
Sem FCC4 concepta, na Sao Paulo Motor Show-u je izložen i blago doterani Fiat Bravo.
Ovaj Fiatov predstavnik u C segmentu je za novu prodajnu sezonu na južnoameričkom tržištu doživeo manje vizuelne izmene koje se pre svega odnose na drugačiju prednju masku sa hromiranom lajsnom, izmenjeni prednji branik, okvire prednjih svetla za maglu, crne okvire zadnjih svetala, nove alu točkove, kao i doteranu instrument tablu, novi multimedia sistem i nove dezene sedišta (neke verzije imaju i kameru za vožnju unazad, satelitsku navigaciju, kožni multifunkcionalni volan...). Uz par novih boja, to je u principu to.
Automobil se nudi sa 1.4L turbo i 1.8L 16V motorima, u paru sa manuelnim i automatskim menjačima.

Novost je i verzija Bravo Black Motion sa 1.8L 16V motorom i bogatijom opremom, Black Motion oznakama, hromiranim izduvnim cevima, standardnim alu točkovima...

U ponudi inače ostaje i Bravo Sporting. Ovde se radi pre svega o vizuelnim promenama i bogatijoj opremi, kako bi se privukli i mlađi kupci. Za to bi trebalo da se brinu 17-inčni alu točkovi, dekorativni elementi na bokovima, dve hromirane izduvne cevi, crni zadnji krovni spojler, sedišta i kožni volan prošiveni crvenim koncem i stakleni panoramski krov.

