
Na SEMA sajmu pre tri godine Chevrolet je predstavio zver COPO Camaro namenjenu trkama ubrzanja na četvrt milje. Zato je i logično da ove godine njegova novija verzija ugleda svetlost dana upravo na tom salonu.
Treći po redu COPO Camaro zasnovan je na petoj i još uvek aktuelnoj generaciji Chevroletovog model. Poslednji u nizu COPO primeraka kada je u pitanju aktuelni Camaro napravljen je tako da može da učestvuje u NHRA Stock Eliminator i Super Stock klasama, a zavisno o prohtevima kupaca u njega može biti ubačen jedan od nekoliko LS agregata (350, 396 i 427), bilo da je reč o atmosfercu ili kompresoru.

U osnovnu šasiju (koja se proizvodi u Chevroletovom postrojenju u Kanadi) u svaki COPO Camaro ugrađen je i zaštitni kavez prema NHRA standardu i niz bezbednosnih sistema, a tu su i posebne takmičarske komponente vešanja i šasije, kao i jedinstvena zadnja osovina.
Na SEMA sajam Chevrolet je dovezao COPO Camaro sa LS 350 agregatom i kompresorom. Sa koliko snage raspolaže ovaj 5,7 lirarski LSX V8 motor sa Whipple kompresorom Chevrolet na žalost nije otkrio.
Jedino što pouzdano znamo jeste da će i ovaj COPO Camaro biti proizveden u 69 primeraka kao i njegovi prethodnici.
Izvor: Automotoportal.hr
Foto: Chevrolet