home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dok smo proteklih meseci gledali zatamnjene teaser slike i teaser video priloge, Honda je definitivni, serijski primerak dugo očekivanog novog NSX-a danas i zvanično predstavila na sajmu automobila u Detroitu, i to pod sloganom "New Sports eXperience."

Podsećanja radi, ova japanska kompanija je novembru prošle godine saopštila da je novi NSX već rasprodat na tržištu Velike Britanije i pre nego što je predstavljen definitivni automobil. Tačnije, do tada je u Velikoj Britaniji primljeno 100 narudžbina za ovog hibridnog sportistu, pa je time rasprodat sav raspoloživi kontigent iz prve godine proizvodnje namenjen britanskom tržištu. Zato su u Hondi u Velikoj Britaniji tada i prestali da primaju nove narudžbine za novi NSX koji u Veliku Britaniju inače stiže 2016.


Još ranije je saopšteno da će novi NSX kombinovati twin-turbo V6 motor (sada je poznato da ima oko 550KS), tri elektromotora, pogon na sva četiri točka i devetostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom.


Novi NSX je dugačak 4470 mm, širok 1940 mm, visok 1215 mm, međusovinsko rastojanje iznosi 2640 mm, dok su točkovi od 19 i 20 inča (gume 245/35Z R19 napred i 295/30Z R20 pozadi). U konstrukciji su inače korošćeni aluminijum, čelik visoke čvrstoće, ugljenična vlakna i ostali napredni materijali.

U press saopštenju se između ostalog navodi i da novi NSX ima jednostavne i intuitivne komande, najbolju ergonomiju u klasi (ovde se posebno ističu sedišta), instrument tablu sa TFT displejem, kao i Integrated Dynamic System sa četiri moda (Quiet, Sport, Sport+ i Track).

Novi NSX će se inače proizvoditi u Acurinom Performance Manufacturing Centru u Ohaju, u prodaji na američkom tržištu će se pojaviti na leto 2015. godine, a tamo će se prodavati pod imenom Acura NSX (cena u SAD-u bi trebalo da iznosi oko 150.000 tamošnjih dolara).

Sem novog NSX-a u Coupe verziji, Honda će ovaj model predstaviti i u Roadster varijanti, mada se ovaj potonji ne očekuje pre 2017. godine.

Ivan Mitić – Autoblog.rs








čitanja : 2954



Komentari

Samo cu reci dobar!

Autor NR 12 Jan 2015, 18:55

Novi NSX uživo izgleda odlično, video sam ga koncept u Frankfurtu 2013. A ova serijska verzija je samo za nijansu drugačija (pripitomljena) u odnosu na koncept. Ipak, iz ugla automobilskog novinara, tu postoji nekoliko problema. Problem broj 1 je što on na tržište stiže izuzetno kasno u poređenju sa direktnim konkurentom - Nissanovim GTR-om. NSX je tehnološki napredan, ali mislim da će ga naredna generacija GT-R-a "pojesti za doručak" u svakom smislu. Problem broj 2 je što je dizajn, ma koliko atraktivan bio (a jeste), skoro direktna kopija Audija R8. Problem broj 3 je što je auto debitovao u Detroitu, gde (mu) je spektakularni novi Ford GT u potpunosti "ukrao show". ;)

Autor MV 12 Jan 2015, 18:58

Nije da sam fan Japanaca ali ovaj je odličan. Sve je dio veće ofenzive sa Acurom gdje bi ista trebala dobiti RWD platformu i još više zaigrati na kartu premiuma. Ovom 3.0 V6 motoru bi se u tom slučaju trebao pridružiti i 4.0 V8, zato i je odabran kut od 90 stupnjeva među cilindrima.

Autor N.N. 12 Jan 2015, 19:02

Izostao je wow efekat... Mislim, auto je sigurno odlican, odlicno izgleda ali ga svi vec znamo dugo vremena, a sto neko rece, uskoro ce novi R8 i jos par konkurenata. Moj najveci problem kod ovog sjajnog auta je sto ne mogu da se otrgnem utisku da napred vidim model Jazz svaki put kad ga pogledam...
Enterijer je sjajan.

