
Škoda je prošle nedelje objavila prve zvanične fotografije nove Fabije, ali ne i slike unutrašnjosti. Sada je i ta tajna otkrivena i pred nama su prve fotke enterijera Fabije III.

Novost predstavlja i MirrorLink tehnologija, sistem koji vozaču omogućava korišćenje aplikacija sa smartfon uređaja preko displeja na centralnoj konzoli. Više o Fabiji III možete pročitati OVDE.
Takođe, sajt Novinky.cz je objavio i ovih nekoliko novih slika Fabije III


Tooo!
Kao sto sam i ocekivao, kreativnost i kvalitet u punoj meri! :)))
klasika, nije loše, neku ekstragavanciju nisam ni očekivao...upravljač mi je o.k...naravno, tabla prikazana je u najvišoj opremi.Jedino mi nije jasno zašto su cajgeri toliko veliki...
Sta je sa C stubom, pobogu? Izgleda kao da je vec bio u saobracajci.
Ovaj displej u sredini ce, kao i do sad, biti doplata koja vezujeraznorazne gluposti od 1500 evra(koje nemaju veze sa ovim, poptun nekih lajsni i cuda), a informacije koje se na njemu prikazuju su na Sanderu i Pandi(pogotovo na Pandi, jos od druge generacije) standardno ponudjene, poput predjenih kilometara, prosecne potrosnje, trenutne potrosnje, km koji se jos mogu preci, kada je optimalno promeniti brzinu i raznoraznih slicnih kalkulacija... 2014 ovo bi zaista moglo biti standardno Skoda.
Smesno: Brzinometar ide do 240 km/h. Hahaha, ovo jedino ako je parkiran u vozu koji ide 240km/h. hahahaha
Sve u svemu deluje simpaticno, dok se ne pogleda konkurencija i ne izvadi kalkulator.
Sa ovakvim dizajnom, cena moze biti kompetitivna sa Daciom, mozda minimalno skuplje i to bi bilo to. Ovaj novi infotainment su jako lepo upakovali, steta sto ce ga ukupno 3 kupca sresti u vozilu, jer ce infotainment biti doplata od 1000 evra, kao i do sad...
Dizajn enterijera je taman kako treba, sve je funkcionalno I na svom mestu.
Posebno bih pohvalio instrument tablu, njenu preglednst I preciznost, pogledajte obrtomer, imate oko 45 stepeni "polja" na svakih 1.000 obrtaja ( neki na taj isti "ugao" smeste I po 2.000 rpm ); Maxi dot je fenomenelan I već dokazan, ko ga je probao, zna o čemu pričam; pokazivač goriva takodje ( od "min" do "max" imate oko 180 stepeni, kod većine kola jedva 90, tako da je ovo fantastično pregledno ); ko veli da ova navigacija ima da košta 1.500, taj cenovnik škode video nije ( "Amundsen" ne košta ni pola toga ).
I sve ostalo je za pohvalu.
Naravno, ovo je TOP verzija, ali, pogledajte kod bilokog vozila razliku izmedju bazne I TOP verzije, od očaja do oduševljenja, to je uobičajen raspon emocija I pogleda
Auto kao iz prahistorije...
Ali onaj "donji" radio je vrh u ponudi :) Kao da su pokušali da uhvate praistoriski BMW fazon na komandnoj tabli.
Ovo bi verovatno bila full vercija.
Mogu tek da zamislim klot varijantu. Što rekli neki blogeri klotaru. Biće to baš premijum plastika pretpostavljam :))
Spoljni uzgled je dovoljan za auto do 8000€. A koliko će koštati ostaje da se vidi.
Koliki brzinomeri.. Kao da mere "čvorove"..
Nešto mi opet izgleda Boleslavka četvrtasto..
Na milionitom blenderu je bila zakošenija..
Kako god.. Prodavaće se kao i do sada.. Na kilo i u dobrim količinama..
He, he, he... "Donji radio" je klimatizacija, a ne radio, lepo se vidi, samo treba gledati očima, a ne dušom ...
Kakva crna kreatiavnost , i unutrasnjost i spoljasnost nekreativni i dosadni.Ne razumem zasto neko ne bi kupio Rapida ili druga kola iste kategorije.
Ergonomija, upotrebljivost i komfor.
Bez napadnih detalja i bez onog osećaja ,,gde nestade sad ono dugme''. Displej visoko postavljen, tasteri krupni, logičan raspored. Ovaj auto može da primi 4 odrasle osobe, što ni jedan drugi ne može. Ni 1 linija enterijera nije ista kao kod Rapida, ovde je više trapezoidnih oblika, dok je kod Rapida prisutan zaobljeni pravougaonik i sve je monohorono.
http://www.dodaj.rs/?3p/Kx/3LCYRzH3/fabia-3-rapid.jpg
Ja ne vidim ni 1 zajednicku liniju
Vagen je ovim modelom direktno udario Fiata kao maljem u celo. Da li ce Fiat uspeti da izadje iz nogdauna i uzvrati udarac, ostaje samo da se nagadja. Po svoj prilici, nece.
@ Moron.
To nije tacno za Daciju, sve je pristupacno i moze se kombinovati po potrebi. I prvi su uvel isavremeni infotainment u najnizu klasu.
Nek mi neko, iko, kaze da bi radije kupio ovo nego Fiestu ili Clio?
Katastrofa kao i do sad. Nikad od skode nece biti auto. Upravljac bi pre lezao u nekom decijem modelu!!1
moron
Šta god da je, mene podseća na radio iz 70tih godina prošlog veka. A pogodio se na istom ugradbenom mestu.
Pored toga, od onih "klot" belih oznaka na cajgerima, dobijam klaustofobiju.
Masrer
Odakle imaš informaciju, da će se i u ovoj Fabiji sedeti kao na kafanskim stolicama, baš kao i u prethodnom modelu? Sad su "malo" zaoblili krov, pa će sedenje i "nogari" biti niži i kulturniji nadam se. Aktuelni model ima jako uska sedišta, koja ne drže u krivini i od kojih se dobija hronični išijas.
Mojoj deci se,recimo, dopada enterijer novog twinga, meni ni u ludilu. Stvar ukusa mozda. Oni bi verovatno izabrali i novi klijo bas zbog dizajna, a ja novu fabiju bez dileme i ne zbog dizajna, vec svega ostalog sto vozilo treba da bude... Doduse, moja deca zajedno jedva imaju pola mojih godina... Iskustva ni toliko.