Za pogon se brine 1.8L 16V benzinac sa 132KS i 185 Nm obrtnog momenta, u paru sa manuelnim ili automatskim menjačem.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Vala lijep auto. e sada zamislite da uzmete ovaj isti auto i stvaite mu znak VW ,prodavao bi se kao lud...znači Fiatu fali jaka poleđina, tj, dao je dobar auto posle niza dosta loših..sve na stranu ja i dalje volim Fiat
Malo su ga naruzili sa ovim crnim dodatkom na njusci kao i viskom detalja na zadnjem braniku. Lep detalj je "maskara" na zadnjim svetlima, tj. ova podebljana ivica unutar fara.
Prelep auto sa nesrecnim menadzerima prodaje i visokom cenom. i dalje atraktivan, zapravo sam siguran da ce doziveti lepu starost kao polovnjak. Kad smo vec kod polovnjak nisam ga puno vidjao na ulicama kod nas. Generalno obracam paznju tako da niej mogao da mi promakne. Steta sto nikad nisu napravili sedan i karavan varijantu...
P.S. Crni gore je vrh!
@carobnjak
Ja ovde vidim FIAT koji vec odavno stoji u mesto. Prave neke 500 modele, povecavaju, spustaju, sire i to im je to. Ovaj model umesto pre godinu dana ili sada da dobije naslednika oni prave facelift. Ovo je smesno, a ne za 'svaka cast!'. Megane u odnosu na ovo deluje kao avion, astra takodje tj svi su ispred dizajnom. Bio je bas kul kad se pojavio i cudno je sto nisu napravili dobru prodaju, on treba da je neki auto kada se na kraju godine prica o najprodavanijim modelima u Evropi da je medju 10 modela, a on verujem da nije ni medju 25 sto znaci 'mora novo i bolje', ali Fiat tapka u mesto i rade neke 500 modele i mole Putina da to prodaju i u Rusiju. Bravo zabari legende... Eto npr Golf je avion za ovo u svakom pogledu, a Fiat nece imati auto kao sto je novi Passat barem jos 10 godina, barem ako se pogleda kako su sad aktivni.
28.10.2014g.
Ova vest i ovaj datum? Ne merem bilivit. Kakav transfer blama.
Umesto novca, znanja, inovacija itd..
FIAT je sigurno ukinuo "R&D". Nema drugog objašnjenja.
Inače je Ok izbor kao polovan. Naftarica i samo teraj.
Nisam znao da se ovo još uvek nudi kao novo, ali, zaista, na sajtu ima, jedan paket, jedan motor, sa cenom od 16,490 za 1.6 dizel od 105 ks. Da li je to mnogo? Možda i nije.
Bazni megane 1.5 dci sa 110 ks je "na akciji" 17,190 €.
Kia ceed dizel sa motorom od 110 ks (sa slabijom opremom) startuje "na akciji" sa 16.240( a alu felne, koje fiat ima, dobija tek na 17.290).
Pa ipak, na ulici "svega" ima novoga, samo ne ovog fiat brava. Očito ga (novog) skoro niko neće...
Ovo je loš i skup auto. Nije čudo da je prodat u rekordno malom broju primeraka. A još veće čudo je da ga proizvode.
Mada u odnosu na 500L liči na kako takav automobil.
@beše nekad mnogooo bolje
hahaha, pa zasto je los?
I kako ti to znas kad ih ni nema?
Pročitah na jednom forumu informaciju da se Fiat Bravo više ne proizvodi u Italiji, tj da je proizvodnja u Italiji prestala u julu ove godine.
Bas sam savetovao prijatelja jednog da uzme Bravo kad bude menjao auto, posto u tom cenovnom rangu nema bolje ponude.
1,9 dizel 150ks, 6 brzina.
Motor bolji od Vagenovog, prelaze koliko hoces, ne mozes da ga sahranis. Ne zeza kao Vagen sa diznama itd.
ima li losiji brend na svetu od fiata(neracunajuci kineske plastikanere)?kako oni jos prezivljavaju?alfa isto.jel postoji jos lancia?jbt ko to kupuje...
Pit
1.9 MJ/120ks se bolje pokazao sto se tice pouzdanosti a sasvim lepo ide
carobnjak
Auto je već odgovorio. A i tvoja konstatacoja da ih nema takođe sve govori. Nema ih polovnih, nema ih novih. Sve u svemu, slična kanta kao i Stilo, samo malo gora.
Pit
Ne zezezaju Bosch dizne ?? :)))
pa valjda i Vagen ima iste. Kao i Merc, ili Merc - Renol.
@Pit
Dobro si ga savetovao ali ja bih mu pre Fiata preporucio Deltu. Motorizacija ista a auto je nekako cudno estetski dobar( bar po mom misljenju). Jedino je malo skuplji od Brava.
Carobnjak
Ako si upucen, onda moze koji savet.
Znam da hoce dizela iskljucivo, nisam obracao paznju na 120ks, da li ima 5 ili 6 brzina.
@beše nekad mnogooo bolje
nisam dobio odgovor zasto je Bravo los?!?
U gume se razumes, al tu si omanuo! :)
carobnjak
Od Fiata drž se ti punta, pande. Najmanje su zlo.
Eto, broj napravljenih primeraka Brava, pokazuje vrednost.
Da ne ulazim u detalje, zna se šta je Fiat. Glupo je tu dati neke veće pare. Polovnjak, stalno obijaš pragove Srpskih majstora.
Motor je najmanji problem. Ali elektronika motora, elektronika, sve periferno... Posebo su divni čipovani modeli dizela.
Ali vrh je plastika i cvrčci. Ne treba radio, perva i bez struje :))
@beše nekad mnogooo bolje
to sto ti pricas vazi za Bravo al za onaj iz 1995.! :)))
carobnjak
Ma u principu, sve je to slično :)
Recimo:
-Mercedes, Dacija, Renault, Nisan, svi imaju isti motor, samo jedan je i do 4 puta skuplji od drugog. Imaš i Volvo sa DCI motorima. Imaš dosta modela Mercedesa koji su samo obojeni Reno;
-BMW, Peugeot, Mini, imaju isti motor, koji sve jedno ne valja ni u jednom. U isptoriji Pžoa taj benzinac 1,6 je najgori;
-Opel, Fiat imaju čak i iste automobile;
-Recimo, Ford, Fiat, Pežo,Opel pa sad i Reno, ne zna se ko kome pravi kombije.
Itd, tako da ovaj Bravo, koji nam dolazi iz Turske, ili ko zna odakle, je kliše sa nekim +/-.
Ali sad je Skoda u trendu. Kupi nju! Sliča kao VW, a nije, ima muško ružan stil, i skup servis, i pun džak falinki. Budi u Srpskom stilu, uzmi Simply Clever :)))))
@beše nekad mnogooo bolje
kakva Turska pa nije to Reno! :)
Pravi se u Italiji i Brazilu.
A sto se tice Skode - NIKAD! :)))
@auto 29 Okt 2014, 17:43
u pravu ste:
"Production at the Cassino plant ended in July 2014, being part of FCA's 5–Year Plan, presented by Sergio Marchionne on May 7, 2014."
http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Bravo_%282007%29
Novi Bravo stize u Evropu tek 2016-e:
http://www.fcagroup.com/it-IT/investor_relations/investors/Presentations/Documents/Fiat_Brand.pdf?redirectFromFiatspa=1