home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mercedes je u januaru ove godine na sajmu automobila u Detroitu i zvanično predstavio novu generaciju C klase (W205), i to u prvo u sedan verziji. Zatim je predstavljen i karavan, a početkom oktobra ove godine će na sajmu u Parizu biti promovisan i novi C63 AMG.

Ipak, prve zvanične slike ovog automobila su se već pojavile, i to pre njegove oficijelne premijere.

Iz Mercedesa je još ranije potvrđeno da će novi C63 AMG pokretati 4,0 litarski V8 twin-turbo benzinski motor, koji će raspolagati sa više KS nego konkurent iz BMW-a. Bez obzira na drugi motor, ime C63 AMG je ostalo i u ovoj generaciji.


Novi BMW M3 Sedan raspolaže sa 431KS, dok novi C63 AMG ima 350 kW/476KS i 650 Nm u standardnoj verziji, a 375 kW/510KS i 700 Nm u jačoj C63 AMG S varijanti. Menjač je inače sedmostepeni AMG SPEEDSHIFT MCT sa manuelnim progranom "M" i Race Start funkcijom.

Naravno, sem snažnog motora, C63 AMG je dobio i AMG aero body kit, nove AMG točkove od 18 ili 19 inča (gume 245/40 R18 i 265/40 R18 odnosno 245/35 R19 i 265/35 R19) i nove kočnice (opciono i karbon-keramičke kočnice), sportski podešeno ogibljenje, sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, kao i doterani enterijer sa Nappa kožom (sportska sedišta, trokraki sportski volan, nove pedale...).


Ubrzanje C63 AMG sedana od 0-100 km/h kod slabije varijante (ima 1640 kg) traje 4,1 sekundu, kod jače verzije tačno 4,0 sekunde (ima 1655 kg), dok je najveća brzina el. ograničena na 250 km/h.

Karavan C63 AMG sa 476KS do stotke stiže za 4,2 sekunde, a karavan C63 AMG S sa 510KS za 4,1 sekundu.

Tu su i sistemi AMG DYNAMIC SELECT (sa modovima Comfort, Sport, Sport+ i Individual), AMG RIDE CONTROL, veliki TFT multifunkcionalni displej, kao i LED svetla.

Kočioni sistem kod standardne verzije sa 476KS ima diskove 360 x 36 mm napred i 330 x 26 mm pozadi, dok C63 AMG S varijanta sa 510KS ima diskove 390 mm napred i 360 mm pozadi.

Što se potrošnje goriva tiče, C63 AMG sa 476KS po fabričkim podacima troši 8,2 l/100 km i emituje 192 grama CO2 po km, a C63 AMG S ima potrošnju od 8,4 l/100 km i emisiju CO2 od 195 g/km.

C63 AMG sedan je dugačak 4686 mm, širok 1810 mm, visok 1442 mm, a međuosovinsko rastojanje iznosi 2840 mm.

Mada su se ranije pojavile i inforemacije da će novi C63 AMG biti dostupan i sa 4Matic pogonom na sva četiri točka, to se (za sada) nije desilo.

Takođe, u ponudi će biti i C63 AMG Edition 1, specijalna serija ovog modela koja će biti dostupna u ograničenom broju primeraka tokom prve godine proizvodnje.

C63 AMG Edition 1 se između ostalog odlikuje i graphite grey trakama, crvenim detaljima (na maski, retrovizorima, alu točkovima od 19 inča), gloss black prednjim spojlerom, Night paketom sa gloss black detaljima i hromiranim izduvnim cevima, sportskim volanom sa alkantarom i zaravnjenim donjim delom, AMG Performance sedištima, elementima od ugljeničnih vlakana, Designo red sigurnosnim pojasevima, specijalnim patosnicama, crnom Nappa kožom i crvenim šavovima.





Isporuke novog C63 AMG sedana bi trebalo da počnu u februaru sledeće godine, a C63 AMG karavana dva meseca kasnije.

Ivan Mitić – Autoblog.rs




čitanja : 2694



Komentari

Vrhunski. Ovaj plavi razbija.
Trebali su i 4-matic da ponude opciono.

