home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mercedes je u Nemačkoj i zvanično počeo sa prodajom novih verzija nove C klase.

Kupcima su sada na raspolaganju verzije C400 4Matic sa 245 kW/333KS (u formi limuzine košta 52.241 evro, karavan od 53.907 evra), zatim C 180 Bluetec sa Renault 1,6 litarskim dizelašem sa 85 kW/116KS (sedan ima cenu 33.915 evra, a karavan 35.581 evro), snažniji C 200 Bluetec sedan sa 136KS u Nemačkoj treba da se plati 36.295 evra (karavan 37.961 evro), C 250 Bluetec 4Matic sedan se prodaje za 46.410 evra (karavan 48.076 evra), kao i C 300 Bluetec Hybrid sa 204KS (sedan po ceni od 47.005 evra, a karavan 48.671 evro).

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1348



Komentari

Kakva ce "tranja" da bude ovaj sa 115 ks. Po mom misljenju glupost nevidjena.

Autor Bagzi 08 Okt 2014, 23:48

Овај Ц400 добар за љубитеље бензинаца.

Autor Pit 09 Okt 2014, 02:03

Bagzi
Zasto je glupost. U Nemackoj ne zele svi Merc i BMW da bi prstali od snage, ubrzavali do 100 za 5 sec., itd, itd. Po gradovima je ogranicenje 50 i svi ga postuju. Kad se naviknes na jurcanje po Bg u Minhenu ili Stutgartu dok vozis gradom imas osecaj da nesto nije u redu sa vremenom i prostorom, deluje kao da se vreme usporilo za 30%. Ako neko tamo uglavnom vozi po gradu, i 115ks je vise nego dovoljno. A i na autoputu moze lagano da dobaci do preko 160,....
Upamti, u Nemackoj, trojku i C klasu ne dozivljavaju kao kod nas. Tamo to voze oni koji zele kvalitet a ne da se qu*che.

Autor toma 09 Okt 2014, 02:17

@toma
U pravu si skroz, za stazu nije dovoljno, ali za regularni saobracaj i za prosecnog vozaca bez nekih sportskih afiniteta dovoljno, mada kada se natovari kod karavanske verzije... hm, bolje makar malo snaznije... ;)

Autor Orlo 09 Okt 2014, 10:00

@toma
Ima logike u tvojoj prici ali za po gradu su kec A klasa a ovo je ipak limuzina( karavan) sa kojim se ide na malo dalje ture. Sto kaze Orlo kad se ovaj snazni karavan potovari stvarima i sedne 5 putnika pitanje je kako ce da ide magistralom ;)
Zamisli ga pod opterecenjem i klimom uz brdo tipa Moraca :)

Autor Bagzi 09 Okt 2014, 15:37

Bagzi
Pa sad. Puna usta "staze", voznih osobina , krivine a na kraju ispade dovoljno i 115 ks i nista od navedenog nije bitno. : )

Autor Pit 09 Okt 2014, 16:36

@ Pit 16:36
Kada je Mercedes u pitanju i nije bitno. I sa 115 KS ovaj model ima pristojne performanse: 201 km/h i 11,5 s no 100 km/h. Ne tako davno imali su u ponudi i model sa 18,5 s do 100km/h, a i beskonačnim ubrzanjem do 10 mph.
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=30987
@ Bagzi
5 putnika u C klasu, možda onu produženu za kinesko tržište, u ovu evropsku 5 putničića.

Autor Ex 09 Okt 2014, 17:58

Ex
Zašto zaboraviti mečku 240 D W123 automatic sa ubrzanjem od 24,8 sekundi? Lada niva i sa motorom 1.6 beše startnija. A i brža ...
http://wiki.mercedes-benz-classic.com/index.php/W123-240D-Getriebe/en

Autor moron 09 Okt 2014, 18:35

Izvinjavam se, loše pročitah, nije ubrzanje bilo 24,8, već 27.4 s. I to je bila hvaljena mečka.
A danas prigovaramo na 11,5 sec?

Autor moron 09 Okt 2014, 18:54

@Pit
:))
@moron
Pre 40 god su to bile ok performanse.
Da se razumemo, nisam ja neki trkac pa da mi je potrebno 200+ ks u svakom trenutku ali i dalje stojim iza toga da je za premijum limuzinu d segmenta malo 115 ks.

Autor Bagzi 09 Okt 2014, 19:54

Bagzi
Pre skoro 40 godina je nastala i prva lada niva, sa 1,6 motorom (sa vibracijama transmisije većim nego kod "Hiltija"), pa je imala bolje ubrzanje od "premium" mercedesa 240 D čak i u njegovoj verziji sa manuelnim menjačem :) Doduše, maksimalna brzina im je bila skoro ista, jedva preko 130 km/h.
Što se tiče dileme da li danas treba 115 ili 200 ks, ako kreneš bilo kojim "magistralnim putem", nema dileme da ti pretežno neće biti potrebno ni 50% od toga, jer nema gde slobodno da se "potera". A po auto putu je ubrzanje ionako nebitno.
Znači, meni slobodno poklonite taj mercedes sa 115 ks. U karavan izdanju, naravno ( ako ima ).

Autor moron 09 Okt 2014, 20:27

@moron
Vozim ponekad tatinu nivu za lov pa znam koje su vibracije u pitanju :) Nasa krece sa "raspadom" na 70-80 i brze nije preporucljivo da se vozi.
Takodje kum ima 123 karavana ali je njegova 3.0 td. Bila je automatik pa je prebacio u manuelca. Vozio sam je dok je bila automatik i nije htela da mrdne :)
Bas cu da vidim sta je sa njom. Nisam je video 3-4 god ali se secam da je bila unutra ocuvana kao da nije vozena.

Autor Bagzi 09 Okt 2014, 21:20

Bagzi
Dosta sam prešao sa dve nive, "prvom" 1.6 (u kojoj su i zubi ispadali od vibracija izmedju 80 i 90km/h) i kasnijom 1.7, koja je bila tehnološko čudo za prvu. Nebo i zemlja :)
Ali, kao terenca, ravne joj nema. Prolazi kuda mi IMT 539 ne može ...

Autor moron 09 Okt 2014, 22:36

@ Moron
Nisam želeo da idem baš toliko u prošlost, a i po blogu su se često kleli u W124.
To bio motiv za poređenje, odnosno zbog toga sam zaključio da ljubiteljima Mercedesa nisu u prvom planu vozne sposobnosti vozila.

Autor Ex 09 Okt 2014, 22:39

slab je to motor za tu tezinu auta...

Autor ivan 10 Okt 2014, 08:55

Gledao sam na sajtu MB-a, karakteristike 1.6 dCi u ovoj C-klasi, i rekao bih da je MB doradjivao ovaj motor jer je kriva obrtnog momenta potpuno drugacija od one kod motora koji se ugradjuju kod Nissan-a i Renault-a...
Npr. kod ovog "slabijeg" obrtni moment od 280 Nm je dostupan u prilicno velikom rasponu - od 1.500 do cak 2.800 o/min, dok kod jaceg od 136 KS taj raspon jos veci od 1.500 do 3.000 obrtaja pri kojima razvija 300 Nm sto je stvarno pohvalno, tako da je veoma prihvatljiv i ovaj slabiji motor jer je dosta elastican...

Autor Orlo 10 Okt 2014, 13:33

nije doradjivao motor vec menjac

Autor ivan 10 Okt 2014, 16:31