim zaštitnim elementima na eksterijeru), a to podrazumeva kombinaciju 163 2.0 HDi dizelaša sa 163KS i elektromotora sa 37KS (vozaču stoje na raspolaganju četiri moda vožnje - ZEV, 4WD, Sport i Auto).


Prosečna potrošnja 508-ice RXH HYbrid4 po fabričkim tvrdnjama je 3,3 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 85 grama po km.

Prodaja obnovljene 508-ice će u Evropi startovati 10. septembra, a u Kini u januaru 2015. godine.

Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 7560



Komentari

Jos jedan uspesan model Pezoa...

Autor carobnjak 18 Jun 2014, 16:18

U sto dobro izgleda ovaj beli karavan!
Kao neka offroad verzija..

Autor NemanjaBB 18 Jun 2014, 16:38

Volvo 508 koji pri tom malo s boka podseca na Pasat. Sve u svemu, jako lepse od modela koji nasledjuje i pre bi ga vozio nego Insigniju npr. Ali Pezo po meni i dalje stilski luta. Ne zna sta hoce.

Autor Uroš Cuore Sportivo 18 Jun 2014, 18:57

Samo 370000 prodatih primjeraka??? Loše, loše.

Inace ovo je mali dizajnerski napredak u odnosu na aktuelnu verziju

Autor EsE 18 Jun 2014, 19:13

Ovaj 508 nit smrdi nit miriši , tj. nema onaj vau efekat koji se očekuje od Peugeota.
Ovako mi dođe dosadan kao Passat.
Tek sa novom 308-icom mi se čini da Peugeot izlazi iz dizajnerskog ćorsokaka u koji su upali zadnjih par godina.

Autor Đorđe 18 Jun 2014, 21:53