Autor Pit 23 Sep 2014, 22:24

+ Izgled prednjeg i zadnjeg branika savrseni za razliku od S kupea, enterijer jako lep pa cak i sa onim ogledalom na sredini
- Slicnost sa S klasom sto doduse ide na stetu starijem bratu, ova dupla precka iz znaka na prednjem grilu

Autor Uros Cuore Sportivo 23 Sep 2014, 22:47

brutalno mocno izgleda...bmw and audi killer its born :)

Autor ayrton 23 Sep 2014, 22:52

Plavi izgleda ekstra.

Autor Bagzi 23 Sep 2014, 23:04

Стиже дебељко за драње!!! :-))

Autor Гагиба 24 Sep 2014, 09:07

Veoma je dobar, i siva kombinacija nije losa samo bez onih nalepnica na bokovima... i stvarno bi mogli (morali) 4matic da ponude s obzirom na ovoliku snagu...

Autor Orlo 24 Sep 2014, 11:34

Gagiba
U pravu si, bice dranje sve u 16 !
Slabic vise ni nije konkurencija mocnom AMG-u.
Al dobro, pretpostavljam da vi bmw fanovi sad furate devizu "sto manje snage , to bolje ". : )))
Do sto ce se nekako i drzati slabic ali sta posle ?! : )))
Gazenje.

Autor Pit 24 Sep 2014, 12:11

Питунга

Никако да савладаш основе аутомобилске филозофије!!
Али добро, другари смо старовременски и имаћу стрпљења у појашњавању... :-)

Дакле, није пресудно на колико бара инжењер у таксикомпанију насвира турбину већ како добијену снагу испоручити на подлогу!!!

Ако се претходник му на стази понашао као Нилски коњ, овај ће с' обзиром на додатну тежину испадати по кривинама као трудни Нилски коњ!! :-)

Е сад, ако му насвирају још педесетак до сто коња, уграде погон на све гуме и замене гвожђурију са нешто карбона, можда ће моћи да ухвати неки егал од 0 до 100!!

У свему осталом - дери дебељка!! ;-)))

Autor Гагиба 24 Sep 2014, 15:42

Gagiba
Jedino gde ce donekle moci da se drzi slabic je do 100, a sta posle ?! : )))
Opet gutanje prasine i nestajanje u daljini.

Autor Pit 24 Sep 2014, 16:10

Gagiba
Uslikah prosle nedelje u BMW Welt-u "Pit`s nightmare":

http://www.dodaj.rs/f/T/zZ/2xDPUXxE/dsc2897.jpg

:)))

ps. ima ih vise, ali, polako....jak otrov se daje u malim dozama:)))

Autor toma 24 Sep 2014, 16:26

"Gagiba
Jedino gde ce donekle moci da se drzi slabic je do 100, a sta posle ?! : )))
Opet gutanje prasine i nestajanje u daljini."

Sta posle?
Na prvoj krivini, kada fizika pocne da deluje na masu, M3/M4 ce reci:"Auf Wiedersehen"

Autor toma 24 Sep 2014, 16:48

pjetpull dobri ovi dragsteri mercedesovi,,američki im nisu ni do koljena

Autor strongman 24 Sep 2014, 16:58

Haha, fotograf je cudo. : ))
Al dobro, nek se raduje jos do prvog poredjenja a onda ce nestati kao na temi F1 ! : )))

Autor Pit 24 Sep 2014, 17:21

pit vidi se da nemas veze sa tematikom. Pa zbog viska mase upravo je ubrzanje (zbog dosta vece snage) jedino u cemu ce C63 moci da parira:)))). Krivine, kocenje,...."Auf Wiedersehen":))))

Autor toma 24 Sep 2014, 18:18

Пит

На центрипеталне и центрифугалне силе које (највише) померају аутомобил из задате путање пресудно утиче маса. Пре свега неогибљена а после и укупна. Прошли дебељко је био шампион у испадању из задате трајекторије па су га новинари прозвали Хипом! :-)

Уколико новог са додатном тежином укроте, убрзају и дисциплинују...е то ће бити занимљивост!!
Лично сматрам да дебељко остаје дебељко. ;-)

Тома

Баци још неку фотку из првог лица. И немогуће да само азијата има око возила, мора бити ту и тамо по неке скромно одевене пегаве швабице?!! :-))

Autor Гагиба 25 Sep 2014, 10:48

dosta vise kg ali i dosta vise ks.ne bi ga otpisivao tek tako. 45ks u odnosu na m3/4 u opste nije malo.pitanje je kako ce preneti tu snagu na podlogu.ljudi koji su vozili novu c klasu pricaju da je dosta upravljivija od prethodnika i da se dosta priblizila seriji 3.
ipak,najbolje sacekati poredjenje i vreme koje ce postaviti na ringu a i na drugim stazama.