Autor Uros Cuore Sportivo 12 Jan 2015, 19:17

N.N.
Sve je to slabo kada staviš komparaciju sa periodom od pre 20-ak godina
Listam sada kataloge Acure u periodu 1992-1994 imali su više modela u ponudi od Audi i BMW-a
-Legend: Otmena velika limuzina
-Legend Coupe: Veliki kupe
-Vigor: Limuzina gornje srednje klase
Pa onda sportski;
S2000, Integra, Prelude...

Na to dodati bajkove, pa Formulu 1 i motoGP gde su dominirali...

Ovo je sramota u šta se kompanija pretvorila. Bio sam veliki fan Acura/Honda, vozio prethodni Accord Type S otkad se pojavio...
Pozz

Autor Raziel 12 Jan 2015, 19:29

@Uros Cuore Sportivo
Isti efekat je imao i kod mene, od ranije je vec sve poznato, ali ne zaboravi, isto/slicno tako je bilo i sa R8 svojevremeno... koncept Audi Le Mans quattro je tri godine ranije izasao i znalo se da ce uci u proizvodnju i kako ce izgledati...
U svakom slucaju, prvo pravo osvezenje u toj klasi posle R8, po meni... ipak ce 911 da se bori na trzistu jer konkurencija nikada nije bila jaca: R8, NSX, F-type, GT-R (novi), AMG GT, Corvette C7... :)

Autor Orlo 12 Jan 2015, 19:41

Gospodine Vasin, Audi R10 i Meklaren 'P13' cemo tek videti, ovaj NSX izgleda sjajno, obecava. Ako nas ubede da to i jeste, od R36 nema zime.
A svojevremeno je i Veneno 'ukrao sou' pa to nije uticalo na prodaju superhibrida. Kvalitet nadje kupca. :)

Autor 5ar 12 Jan 2015, 19:56

Nice try! :D

Napred ruzan, kao i svaka novija Acura. A zadnji deo, nocu, ce se lako mesati sa modelima Astona.

Daleko je ovo od aktuelne generacije "Idola".

Autor AQS 12 Jan 2015, 19:57

@Orlo,
Sto kazu ameri:"911 will have to run for it's money!"
Ja bi se iskreno vise radovao nasledniku modela S2000.
Realno, ovom modelu ce biti potrebna i neka vrsta promocije, kao sto je svojevremeno imao NSX original u filmu Petparacke Price kad ga je Harvi Kajtel nagazio...
https://www.youtube.com/watch?v=1es3eRv3K5Y
A da, steta sto mu krov nije "odstranjiv" po default-u.

Autor Uros Cuore Sportivo 12 Jan 2015, 20:30

@5ar

R36 se pojavio 2007., bilo bi sramota za Hondu da od njega uopšte i "ima zime". Ali R37 će ga demolirati, siguran sam. Novi NSX se već toliko dugo mota po sajmovima kao koncept da je on praktično već "yesterday's news"...moje prognoze za njega nisu najbolje. Možda vremenom izbace i neku unapređenu verziju jer konkurencija će u naredne godinu - dve "podivljati". Ferrari 458 Turbo takođe stiže uskoro.

Autor MV 12 Jan 2015, 20:35

Mala ispravka: Mislio sam na budući Nissan GT-R R36, ne R37.

Autor MV 12 Jan 2015, 20:42

@Uros Cuore Sportivo
Bravo, to je prava recenica! :)
Ne bi sigurno skodilo, naravno najbolje neki Blockbuster, tipa neka adaptacija stripa posto u nekoj trilogiji o Hobitima vec je kasno... :) ...mada ako malo bolje razmislim, model od proizvodjaca koji poodavno nije imao neki SS automobil, bice prilicno ispracen u medijima (citaj magazinima) barem neko duze vreme, dicice se prasina, a da ne pricamo o uporednim testovima...

P.S. Ne volim Tarantinove filmove, mnogo njesra i gadosti na jednom mestu tako da mi je ovo potpuna nepoznanica... :)

Autor Orlo 12 Jan 2015, 20:48

Dobra.
Fazon R8-ce.
Pozadi stopovi kao na Aston Martinu ( bez belog polja u sredini ).
Nema podatka o masi.
Izduvi ala Aventador.
Snaga kombinovana 550ks ili samo benzinac, ne pise.
Farovi mnogo razvuceni, ali sve u svemu, dobra.

