home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Cadillac je predstavio svoju verziju CTS V modela za 2016, sa neverovatnih 640KS, što je samo 10KS manje od Corvette Z06. Ipak, kakav je kada se poredi sa nemačkim rivalima BMW M5 i E63 AMG.

Prvo i osnovno Cadillac pokreće ogromni 6.2 LT4 V8 motor koji je originalno postavljen u Covertte Z06. Nešto slabija snaga je zbog sistema podmazivanja, koji je donekle promenjen u CTS modelu. I dalje je sposoban da ubrza od 0 do 100km/h za 3,7 sekundi, a tu je i maksimalna brzina od 322 km/h.

Nije prvi put da proizvođači garantuju da su njihovi novi proizvodi spremni da se suoče sa nemačkim rivalima, pa da od tih najava ne bude ništa. Ovaj put, izgleda da je CTS V na dobrom putu, sa 640KS on je jači od BMW M5, kao i Mercedesa E63 AMG. Čak i top ponude BMW M5 Competition Package i Mercedes E63 AMG S, dolaze sa "samo" 575 i 577KS, što je 63KS manje od novog CTS-V modela. Ipak, razlike nisu bitne samo ispod haube.

Veći deo 2016 CTS-V modela je unapređen i redizajniran. Iz Cadillaca kažu da je upravljanje poboljšano i do 25% u odnosu na standardni model, a i da je CTS-V lakši 23 kg sa težinom od 1880 kg. Veći deo težine je skinut sa felni, tako da Michelin Pilot Super Sport gume sada stoje na 9,5 jota felnama napred i 10 jota pozadi.

Sofisticirani sistem vešanja je poslednji detalj koji unapređuje 2016 CTS-V. Treća generacija Magnetic Ride Control, koji može da se nađe i na 2015 Camaro Z/28 modelu, stvara poseban osećaj kada se vozi po neravnom putu i krivinama. Ceo trap je unapređen, tu su i novo anti roll sistemi, upravljanje sa daleko boljim odzivom. Na kraju, Brembo kočnice zaokružuju sve.

2016 CTS-V je lakši od 2015 BMW M5 modela, kao i od Mercedesa W63 AMG S. Dok BMWu fali i snage, a i teži je, M5 ipak ima impresivni Launch Control koji ga dovodi od 0 do 100 km/h za 3,7 sekundi što je isto kao kod CTS-V modela. Mercedes sa druge strane isporučuje snagu na sva 4 točka, pa ubrzava do 100 km/h za neverovatnih 3,4 sekunde.

BMW M5 je bolji od CTS-V modela u drugim oblastima, a jedna od njih je kočenje. Masivni karbonsko keramički diskovi osiguravaju da se M5 zaustavlja u najkraćem mogućem prostoru. Za sada nema informacija o sposobnosti kočenja CTS-V modela.

Pored teške konkurencije iz Nemačke, CTS-V će imati problema i na domaćem terenu. 2015 Charger SRT Hellcat, koji je Dodge opremio sa 6,2 HEMI V8 motorom, dolazi sa 707KS.

Sa snagom koja je za 60ks viša od CTS-V, Charger Hellcar ima maksimalnu brzinu od 328 km/h. To možda ne izgleda mnogo, ali u ovako tesno borbi može da odlučio ko je pobednik, a ko gubitnik.

Hellcar je najteži automobil od ove četvorke, sa 2068 kg. Težina bi mogla da bude "ahilova peta" za Charger. Dodge se uhvatio u koštac sa ovim problemom koristeći Bilstein oslanjanje u sa tri moda rada - track, sport i street. Tu je i hidraulično upravljanje koje daje bolji osećaj u vožnji nego električno koje može da se nađe u ostalim modelima.

I dok je Dodge Charger SRT Hellcar najsiroviji od ova 4 modela, cena od 62.295 dolara ga čini veoma pristupačnim. Nemci koštaju daleko više: BMW M5 Competition paket košta 90.900 dolara, Mercedes E63 AMG S počinje od 100.600 dolara. CTS-V još uvek nije objavio cene, ali će sigurno koštati više od modela CTS -V Sport sa 420KS koji je oko 60.000 dolara.

Izvor: Autoexclusive.rs

Foto via Carscoops.com



čitanja : 1252



Komentari

Na onom testu pre nekoliko dana smo videli da je Hellcat bio dosta sporiji od 200 KS slabijeg Camara Z/28 tako da je kod njega i dalje onaj stari princip "american muscle" pa bi on odmah ispao ako je mesto borbe staza... mnogo snage samo za pravolinijsko ubrzanje...

Vidim da kao neki reper uzimaju Camaro ZL1 koji je iako za dlaku laksi i slabiji postigao 7:41:27... a aerodinamicniji, snazniji, i napredniji CTS-V... pa cenim malo ispod ili oko 7:40...

Autor Orlo 25 Dec 2014, 19:20

ko li je pisao ovaj tekst ... "znamo da m5 ima bolje kocnice nego cts-v iako ne znamo kakve kocnice cts-v i kolika mu distanca treba da zakoci" ...

Autor mile antena 25 Dec 2014, 19:27

@mile antena
To je ono kad bas, bas "znas"... ;)
Ili kada znas kako je nesto na dodir preko slike... :))))

Autor Orlo 25 Dec 2014, 20:07

@Orlo,
kao recimo kvalitet enterijera preko slika :)))

Autor mile antena 25 Dec 2014, 20:27

Oslonili se na minuli rad...ccc
Orlo
kakvih crnih 7:40. Sve sto odradi ispod 7:50, da slavi...