Autor bmw series 8 25 Sep 2014, 11:29

@Gagi, E31
Bilo bi zanimljivo da BMW i Audi urade isto sto i Mecka: ubace svoje 4.0 turbace u M3/RS4. Tako bi imali pravi pregled stanja. Trenutno, u ovoj kategoriji BMW konkurise Merdzi sa 1000 kubika manje, a Audi sa 4.2 bez turbine, sto Merdzi daje prednost.

Autor Optimus Prime 25 Sep 2014, 13:47

bmw series 8
hehe, dobro je, treba biti oprezan. Mada, pazi ovo. Ista ili slicna snaga:)

https://www.youtube.com/watch?v=Y9AFQkmkLOk

Autor toma 25 Sep 2014, 14:07

m3 vs c 63 amg

http://www.bimmertoday.de/2014/09/24/bmw-m3-f80-mehr-leistung-bmw-m4-f82-s55-biturbo-r6/#jp-carousel-91698

Autor bmw series 8 25 Sep 2014, 14:57

O.П.

Пре неких 6-7 година је БМВ званично иступио из трке ојачавања агрегата. Пре тога је био доминантан у количини снаге коју испоручи по јединици запремине. То се негде поклапа и са тренутком када се ушло у обновљену сферу турбо мотора. Дакле увидели су да снага није проблем, већ како је искористити и што ефикасније пренети на подлогу.

Мерц улаже велике новце и произвођач је за респект али ово једноставно није његово поље деловања. Много снаге коју уграђују служи за трке убрзања али на стази је до сад бежао преко носа и само га је моћна електроника обуздавала неконотролисаног дрифта.

Мислим да ће тешко моћи преко ноћи нешто битније променити. Могу нагурати и 6 литара и 1000 њм, само ће додатно отежати управљање и ништа више. Уосталом, све ће се убрзо само каз'ти...биће тестова разних.

По мени, дебељко остаје дебељко!! ;-))

Autor Гагиба 25 Sep 2014, 15:25

https://www.instagram.com/p/_xVRY6yuJ2/?taken-by=der_landgraf

Autor bmw series 8 12 Jan 2016, 23:20

Bs8
Jesi ti presao u Merc tabor ? :)
Steta sto nisi bio tu, O.P. i ja se vozali u E46 330ci M, da vidis kako drzi ono cudo.

Autor P1 12 Jan 2016, 23:54

Pitinjo
Sto opet promeni nick? :) A da metnes jedan u cast crnog cetvoronoznog drugara (prezime poznatog dizajnera automobila, ili disco-house muzicara)? ;)
'Olandjanin omastio brke u Amsterdamu i pojeo koji kolacic sa "lekovitim" biljem, pa mu je sad svejedno da li je bolji Merc ili BMW, to je sve isto! :)))
Zao mi je sto Toma nema hrabrosti da nama pokaze svoju masinu i da nas malo provoza u njoj. Verovatno misli da smo saradnici poznate teroristicke grupe, pa da cemo da ga "kindapujemo" i trampimo za cisternu goriva! :))

Autor Optimus Prime 13 Jan 2016, 00:34

O.P.
Neka, to je svetinja, necu da bilo ko uzima u usta. :)
Zato mora i da menjam nick, kad se navrznu neki. :)
Htedoh bas danas da udomim zenku, da mu dovedem zenu al sterilisana. :/
Tomazino se vozi u novoj S klasi W223 maskiranoj, nece on sa nama boranijom da druguje. :)
Gagibunga je prikladniji, da se smejemo. :)

Autor P1 13 Jan 2016, 00:42

P1t
Sin Dragan Gagibunga nam je nesto ufitiljio sa javljanjem! Neda se videti, ko gace u pornicima! :)
Ja taman mislio da kupim nov set Vartinih AA baterija za Tomsonovu limuzinu (i za daljinski), al' covek nas iskulira! Mozda je covek stvarno test vozac u firmi Dexy Co, zaduzen za BMW program, pa nema vremena za druzenje sa nama! :)

Autor Optimus Prime 13 Jan 2016, 01:12