
Kao što je bilo i najavljeno pre nekoliko dana, Mercedes je danas i zvanično predstavio najsnažniju verziju S klase Coupe, i to S65 AMG Coupe.
Zvanična premijera nove Mercedesove S klase Coupe (fabričke oznake C217) je održana na 84. sajmu automobila u Ženevi, a nešto kasnije Nemci su na sajmu u Njujorku zvanično predstavili i S63 AMG verziju. To naravno nije sve jer je sada pred nama i top varijanta – S65 AMG Coupe.

Podsećanja radi, standardna S klasa Coupe je dostupna sa 4,7 litarskim V8 benzincem sa 335 kW/455KS i 700 Nm obrtnog momenta (verzija S 500 Coupe). Sem u verziji sa zadnjim pogonom, S 500 Coupe može da se dobije i sa 4MATIC pogonom na sva četiri točka (S 500 Coupe 4MATIC). S klasa Coupe je automobil dugačak više od 5 metara (5027 mm), širok 1899 mm, visok 1411 mm, a međuosovinsko rastojanje iznosi 2945 mm.

Sledi Mercedes S63 AMG Coupe. Pod njegovom haubom je smešten twin-turbo V8 5,5 litarski motor sa 430 kW/585KS i 900 Nm obrtnog momenta.

S63 AMG Coupe u verziji sa zadnjim pogonom od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,3 sekunde i postiže maksimalnih 250 km/h (el. ograničeno), dok u varijanti sa 4MATIC pogonom na sva četiri točka do 100 km/h stiže za samo 3,9 sekunde (najveća brzina takođe ograničena na 250 km/h).
Preostaje još S65 AMG Coupe za koji je Mercedes u Nemačkoj danas počeo da prima narudžbine.

S65 AMG Coupe u Nemačkoj košta 244.009 evra, što je prilično više od S63 AMG Coupea koji ima cenu od 165.588 evra.
S65 AMG Coupe pokreće 6,0 litarski twin-turbo V12 motor sa 463 kW/630KS i 1000 Nm, čija snaga se na zadnje točkove prenosi sedmostepenim 7G-TRONIC AMG SPEEDSHIFT menjačem.

