
Mercedes je danas objavio da je proširio ponudu svojih modela A, CLA i GLA klase
Tako će nekoliko dizel verzija Mercedesa CLA od jeseni dobiti i 4Matic pogon na sva četiri točka, a to su CLA 200 CDI 4Matic i CLA 220 CDI 4Matic.
CLA 200 CDI 4Matic (kao i verzija sa prednjim pogonom) sada dobijaju 2,2 litarski četvoroclindrični dizelaš sa 100 kW/136KS i 300 Nm obrtnog momenta.
CLA 200 CDI sa prednjim pogonom i 7G-DCT menjačem po fabričkim podacima troši samo 4,0 l/100 km, emituje 104 grama CO2 po km, do 100 km/h ubrzava za 9,8 sekundi i postiže maksimalnih 220 km/h.
CLA 200 CDI 4Matic ima potrošnju goriva od 4,6 l/100 km, emituje 119 grama CO2 po km, do stotke ubrzava za 9,8 sekundi i može do 216 km/h.
CLA 220CDI 4Matic ima 2,2 litarski motor sa 125 kW/170KS i 350 Nm, troši 4,6 l/100 km, emituje 119 grama CO2 po km, do 100 km/h ubrzava za 8,2 sekunde, a maksimalna brzina je 230 km/h.
U ponudi A klase će se naći i verzija A 220 4Matic (sa 2,0 litarskim četvorocilindrašem sa 135 kW/184KS i 300 Nm) čije ubrzanje do 100 km/h traje 7,4 sekunde, može do 228 km/h, troši 6,3 l/100 km i emutuje 148 grama CO2 po km.
Na kraju, tu je i Mercedes GLA 180 CDI, pod čijom haubom je 1,5 litarski turbo-dizelaš koji raspolaže sa 80 kW/109KS i 260 Nm.
GLA 180 CDI u verziji sa 7G-DCT menjačem ima fabrički deklarisanu potrošnju od 3,9 l/100 km, emituje 103 grama CO2 po km, do stotke stiže za 11,9 sekunde i postiže najveću brzinu od 190 km/h.
Nove verzije će u Mercedesove evropske salone početi da stižu od septembra ove godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
toma
Ne nego su mu manji zadnji tockovi. : ))) U svakom slucaju, ne lici na VW Polo. : )
pit
aj uzmi na netu dve slike pola i tog modela za kojeg mislis da lici na pola, pa nam pokazi svima.
toma
Nema potrebe, to je opšte poznato. Evo pitaj bilo koga sa bloga, koji bmw liči na VW Pola, reći će ti. ( ti kobajagi ne znaš ).
Omaške nema. ;)
e moj maxi taxi...da li je dovoljno reci r klasa?rugoba nad rugobama.5gt nije lepotan ali ide godisnje u 20000+ primeraka ko od sale dok je r na kvoti 5000 :).niko ga nece,a i ko bi ga hteo onakvog izdeformisanog
pit
Neki mozda nisu na istoj talasnoj duzini kao ti. Dakle, ne misle da proizvodjaci sportskih modela namerno otezavaju automobile da bi razvijali vece brzine. Pa kad neko cuje nesto od tebe treba mu mnogo jaci dokaz nego da je to rekao neko drugi. Ti mislis ako se nesto vise puta ponovi da postaje istina. Koga ti zavaravas. Ako posle ove slike kazes isto to, onda OK, ljudi citaju. A kad bi na nekom drugom auto forumu ili blogu lupao ovakve gluposti, bolje da ne kazem za sta bi te smatrali. Tek, slika uvek govori vise od hiljadu reci: http://www.dodaj.rs/f/1m/YF/1bhw5Ws1/1v.jpg
A to sto su svetla slicne relativne velicine u odnosu na ostatak "metala" je neka deseta prica koja nema nikakve veze sa njihovim oblikom. Stopovi S kupea i ML 10x vise lice na stopove lagune i stila (respektivno) nego ovo sto ti pricas.
toma
A kako si znao koji model da poredis ? :D
Zar ti ne rece gore da ne znas, a vidim vec imas spremno poredjenje. : )))
Pazi, naravno da nisu identicni, ali lice !
A ne treba ni da lici ni podseca na Polo.
Оно јес Пит то што причаш али и ако има неке сличности са Полом оправдана је гужвом у самој класи.
Ал' када у топ-премијум класи у којима на прсте можеш да набројиш моделе, перјаници прекопирају Лагунина задња светла, ту онда дебело нешто почиње да шкрипи...
pit
morao bih da budem glup da to ne znam, posto si to do sada pomenuo 67 ili 68 puta, ne, pre ce biti oko 150 puta. Kao sto sam rekao, sa proporcijama se zavrsava svaka slicnost stopova ova dva auta.
E sad, ako bi kojim slucajem licilo koliko ti mislis, sta mislis da li je sramota da neki hechback lici na hachback marke koja je maltene izmislila tu klasu i suvereno vlada njom itd, itd. Ili je mozda sramota kad jedan premijum SUV (govorim o stop svetlima) lici na Stilo Karavan od pre 15 godina. I ne samo oblik, vec i grafika, pa cak i oblici i "reljefi" na metalu oko stopova.
Kod BMW-a i Pola i da postoji slicnost nije mogla da bude prekopirana jer se polo pojavio na trzistu u vreme kada su finalni prototipovi jedinice uveliko bili na ulicama. Dok su ovi u mercedesu izgleda potrosili vece kolicine indiga, promatrajuci stila i lagunu.