
Lexusova premijera za ovogodišnji NAIAS sajam automobila u Detroitu je pred nama. U pitanju je sportski sedan GS F, kojim će japanski proizvođač pokušati da otme kupce modelima kao što su BMW M5, Mercedes E63 AMG i Jaguar XFR-S (njima će se u Detroitu pridružiti još i novi Cadillac CTS-V).

U najkraćem, Lexus GS F pokreće atmosferski 5,0 litarski V8 motor sa 473KS pri 7100 o/min. i 527 Nm obrtnog momenta pri 4800-5600 o/min. (u paru sa osmostepenim automatikom), što je međutim prilično slabije u odnosu na BMW M5 (ima 560KS), Mercedes E63 AMG (557KS) ili Cadillac CTS-V koji raspolaže sa čak 640KS.
U kratkoj vesti se ne navodi podatak o ubrzanju do 100 km/h i najvećoj brzini.


U paketu su i agresivniji prednji deo upadljivom saćastom maskom, aero body kit, novi alu točkovi od 19 inča (gume 255/35 i 275/35), jače kočnice, sportski podešeno ogibljenje, TVD (Torque Vectoring Differential sa tri moda - Standard, Slalom i Track), sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, doterani enterijer...


GS F ima zadnji pogon, dugačak je 4915 mm, širok 1845 mm, visok 1440 mm, međuosovinsko rastojanje je 2850 mm, a težina iznosi 1830 kg (za 115 kg manje od BMW-a M5).
Ivan Mitić – Autoblog.rs


Nekako je na silu... Vidjam cesto jednog hod Hotela Slavija i naucio sam da volim taj dizajna ali ovo je jednostavno preterano. Na sta lici ovaj prednji deo, to je vec vulgarno ali na onaj odvratni nacin. Tablica ce koliko-toliko popraviti stvar ali ovo je otislo predaleko.
Enterijer je. sdruge strane, nesto sto Leksusu u poslednje vreme ide od ruke. Uz Audi su to sigurno nejlepsa mesta za vozaca. Po mojoj meri.
Odličan auto. Lexus sve više i više napreduje. Nekad su zaostajali za Audijem, sad imam utisak da je obrnuto. Volim Lexus.
kao prejako razvucena guma preko nekog neljudskog kalupa... sto rece gore neko, na silu...
Ne razumem da uleces nov na teren, a da ne pruzas bar malo vise nego konkurencija... Videcemo jos na stazi, ali tesko da im moze parirati, koliko god bio tehnoloski napredan.
LFA sa ovim motorom i 550 ks, sa ne nekim ubrzanjem do stotke, pravi dar mar na stazama, a ovo je ipak limuzina.
Sto se izgleda tice, ja volim ovako robusno, a unutra je dobar, ne lici na konkurenciju