home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mazda je prošlog meseca na sajmu automobila u Los Anđelesu pored novog crossovera CX-3 posetiocima prikazala i restilizovane verzije modela 6 i CX-5, koji će evropsku promociju doživeti početkom marta sledeće godine na sajmu u Ženevi.

Podsećanja radi, aktuelna Mazda6 sedan je promovisana krajem avgusta 2012. godine (na Salonu automobila u Moskvi), dok je nova "šestica" u karavanskoj Wagon verziji predstavljena mesec dana kasnije na sajmu u Parizu.

Nakon više od dve godine Japanci su dakle pripremili i blago restilizovanu verziju ovog automobila koji se inače u Japanu prodaje pod nazivom Atenza.

Najznačajnije vizuelne izmene se odnose na LED prednja svetla, masku i prednji branik, kao i doterana zadnja svetla i unutrašnjost (prednji panel, nova generacija Mazda Connect sistema).

Treba pomenuti i novu antenu, drugačiji dizajn alu točkova, nekoliko novih boja za eksterijer, Electrical Parking Brake (EPB), bolju zvučnu izolaciju, kao i i-Activsense napredne tehnologije namenjene prepoznavanju opasnosti i izbegavanju sudara.

Mazdu6 između ostalog karakterišu Mazdina SKYACTIV tehnologija, Mazdin i-ELOOP sistem regeneracije kočione sile, gama SKYACTIV-G benzinskih i SKYACTIV-D dizel motora, manuelni menjač i SKYACTIV-DRIVE automatski menjač...

Na američkom tržištu Mazda6 facelift će biti dostupna sa 2,5 litarskim Skyactiv-G benzincem sa 184KS i 250 Nm, u paru sa šestostepenim manuelnim Skyactiv-MT ili šestostepenim automatskim Skyactiv-Drive menjačem.

Za evropsko tržište je između ostalog spremna i Mazda6 Wagon u kombinaciji sa 2,2 litarskim dizelašem i novom generacijom AWD pogona na sva četiri točka, već viđenog na modelu CX-5.

"Šestica" sedan je dugačka 4865 mm, široka 1840 mm, visoka 1450 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2830 mm, zapremina prtljažnika je 483 litra, a koeficijent otpora vazduhu iznosi 0,26.

Na sajam u Ženevi stiže i obnovljena verzija crossovera CX-5, koji je premijeru imao u septembru 2011. godine na sajmu u Frankfurtu.

Ovo manje vizuelno osveženje se odnosi na masku, prednja i zadnja svetla, svetla za maglu, kao i alu točkove i unutrašnjost (kvalitetniji materijali, revidirana centralna konzola, unapređena sedišta, bolja zvučna izolacija, veće ostave za sitnice, Electonic Parking Brake i Mazda Connect infotainment sistem).

Proširena je i paleta boja za eksterijer, a tu su i Mazda Radar Cruise Control (MRCC), Blind Spot Monitoring, Rear Cross Traffic Alert Lane-keep Assist System i sistem Smart Brake Support (SBS).

U gami motora se između ostalog nalazi i 2.2L SKYACTIV-D dizelaš u dve verzije (sa 150KS i 175KS), kao i 2.5L SKYACTIV-G benzinac sa i- ELOOP tehnologijom.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 911



Komentari

Sad je kompletna kad se unutrasnjost promijenila i konacno stavljen veci displej, i umjesto klasicne rucne stavljena elektricna parkirna. Cista 10.

Autor Masha 17 Dec 2014, 10:55