Autor toma 25 Dec 2014, 20:49

@toma
Znas nesto mi nije jasno, ako je CTS-V dragster sa kamionskim motorom (kako ga je neko vec nazvao) i prakticno je neupotrebljiv na stazi, zasto je onda M5 F10 sa prakticno identicnom snagom, manjom masom i naravno naprednijom tehnologijom uspeo da bude bolji za samo 4 s?

Autor Orlo 25 Dec 2014, 21:13

@Orlo
Sanse nema da bude ispod ili oko 7:40. Cak se i mnogi sportaci sa preko 500ks oznoje za taj rezultat. Npr 7:38 ima Galjardo Superledjera iz 2010 sa 570ks. Jedino ko se po malo izdvaja ispod 7:40 je nova 911 carrera s sa 'samo' 400 konja i ima vreme kao Galjardo. 7:40 ima SLS AMG. Cisto sumnjam da moze da odradi krug kao SLS. Bice oko 7:50...

Autor dusan 25 Dec 2014, 21:30

Већ поменух ал да потврдим, велика је непознаница како и на који начин (да цитирам премијера) се спремају аутомобили за званичне кругове.
Само гуме могу да додају или одузму десетине секунди али то се види па се ретко злоупотребљава.
Шта фали рецимо да се за мерење добрџи турбина за још који Бар?! Нико никада не сазна а време је ту...!!

Autor Гагиба 25 Dec 2014, 22:11

@dusan
Verovatno si u pravu, moram da priznam da ne pratim nesto posebno to, brojku sam odokativno odredio, da ne kazem lupio... samo da ne ispadne priblizno tacna... ;) ...ali eto npr Corvette C6 ZR1 sa 647 KS ima vreme 7:19 (sto je brze no neki Hyper modeli i prakticno svi SS modeli), ili C6 Z06 sa 511 KS ima vreme od 7:22 sto je brze nego svi koje si naveo a ima i manje konja i RWD... ;)

Mislim da se malo potcenjuju mogucnosti ovog ali ostalih sportaka iz GM-a... samo to, uostalom testovi ce uslediti, da ne bajamo i prognoziramo... ;)

Autor Orlo 25 Dec 2014, 22:15

@Orlo
Ja odavno gledam ta vremena. Zanima me :D Ne samo na Ringu vec gledam vremena i na mnogim drugim stazama...Npr tek sam pre par dana video da na stazi Laguna Seca rekord drzi 918 Spyder i to 3 sekunde brzi od McLaren-a P1! Eto primera ZR1 C6 koju ja licno obozavam, bas je gotivim ima sekundu slabije vreme od GT2RS na Ringu, ali na manjoj stazi Fuji Speedway (4560m) je sporija 3 sekunde. Cenim da se ti ameri drze vecih staza sa vise pravca zbog snage koju imaju. I iskreno kako su pre godinu, dve oni iz Dodge-a uradili sa vremenom na Ringu previse njima preko bare i ne verujem puno. Onaj ACR odjednom 10 sekundi bolje vreme i govore kako je sve cisto. A, ustvari se na netu pojavljivale slike gde se vide neke pro trkacke gume kao sto ovi iz Nissana radili sa GTR-om sto se isto pisalo i pricalo. A, pise se i prica zato sto npr stave na crtu 458 i GTR i 458 ga pobedi na stazi, ovamo na Ringu odjednom GTR ide kao avion i 458 kasni 10 sekundi. Kako ne sumnjati? Kazu kako im GTR ide do 100 za 2,8, Porse kaze da 911 ide za 3.0 i onda drag trka nekog magazina i 911 ga pregazi i to kabriolet i do 100 i 200 i 300 i ispadne da Porse ide do 100 za 2,8, a ovaj za 3,1. Msm ja razumem da hoces da svoj auto sto bolje predstavis u marketingu koji gledaju i ljudi koji ne prate automobilizam pa da ti se dive tako sto kao napadas Ferrari, Porse, McLaren, ali ne treba ici previse daleko. Znam da cu sada biti napadan ali samo sam iskren.
I da, Charger mi se ne svidja puno dok su CTS V odradili VRH. Vise mi se se gledajuci eksterijer svidja od konkurenata ovde, dok mi je enterijer ovde 5-ice najlepsi. Kako eksterijer tako i enterijer najlepsi i najmocniji mi je novi RS6. Za njim sada sve ukupno gledano CTS V. ;)

Autor dusan 25 Dec 2014, 23:07

@Orlo
O ovome ti pricam...
https://www.youtube.com/watch?v=XAId3vqwqvc
i ovo
https://www.youtube.com/watch?v=BZCqZogTdkA
Dakle 911 bolje ubrzanje, medjuubrzanje, agilniji, bolji u krivinama i paf GTR svemocan na Ringu gde samo oni znaju rezultat i objave. To vazi i za 458 takodje koji sve to ima na svojoj strani, ali Nissan iza zavese ocigledno ide mnogo bolje od svih :)) I da kazem i ovo da je i GTR razbijac, mnogi ne vole kako izgleda meni se npr svidja njegov dizajn, perfomanse su vrhunske ali cisto branim druge brendove koji ne igraju igru poput Nissan-a/

Autor dusan 25 Dec 2014, 23:12