
Toyota Srbija će sredinom avgusta ove godine predstaviti novi Yaris koji nudi obilje stila i novih opcija.
Agresivan dizajn, poboljšanja unutrašnjost i dinamičnije vozne karakteristike, pozicioniraju Yaris kao najbolji izbor u segmentu malih gradskih automobila.
Yaris sledi primer koji je postavljen i za Novu Toyotu Aygo; svojim upečatljivim izgledom, ističe se iz gomile drugih automobila na gradskim ulicama.
Zasnovan je na osnovnim postulatima Toyotinog dizajnerskog jezika: 'prodoran izgled' i 'naglašena prednja maska'. Odlikuje ga naglašena forma u obliku slova „X“, smeštena oko prednjeg znaka, koja odvaja prednju redizajniranu masku hladnjaka od njenog donjeg dela. Na zadnjem delu Yarisa, svetlosna grupa je izmenjena i sada ima LED tehnologiju.

Radi veće atraktivnosti, na tržištu koje se brzo razvija i menja, dizajneri su uložili puno truda u oplemenjivanje unutrašnjosti. Povratne informacije postojećih vlasnika Yarisa inspirisale su poboljšanja u tri ključna područja:
1. Poboljšan je osećaj prostranosti i dinamičnosti
2. Postignut je utisak većeg kvaliteta
3. Proširen je izbor boja i opreme
Novi Yaris ima 5 glavnih oprema: LUNA, S, SOL+, LOUNGE i SPORT
Oprema LOUNGE namenjena je kupcima koji vole više elegancije, pa dolazi sa elementima braon boje u unutrašnjosti, automatskim klima uređajem, električnim podizačima prednjih i zadnjih stakala…
Oprema SPORT namenjena je kupcima koji cene sportski karakter. Uključuje 16" aluminijumske naplatke, zadnje disk kočnice, zadnji spojler, električne podizače prednjih i zadnjih stakala, tempomat…
Obe „top“ opreme moguće je nadograditi paketom LOUNGE+ i SPORT+, koji nude još veću mogućnost personalizacije.
Ponuda motora i dalje uključuje 1,0L i 1,3L benzinski motor, 1,4 D-4D motor i „zaštitni znak“ Yarisa, HIBRIDNI pogon.
PR Toyota Srbija
1. Poboljšan je osećaj prostranosti i dinamičnosti=zapravo je istih dimenzija, mozda deluje prostranije, ali jos jedan kofer nece stati. Motori su ostali isti :D
2. Postignut je utisak većeg kvaliteta =aposlutno ne znaci nista, mozda deluje manje jeftino, ali iz daleka
3. Proširen je izbor boja i opreme = nesto standardno je postalo opciono
Jeste super auto, ali razlog sto nije prosao kako je to Tojota zamilsila, je da je konkurencija mnogo napredovala, a Jaris nazadovao u odnosu na prvu generaciju.
Da stoje prva i aktuelna generacija jedna pored druge, i da ih nisam ranije sreo, ne bih znao koji je to novi model. Toliko o napretku.