home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Renault je na britanskom tržištu startovao sa prodajom nove verzije svog manjeg crossovera Captur.

U pitanju je Captur Signature koji se bazira na verziji Dynamique S MediaNav, dok cene počinju od 17.495 funti.

Ukratko, ovaj Captur između ostalog ima dvobojni eksterijer, set 17-inčnih alu točkova, hromirane elemente, sedišta delimično presvučena kožom, nove pragove i patosnice, Red Touch Pack (crveni detalji u enterijeru), kao i R-Link infotainment sistem sa 7-inčnim ekranom osetljivim na dodir.

U ponudi motora su 0.9L TCe 90 sa 5-stepenim manuelnim menjačem, 1.2L TCe 120 sa šestostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom, kao i 1.5L dCi 90 u verzijama sa manuelnim ili menjačem sa dvostrukim kvačilom.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 3994



Komentari

Ne znam da li bi pravilno bilo porediti ovo sa FIATOM 500 L ( tada bih, izmedju ostalog, rekao da u FIAT 500 L mogu i pozadi da sednem ), ali ja ne razumem "politiku motorizacije" za Captur. Tačnije, kakva vrsta straha u grupaciji Renault-Nissan postoji od toga da u Capturu "spare" 1.2 TCE i sa manuelnim menjačem ili 0,90 TCE sa 6-stepenim menjačem ili da ponude 1.5 DCI i sa 110 ks ( da ne pominjem kakva bi ovo bila bomba u kombinaciji sa 1.6 DCI )?
Zašto to ne sme da bude u ponudi?
Npr, slično "(bes)smislen" automobil grupacije pežo ( 2008 ), mislim da se nudi i u jačoj dizel 1.6 HDI verziji ( sa 115 ks ) ili jačoj benzin verziji uz MT prenos.
Zašto grupacija Renault-Nissan ima takav stav? Mislim, hajd da razumem zašto je dačija logan MCV u dizel varijanti ograničena do 90 ks i manuelne menjače sa 5 brzina ( i kao benzin ), ali, captur nije niskobudžetno vozilo i on ne sme da ima ograničenja koja ima dačija.
Zaista me interesuje.

Autor moron 09 Okt 2014, 12:33

@moron
Pa prodajni rezultati captura govore da im je za sada to nepotreban trosak.To je prosta racunica.Mogli bi da ubace i 4x4 imaju ga, cak i na toj platformi, mogli bi da ubace i masinu iz rs Clia.Ali su procenili da to trzistu ne treba.Da je za dobru prodaju dobar i ovoliki raspon motora i kombinacija sa menjacima.U evropi se on svuda jednako dobro prodaje, taj sklop koji pominjes ce sasvim sigurno biti u ponudi Racoona dogodine, zasto bi preklapali proizvode za par cm razlike, ako im ovako dobro ide.Sa sirom paletom motora u Evropi se 2008 slabije prodaje i ne mogu se sloziti da su besmisleni ovi automobili.sto se tice mesta sedeo sam pozadi u Capturu i ima mesta vise nego prosecan auto c segmenta, ne znam na sta ciljas,jer sa pomerenom klupom u nazad dobijes prtljaznik od 377 litara i puno mesta za putnike na zadnjim sedistima.

Autor Bobo 09 Okt 2014, 14:18

Bobo
Kada u testu nekog VW-a sa petostepenim menjačem ( npr. oktavija ili golf 1.6 TDI ) pročitam kako je "manje zapravo više" i da je zapravo navodno za taj motor "bolji ( "pogodjeniji" ) petostepeni menjač od šestostepenog" ( mada uz taj isti motor kod A3 ili superba dolazi 6MT ), ja se samo nasmejem. Šta bih drugo?
Ja te ne razumeh zašto je 5MT menjač za kaptura uz 0,9 TCE bolji izbor od 6MT? I šta je tu skupo? Reno nema 6MT menjač možda? Pa, čak ga i u dačiji nude uz neke modele sa TCE motorom ( i pogonom 2WD).
A znaš i sam da si i za običan klio više puta govorio da je slab 0,9 TCE, a sada posredno pokušavaš da ubediš da je za veći i teži kaptur to isto sasvim OK ( jer jače od toga sa MT prenosom (i to 5MT )kod kaptura nema)?
Što se tiče 2008, uopšte nisam rekao da je bolji od kaptura (pojma nemam), već samo da 2008 nudi i jaču dizel i benzin motorizaciju uz MT (ako želiš). Samo to sam rekao.Ko se bolje prodaje, ne znam, verujem ti, ali i sam znaš koliko taj podatak smatram pravilnom i bitnom smernicom u odnosu na to šta je "bolje" za nekog neodlučnog kupca.

Autor moron 09 Okt 2014, 16:28

@moron
Pa ja ti opet kazem:
Slabiji Kaptur sa 5MT menjacem je bolji od jaceg Pezoa sa sirom paletom.Dakle, mnogo je bolji izbor jer se bolje prodaje.Da ti prodajes Captura sa 90 konja, sa 5 mt,da ide ko alva i da ne mozes da zadovoljis potraznju, vec da planiras da zaposlis jos 1000 ljudi zbog Clia i Captura,da li bi sirio paletu motora i menjaca?Ja ne pricam nista o neodlucnim kupcima, vec ti pokusavam objasniti da su kupci vrlo odlucni u nameri da kupe Captur, jer se ceka i do 60 dana.Mislim da mu je imotor i menjac idealan, da u toj klasi ne moze biti bolji jer se bas takav najbolje prodaje.

Autor Bobo 11 Okt 2014, 00:33

@Bobo
Hoces da kazes da je 60 dana mnogo za cekanje novog modela iz fabrike?
Ne bih se uopste slozio... za Qashqai je npr. u vreme najvece potraznje (na pocetku prodaje) bilo cekanje i po 6 meseci, naravno ako si hteo sam da konfigurises a ne da uzmes nesto sa lagera... a i u principu je prosek toliki 2-3 meseca...

Autor Orlo 11 Okt 2014, 12:22