
Automobil pokreće 1,0 litarski trocilindrični turbo benzinac sa 70 kW/95KS i 160 Nm obrtnog momenta, dovoljno za maksimalnih 190 km/h.

Pomenuta potrošnja od 4,1 l/100 km je za 0,2 l/100 manja u odnosu na standardni Polo 1.0 TSI, dok emisija CO2 iznosi 94 grama po km.
Polo TSI BlueMotion između ostalog ima i poboljšanu aerodinamiku, gume sa smanjenim otporom kotrljanja, promenjene prenosne odnose u menjaču, start-stop sistem, regeneraciju kočione sile, indikator promene brzina, a ovaj automobil je i niži u odnosu na standardni Polo.
Polo TSI BlueMotion u Nemačkoj košta 15.925 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Bas lepe brojke, o obrtni moment (jedinica torka ili momenat kako je nekima poznata ova jedinica) je raspoloziv u velikom rasponu i to od niskih 1.500 - 3.500 o/min, sto je stvarno za respect.
Vidim da nude i verziju sa 110 KS, sto je identicno sa snagom cetvorocilindicnog 1.2 TSI, a pise da ima cak 200 Nm (!!!) sto je vise od veceg motora sa cilindrom vise... moguce da je to brojka sa overboost-om jer je prilicno impresivna za ovako mali motor, a secam se da se Ford hvalio tolikim obrtnim momentom kod jace verzije 1.0T a on je tu vrednost postizao samo sa overboost-om u kratkom vremenskom periodu, samo sto su tu na pocetku smekerski krili a hvalili se vecom brojkom... inace novija verzija 1.2 TSI razvija 175 Nm pri 1.750-4.000 a 1.0 TSI 200 Nm na 2.000-3.500 o/min...