
Ford je na evropskom tržištu ponudio nove motore za svoj SUV model Kuga.
Pre svega, pažnju privlači 2,0 litarski TDCi turbo-dizelaš sa 180KS i 400 Nm obrtnog momenta iz novog Mondea (što je inače za 17KS i 40 Nm više od prethodnika),
U ponudi će biti i slabija verzija 2.0 TDCi sa 120KS koja emituje 122 grama CO2 po km (smanjenje za 12%).
Tu je i 1,5 litarski EcoBoost turbo benzinac koji zamenjuje 1,6 litarski EcoBoost agregat, a biće na raspolaganju u verzijama sa 150KS i 182KS. Emisija CO2 je smanjena sa 154 na 143 g/km odnosno za više od 7 odsto.

Sem novih motora, Ford Kuga je između ostalog dobio i standardni Auto-Start-Stop, a tu su i sistemi Cruise Control i Adjustable Speed Limiter, Tyre Pressure Monitoring System, Forward Alert, Hands-Free Tailgate, Blind Spot Information System, Active City Stop, Lane Keeping Aid, Lane Keeping Alert, Auto High Beam, Driver Alert, Traffic Sign Recognition...
Na raspolaganju će biti i nove boje za eksterijer (Ruby Red metalik, Magnetic metalik i Tiger Eye metalik) i enterijer (Medium Light Stone), a treba pomenuti i opcioni aero body kit.
Ivan Mitić – Autoblog.rs