home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prva generacija modela C4, Citroenovog predstavnika u kompakt klasi, pojavila se 2004. godine, dok je 2010. na tržištu startovala i njegova druga generacija.

Ipak, ta druga generacija C4 ipak nije dizajnerski toliko hrabra kao njen prethodnik, a tome neće pomoći ni ovaj facelift.

C4 facelift je između ostalog dobio doterana prednja svetla sa LED dnevnim svetlima, drugačija zadnja svetla, kao i novi infotainment sistem sa 7-inčnim ekranom osetljivim na dodir.

 

 

Takođe, u gami motora će se naći i 1.6L četvorocilindrični BlueHDI motor sa 75 kW/102KS, čija prosečna potrošnja goriva iznosi 3,3 l/100 km.

Podsećanja radi, C4 je dugačak 433 cm, širok 179 cm, visok 149 cm, međusovinsko rastojanje iznosi 261 cm, dok je zapremina prtljažnika 408 litara. 

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Foto via Worldcarfans.com



čitanja : 1591



Komentari

e, baš opasno su se "pretegli" sa ovim "faceliftom".... :))

i iskreno... ne razumem, glede na njegov prodajni "strmo*izd" ima li ovako minoran facelift ikakvog smisla... pa 97% ljudi ga opće neće ni primjetit! prodaja zbog njega ziher neće bit veća! pa zašto su onda u njega uopšte "utukli" pare (sa kojima su i onako jako na "tanko"). mogli su mu jednostavno dat one nove turbo tricilindre i unapređene dizele, popravit spisak opreme i "mirna bosna"...

Autor drugmirko 10 Dec 2014, 12:22

Nevidljivi fejslift! :)

Autor carobnjak 10 Dec 2014, 12:58

Ovaj novi bazni 1.6 HDI sa 102 ks (umesto onog od 90 i 92 ks ) trebalo bi da bude veoma dobro "bazno" pogonsko rešenje za C4 i 308 ( npr. u 308 ide 186 i ubrzava 11,3 ), samo ne znam da li i dalje nema "plivajući" (jer sada ima 254 Nm, dok su oni "plivajući" ranije stavljali i na verzije sa 240 Nm (i 110 ks)).

Autor moron 10 Dec 2014, 13:09

NIsu uradili nista! jedna linija u farovima i brzinomer???

Brate mili, kvake i prekidaci za prozore, kao i radio su im sa 307, i jeste okej auto sto se dizajna i udobnosti tice, ako poredimo sa Fokusom i i30 npr, ali nije nista bolji.

A sto se tice voznje, tromo do beskraja, Fokus i Golf lete naspram ovog.

Sad, ako uporedimo DS4 i Golf jednake cene, tu razliak vec postoji u korist DS4. Niej precizniji ,ali mnogo udobniji, luksuzniji i oprelmljeniji za isti novac.

Sto pre novi model, cenu su vec spustili a i dalje im ne ide prodaja.

Autor Fordovac 10 Dec 2014, 14:33