Ubrzanje do 100 km/h traje 4,1 sekundu, a najveća brzina je el. ograničena na 250 km/h (u Evropi), odnosno na 299 km/h (u SAD-u).
Naravno, uz jači motor idu i AMG body kit, novi alu točkovi od 20 inča (gume 255/40 R 20 napred i 285/35 R 20 pozadi), sportski izduvni sistem, jače kočnice (ima žuta kočiona klešta umesto crvenih), doterana unutrašnjost (AMG sportska sedišta, Nappa koža....), "V12 BITURBO" oznake, Magic Body Control i bogata oprema (Burmester 3D sound system, keyless go system, kamera 360°...).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Kakva autina.
Elektronska blokada na 250 kmh na ovom automobilu je besmislena, verovatno ce se doplacivati za skidanje blokade ili podizanje na 280 kmh, ali bilo kakvo limitiranje za S65 je glupost.
U vesti se pominje samo zadnji pogon, što znači da 4x4 neće biti dostupan ni kao opcija.
Nema dalje !
Damko
Postoji doplata da se blokada digne na 300kmh. Inace 65 AMG je sa petostepenim menjacem postizao 350kmh, na stazi Nardo.
Nbb
4-matic imas opciono za 500 i 63, 65 je samo rwd.
napred isto kao e klasa kupe,pozadi kao laguna kupe.cena prejaka pa nije ni cudo sto ce se prodavati u mizernim kolicinama.
Ne moze 4matic sa V12 motorom. Nema mesta. Pa mozete da prestanite da sanjate o S65 sa 4x4:)
Ovolika autina sa dvoja vrata. Kakva glupost, a uzgred + motor sa 6,5L zapremine i menjač sa 5 brzina.
Znaju li ovo da je davno počeo 21 vek???
Više mi se dopada SL!
Očekivao sam puno od ovog novog CL-a ali je nekako već viđeno...
Prethodni ne restsyle je savrsen stvo elegancije i linija...
pozz
roker,
Šta onda reći za Bentley Azure, Brooklands i Rollse Royce Phantom Coupe, Wraith
Ono su BUKVALNO kamiončići koliki su. :)
pozz
Опасан ауто!! :))
Скуп и прескуп али није ово аутомобил за масовну продукцију.
Чак сам се и на унутрашњост мало навикао. :)
Пит
Јел онај десни монитор орјентисан ка возачу (по узору на великог учитеља из Минхена) или само тако изгледа?
Haha, evo ih hejteri. : )))
Nekima trebaju naocare. A neki ocigledno pojma nemaju o cemu pricaju. ( 14:31 )
roker, drzi se ti Puntica, Klija itd, tu mozda i znas nesto. Nit je 6500ccm nit ima 5 brzina.
Uglavnom, o ovome konkurencija moze samo da masta.
Neverovatno da u auto od četvrt miliona evra guraju motor od pre 10 godina u gotovo neizmenjenom obliku. Tri generacije CL-a imaju isti motor.
Odlične fotke :
http://www.benzinsider.com/2014/07/hugo-boss-photo-shoot-highlights-the-mercedes-benz-s63-amg-coupe/
Pit
Konkurencija ne mašta ovakva kola. Ima luksuznih kamiončiča, Rols, Bentli, sličnih vozila, ali Merc nije ni RR ni Bentli.
Ne zaboravi šta sse desilo sa Merc kad je pomislio sa jeste, pa lansirao Majbaha i obrukao se.
Reci mi jel ti zaista misliš da je ovo SS automobil?
I zaista misliš da ja samo znam Daciju?
Nikad neću razumeti mlade ljude, kao ti koji se trte Mercom. Ej, pa nisi deda, Atarac Fočo od stotinu ljeta! E za njih ovo i može biti sportista!
Prelep zadnji deo i uzasan branik napred. Moguce da je uzivo lepsi.
roker
Čoveče, ovo je lux kupe, ko je rekao da je ss auto ?
A evo šta lux kabrio, radi sportskom bmw-u. :)
https://www.youtube.com/watch?v=R6tV_FOHQpc
Uz sav komfor i luksuz, e zato ja gotivim MB. ;)
P.S. Da ne poredimo sa ovim, ali čisto da se vidi koja je moć 65-ca, ovaj ko da stoji ! :)))
https://www.youtube.com/watch?v=0QNxSTNQyoA
Pošto neki nemaju sliku šta je 65-ca i pitaju se čema potreba za tako nečim.
Pa evo, ko voli ovako da praši konkurente, zato. :D
Pit
Ne volim benzince koji imaju sličan rad dizelu i sličan zvuk dizelu.
Lepo sam rekao, ovaj auto je zaostao jedno 25 godina, a uz to ne znam čemu služi.
roker
Ne volim ni ja, ali kakve to veze ima sa temom ?
Inace, uopste me ne cudi da neko ko barata sa Punticima, Klijicima, ne zna cemu S klasa, kupe. Nema 1,2 ili 1,3 mjet. A koliko je zaostala, najbolje govori to sto je najbolji auto danasnjice. : ) Ja ne znam zasto se hvatas ovamo kad nisi vican. Niti znas koliko je kubika, niti koliko brzina niti znas ista o ovom autu. A sigurno se nikad nisi provozao u bilo kojoj generaciji S kupea, vrlo verovatno ni u limuzini.
Пит
Нашао си клип са дорађеном Мечком и сад се одушевљаваш њим!! :)
Мада је онај први много добар!! :))
Ево нешто само за тебе, чисто да наслутиш доминацију у најави!! ;)
http://www.7post.com/forums/showthread.php?t=1010286
gagiba,na tim slikama se vidi samo jad,cemer,tuga,bezidejnost...sta je ustvari tu novo?sve vec vidjeno.sacekajmo jos koji mesec.ali dzaba karboni,laser,k,palci ako enterijer bude podbacio.
бмв
Маскиран је прилично. Оно изнад мењача је пластика, питање је и вентилација да ли је његова, али дисплеји су сигурица. Чисто да се покаже Бркиним дунстерима како се пакују два ЛЦД-а великих димензија а да се не добије "даска изглед"!! :)
Наслућује се да ће бити у 3-4 димензије... ;)