Autor MB 12 Jan 2015, 20:56

MV
Znam sve, poprilicno sam dobro upucen u ceo auto svet. Cenim i Vas rad, a i neke moje tekstove mozete naci ovde. Ubuduce necu ostavljati komentare na blogu iz licnih razloga te svima svako dobro.
I zapamtite sta rekoh za Zenevu, R10, Regera... :)

Autor 5ar 12 Jan 2015, 21:09

Uzor-Audi R8

Autor milan 12 Jan 2015, 21:18

5ar 21:09
Steta bi bila da blog ostane bez zanimljivih i korisnih informacija pravog auto fana.
Pozz

Autor MB 12 Jan 2015, 21:23

@Orlo
911 toliko problema vec ima da su u 2014 prodali oko 30.000 komada 911, tj rekord :)
Jos nesto, kada vidim kakvu su mu snagu iskombinovali razmisljam se kako nije sramota one iz BMW-a?! Ovi izlete i bum, oni sitnicare po nesto...
Ovo je malo kopija R8, ali nista lose.

Autor dusan 12 Jan 2015, 22:23

Dosadno. Jako slicno aktuelnom R8, a novi samo sto nije.

Pritom mnogo konkurenata, svi atraktivniji.

S obzirom da ovo svakko ne donosi profit, vec je to radi imidza, mogli su da odu "all out" i naprave nesto specificno kao P1, ili SLS, nesto sto se isitce ma po cemu.

Autor Fordovac 13 Jan 2015, 03:48

@dusan
911 jeste ikona i legenda, i njen sam fan, ali ipak nije sve jedno kada umesto jednog, imas gomilu konkurenata... mozda, da ne kazem verovatno, bi bilo mnogo vise prodatih da nije konkurencije, a mislim da ce naredne dve godine biti "kriticne"...
A ovo za BMW... ijao vraze... ;)

Autor Orlo 13 Jan 2015, 09:12

@Orlo
911 je tu vise decenija i sa hiljade i hiljade fanova. Kako raste broj ljudi, bogatasa tako jos bolje za Porse zato sto je 911 kao sto rece ikona i legenda i taman stizu i oni koje druge ne zanima vec samo 911. A, takvih ima mnogo...
Pa eto kako oni odgovorili, Targa i Targa GTS, Targa je fantazija, kao i GTS obican. Celokupno nova 911 je vrh, verzijom ne mozes da omasis, samo moras da resis koliko hoces da budes brz :))
Pa ovo za BMW stvarno mislim, kao i da oni nisu mogli i8 da odrade kombinovano sa 500-550ks i da bude zanimljiviji. Jeste i8 dobar, ali kad ovi mogu sa 500 i kusur konja, sto Bmw nije mogao. Jos ima i imidz da se to trazi od njih, ali nista...

Autor dusan 13 Jan 2015, 13:17

i ovde vam BMW ne da mira...
blago vama :)

Autor bmw series 8 13 Jan 2015, 13:29

@dusan
Da, slazem se 991 je najlepsi 911 do sada, zajedno sa 997 (ali iskljucivo pre restilizacije) po meni, a Targa je fenomenalna! Razvaljuje! :)
Sve verziju su po meni ok, sem ovih hard core GT2, GT3 i RS verzije... nisam nesto ljubitelj tih ogoljenih verzija...
Zaslugu za dobru prodaju ima definitivno marketing, jer i ovi ostali konkurenti zasluzuju paznju i kupce i sasvim sigurno je neko ko je pazario u tom cenovnom rangu razmisljao o drugim novim opcijama... eto npr cak i Golf kao veoma dobro i popularno vozilo nije mogao da odoli tokom vremena na nalet Korejaca, ali i na dobre modele od proizvodjaca koji su od ranije bili konkurenti pa je tako i prodaja padala tokom vremena...

i8S je ono sto moze da popravi stvari na stazi (i mozda jos po neku sitnicu), mada i bez njega i8 izgleda kao da je iz 2020. i neke...

Autor Orlo 13 Jan 2015, 13:58