
Nova “suzuki vitara” uskoro stiže na tržišta, i sudeći bar prema ocenama kolega iz engleskih specijalizovanih medija koje su već imale priliku da je isprobaju, predstoji “bura na tržištu SUV vozila”.
Kolege iz Engleske su predstavile “vitaru 1.6 DDiS 4x4” i kažu da je toliko zabavna za vožnju da će i “nisan” morati nešto da uradi na svom “džuku”.
Nova “vitara” je novo oružje “Suzukija” u pohodu na Evropu, a na tržištu bi trebalo da se pojavi u aprilu. Očekuje se da cena u Velikoj Britaniji bude oko 14.000 funti za benzinsku verziju i 19.000 funti za “dizelaša”, s tim što će već u osnovnim paketima opreme biti mnogobrojni “gedžeti” poput radarskih sistema i automatskog “gradskog kočenja”.
“Vitara 2015” ima sasvim novo “telo”, a i unutrašnjost je značajno izmenjena i unapređena. Zasada se planira ugradnja dva motora - “benzinca” od 1,6 litara sa 118 KS i 1,6-litarskog “dizelaša” kojeg je engleska redakcija imala na testu.
Po veličini, “vitara” je negde između “jetija” i “džuka”. “Suzuki” najavljuje pravu “eksploziju boja i kombinacija”, s namerom da svaki kupac može da “personalizuje” auto prema svojoj želji.
Englezi kažu da je “vitara” u vožnji sjajna zahvaljujući motoru s velikim obrtnim momentom i izuzetnim vešanjem. Motor je veoma tih, ekonomičan, emituje 111 grama ugljen-dioksida po pređenom kilometru, a iako je pogon na test vozilu bio na sva četiri točka, potrošnja se kretala ispod pet litara na 100 kilometara, što za auto težak 1.295 kilograma i nije mnogo. “Dizelaš” ima menjač sa šest, a “benzinac” s pet brzina. Do “stotke” “vitara dizel” sprinta za oko 10 sekundi, a maksimalna brzina je oko 200 kilometara na čas.
Izvor: Novosti.rs
Nije mi jasan Suzuki. Dok vecina drugih i u B segmentu nudi benzince sa 6 brzina (Skoda, Hyundai) ovi i dalje nude stari menjac a i motor. O.K. volim stoo nema turbinu, al bar da je tu 6 brzina. Ovaj S-cross je veci od Vitare pa bi valjda trebalo i da je skuplji, a upravo su ga pojeftinili na 12000. Da to nece Vitara da kosta samo 11000?