Gagiba, BMW
to je prototip u ranoj fazi. Sve je u plastici. Glavne stvari su maskirane, ali instrument tabla je odlicna. Tek ce krajem godine da se pojave prototipovi sa finalnim enterijerom. Bice to pravi BMW enterijer sa dosta elemenata iz VFL koncepta. Znam da se ispred suvozaca nalazi ekran kao na pomenutom konceptu. Medjutim, postoji jos jedna glasina. A to je da ce postojati dva enterijera. Jedan osnovni, i drugi koji ce se dobijati uz doplatu, i biti jako slican onom u VFL konceptu. Naravno nece se komplet razlikovati, vec odredjeni detalji poput displeja i sl. Takodje, produzena L verzija ce moci uz doplatu da dobije uredjenje zadnjeg dela koje ce biti tip top. Cisto da pokaze nekima neke stvari... Videcemo za manje od godinu dana. Bice sledeca godina zanimljiva - nova sedmica, novi X1, restilizovana trojka, restilizovana jedinica (nadam se da ste juce videli spijunske slike sa promenjenim prednjim i zadnjim delom - uzi farovi a la serija 2, siri bubrezi, grafika u zadnjim svetlima a la serija 7. Sto se zadnjih svetala tice, mozda ce biti dvodelni u L obliku) i ono sto ce mi biti veoma zanimljivo, to je da ce serija 3 i 7 biti sa potpuno novom gamom motora, tj. svi motori ce biti iz nove B serije. Zatim model X4M40i koji ce imati motor iz modela M2, koji se takodje pojavljuje sledece godine(novembar). Verovatno cemo sledece godine videti i koncept najave za X7 i seriju 8. Krajem ove sizu M blizanci X5 i X6. Serija 2 kabrio. Da, sledece stize i restilizovana serija 6. Bice zanimljivo narednih 12 meseci. Mada, kako za koga:)
toma,zato sam i rekao da treba sacekati jos par meseci.nadam se da ce promeniti izgled rucice menjaca koji je aktuelan vec 10ak god,i drive tockic:),volan...sve na ovim slikama je sa aktuelnog modela.nesumnjam u motor,menjace,upravljivost...lider bio lider ostao.ali koliko se god to nekome nesvidelo,enterijer 7ice mora da prsti,bude malo i glomazniji,mozda bi ga neko nazvao i kicastim,ali ako to trazi bogata klijentela,uradi to.sve ispod serije 7 moze da bude svedenije,organizivanije,sa vise ukusa...ali mislim da je jedini razlog zasto je s ispred 7ice po prodajnim rezultatima to sto bogatasi vole"bogato" a ne lepo odmereno i svedeno...
bmw series 8
rucicu menjaca su promenili. Pogledaj malo bolje:)
Slazem se da kontroler iDrive sistema treba promeniti, ali imaj na umu da on ozgleda uzivo mnogo lepse nego na slikama. Na slikama deluje nekako vece nego sto jeste. Vozio sam skoro novi X5 i stvarno na taj detalj nemam nikakvu zamerku.
Drugo, BMW namerno izbegava to da bude "glamurozniji, da prsti". Pretpostavljam da bi to mogli za neku produzeniju verziju ili seriju 9. Taj kiceraj BMW zeli da izbegne jer nisu dobri u tome. Ako neko zeli kiceraj, zna sta mu je ciniti. Mada, mislim da ce nova serija 7 biti dovoljna i za one koji su je kupovali do sada, a i za one koji vole luksuz i svedeni glamur.
Iskreno, trenutno me najvise interesuje gde ce sve upotrebljavati karbon fiber i koliko ce spustiti masu. Zato sto ce to biti najava za novu peticu i jos neke buduce modele. Inace, doveli su glavnog Audijevog coveka za enterijere, i ne znam da li ce to imati uticaja na seriju 7 ili na neke buduce modele. Nece biti zaduzen za sam dizajn, vec za zavrsnu obradu, i jos neke stvari za koje je Audi u zadnje vreme dobijao pohvale.
Citao sam dijalog ljudi koji rade na dizajnu enterijera u BMW-u i Audiju. Saznao sam da je kod Audija npr. veoma kvalitetno samo ono sto je na dohvat ruke i sto se vidi na prvi pogled, i da i u nekim luksuznijim modelima ima zabitih delova koji su veoma losi. Nadam se da ovaj iz Audija nece to da prenese i na BMW:)
Sto se tice nove serije 7, u tom istom razgovoru je ucestvovao i glavni razvojni inzenjer fime "Brose" i naglasio je da je instrument tabla nove serije 7 i vecina sistema u unutrasnjosti tehnoloski za dva koraka iznad konkurencije (dakel, nije pricao o samom dizajnu i estetici). Firma Brose razvija razne sisteme u automobilima (mehanizme za otvaranje gepeka, siber, el. otvaranje prozora, el. podesavanje sedista, i mnogo toga) i gotovo da nema kompanije koja nije njihov klijent:
http://www.brose.com/ww/de/pub/unternehmen/kunden.htm
bmw series 8
Eh da zaboravih da ti kazem. Volan kod nove sedmice je identican kao na ovom zadnjem konceptu.
http://f30.bimmerpost.com/goodiesforyou/concepts/visionfutureluxury/interior/P90147083.jpg
A kao sto se vidi na slikama, i instrument tabala je malo ublazena verzija ove na konceptu.
bmw series 8
evo ti i potvrde za ono o volanu:)
http://www.bimmertoday.de/wp-content/uploads/2016-BMW-7er-G11-Erlkoenig-Spyshots-Luxus-Limousine-4.jpg
Autor toma 15 Jul 2014, 13:31
Kakav dijalog dizajnera enterijera Audija i BMW, to je ovdje na blogu zakljuceno, na osnovu onog linka A4 vs C kvalitet enterijera.