home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mazda je krajem avgusta 2012. godine na Salonu automobila u Moskvi održala svetsku promociju nove Mazde6 sedan, dok je nova "šestica" u karavanskoj Wagon verziji predstavljena mesec dana kasnije na sajmu u Parizu.

Nakon nešto više od dve godine Japanci su sada pripremili i blago restilizovanu verziju ovog automobila, koja premijeru ima na sajmu automobila u Los Anđelesu (ovde podsećanje da se u Japanu Mazda6 prodaje pod nazivom Atenza).

Sudeći po ovim slikama, najznačajnije vizuelne izmene se odnose na LED prednja svetla, masku i prednji branik, kao i doterana zadnja svetla i unutrašnjost (prednji panel, nova generacija Mazda Connect sistema sa 7-inčnim ekranom).

Treba pomenuti i novu antenu, 19-inčne alu točkove, dve nove boje za eksterijer (Sonic Silver Metallic i Titanium Flash Mica), Electrical Parking Brake (EPB), bolju zvučnu izolaciju, kao i i-Activsense napredne tehnologije namenjene prepoznavanju opasnosti i izbegavanju sudara.

Podsećanja radi, Mazdu6 između ostalog karakterišu Mazdina SKYACTIV tehnologija, Mazdin i-ELOOP sistem regeneracije kočione sile, gama SKYACTIV-G benzinskih i SKYACTIV-D dizel motora, manuelni menjač i SKYACTIV-DRIVE automatski menjač...

Na američkom tržištu Mazda6 facelift će biti dostupna sa 2,5 litarskim Skyactiv-G benzincem sa 184KS i 250 Nm, u paru sa šestostepenim manuelnim Skyactiv-MT ili šestostepenim automatskim Skyactiv-Drive menjačem.

Za evropsko tržište je između ostalog spremna i Mazda6 Wagon u kombinaciji sa 2,2 litarskim dizelašem i novom generacijom AWD pogona na sva četiri točka, već viđenog na modelu CX-5.

Ovde i napomena da će restilizovane verzije "šestice" i CX-5 modela evropsku premijeru imati u martu 2015. na sajmu u Ženevi.

"Šestica" sedan je dugačka 4865 mm, široka 1840 mm, visoka 1450 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2830 mm, zapremina prtljažnika je 483 litra, a koeficijent otpora vazduhu iznosi 0,26.

Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 1883



Komentari

Konacno su stavili pravi displej i koliko vidim nema vise klasicne rucne, i sad sve mnogo luksuznije izgleda.

Autor Masha 20 Nov 2014, 00:59

@Masha
Slazem se u potpunosti, vrhunski auto sada sa odlicnim enterijerom. Pun pogodak. Prethodni enterijer je stvarno bio bruka za ovakvu marku.

Autor MaybachBataja 20 Nov 2014, 08:50

@MaybachBataja
Ne pamtim odavno da me je neko auto ovako odusevilo kao Mazda6 i jos u crvenoj boji, kad prodje ulicom okrecem se za njom kao bolesnik. A sad su je i usavrsili totalno.

Autor Masha 20 Nov 2014, 11:43

Kopirali su BMW seriju 3 sto se tice onog dela izmedju fara i maske.
Ocekivao sam vise originalnosti od Mazde.

Autor Eki 20 Nov 2014, 19:06

Iskreno jasam razocaran u odnosu na pre FL model. Po meni previse radikalni redizajn na brzinu donosi sklepanu unutrasnjost, luksuzne centralne konzole i ventilacionih otvora i satova koji ne prate dizajn vec izgledaju kinesko. Sve u svemu predizajnirano i preambiciozno pa ispalo sklepano, preFL model izgleda bolje kao celina.

Autor Rade 21 Nov 2014, 23:26

Ne mogu da verujem sta pise ovaj Rade. On pojma nema o automobilima. Mora da mu je "zena sa sela a auto iz Nemacku".

Autor Okoreli "mazdas" 21 Feb 2015, 16:49