home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prva generacija modela C4, Citroenovog predstavnika u kompakt klasi, pojavila se 2004. godine, dok je 2010. na tržištu startovala i njegova druga generacija.

Ipak, ta druga generacija C4 (od 2010. u Mulhouse fabrici u Francuskoj proizvedeno više od 450.000 komada) nije dizajnerski toliko hrabra kao njen prethodnik, a tom utisku neće pomoći ni ovaj najnoviji facelift.

Dakle, C4 facelift je između ostalog dobio doterana prednja svetla sa LED dnevnim svetlima, drugačija zadnja svetla, novi infotainment sistem sa 7-inčnim ekranom osetljivim na dodir, nove boje za eksterijer (Stone Gray i Platinum Grey), alu točkove do 18 inča, kao i nove boje za enterijer (Liberia Grey i Rayados Mistral).

U opremi su i sistemi Hill Start Assist, Intelligent Traction Control, Lane Departure Warning i Bilnd Sport Monitoring.

Takođe, u gami motora će se naći i novi Euro6 motori, i to PureTech 110 sa 81 kW/110KS i 205 Nm obrtnog momenta (sa manuelnim šestostepenim menjačem troši 4,7 l/100 km i emituje 110 grama CO2 po km), zatim tu je i PureTech 130 sa 96 kW/130KS i 230 Nm (sa šestostepenim automatikom troši 4,8 l/100 km), kao i turbo-dizelaši BlueHDi 100 sa 100KS/254 Nm (potrošnja 3,3 l/100 km, emisija CO2 je 86 g/m) i BlueHDi 120 sa 120KS/300 Nm (potrošnja 3,6 l/100 km, emisija CO2 je 93 g/km).

Podsećanja radi, C4 je dugačak 433 cm, širok 179 cm, visok 149 cm, međusovinsko rastojanje iznosi 261 cm, dok je zapremina prtljažnika 408 litara. 

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 2463



Komentari

Izgleda gotovo savrseno, na neki Golfovski nacin. I izgleda prilicno kvalitetno, imam jednog u komsiluku. Kakav je u voznji, ne bih znao da kazem. Njego najveci problem je sto ne izgleda kao Sitoren. I siguran sam da ima neki uredjaj za nevidljivost posto je u gradu gotovo neprimetan.

Autor Uros Cuore Sportivo 11 Dec 2014, 00:25

Nije ne primetan nego ga niko ne kupuje, ima ih bas malo. Kod ovog modela mi se svidja najvise automatski menjac , izgleda kao u ferariu modeni

Autor ja 11 Dec 2014, 01:10

"...druga generacija C4 nije dizajnerski toliko hrabra kao njen prethodnik, a tom utisku neće pomoći ni ovaj najnoviji facelift."

Bravo. Ovo je već novinarstvo, a ne nekakav PR. Samo tako nastavite. Inače, C4 Mk2 je konzervativan jer su kopirali Golf a Francuzima (od)uvek bolje stoji avangarda. Plus, zaboravili su sebi da postave važno pitanje: zašto bi neko kupio francuskog ako može real OG nemačkog Golfa? :)

Autor MV 11 Dec 2014, 07:08

@Uros Cuore Sportivo
To "germanizovanje" dizajna je krenulo otprilike sa 508 (i one cuvene reklame Nemcima i Alpima a to im je i bila poenta cini mi se), pa i do sadasnjeg 308, ali je drastican skok u odnosu na avangardu proslog modela.

Ni ja ne znam kakav je ovaj novi model, ali mogu da potvrdim da onaj prethodni bio daleko od legendarne francuske udobnosti, oslanjanje je tvrdo - skoro pa "nemacki tvrdo" podeseno, pogotovo se nedostatak iste oseti na zadnjoj klupi (na prednjoj je malo udobnije), a i vise se oseti kada je samo jedan putnik nazad, iako je to bio relativno "nov" auto (2008. godiste a kupljen je sa 2012.)... mozda je greska sto su od udobnosti odustali, i sve to zarad voznih karakteristika na nekoj test stazi...

Autor Orlo 11 Dec 2014, 19:08