home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Aktuelna generacija Bube nije na tržištu toliko dugo da bi morala da bude vizuelno doterana, ali svakako je tamo dovoljno dugo da dobije novu paletu pogonskih agregata. Uz dizelski motor koji je najavljen još letos, Buba je dobila još četiri agregata od kojih jedan sa navedenim deli dizelsku arhitekturu. Novi motori nisu sve što je Volkswagen pripremio za Bubu. Tu su i nova multimedija, kao i nove kombinacije boja u njenoj unutrašnjosti.

Volkswagen Buba je dakle doživela određena poboljšanja. Prvo je proširena paleta boja u kojima je sada dostupna putnička kabina. Dalje, tu je i nova generacija Volkswagenove multimedije MIB koja uz navigaciju, kameru za vožnju unazad i senzore objedinjuje i informacije o vremenu i saobraćaju. Novost na Bubi je i funkcija kotrljanja na DSG menjaču. Kada je ona aktivirana kompjuter automatski prebacuje u ler kada detektuje manjak akceleracije.

Ono što je ipak najznačajnija promena na Bubu su novi benzinski i dizelski agregati. Tri nova benzinca donose joj snagu od 105KS, 150KS i 220 konjskih snaga. Tako najsnažniji dvolitarski TSI sada ima dodatnih 9 KS u odnosu na snagu sa kojom je do sada baratao najsnažniji benzinac. Dodatna snaga ne znači i dodatnu potrošnju goriva. Upravo suprotno, novi TSI troši za 13% manje goriva.

Dizelaši sada raspolažu sa 110KS i 150KS. Kada je reč o 2.0 TDI motoru sa 110KS koji je početna opcija kada su dizelaši u pitanju, on je najštedljiviji motor u ponudi sa emisijom CO2 od 112 g/km.

Izvor: Automotoportal.hr

Foto: Volkswagen



čitanja : 858



Komentari