
Mazda BiH u svom cenovniku ima i nedavno restilizovanu Mazdu6 sa pogonom na sva četiri točka, i to u karavan verziji.
O 4x4 verziji Mazde6 se pričalo još tokom premijere sadašnje generacije (na sajmu u Moskvi 2012. godine), a sada su Japanci ponudili i restilizovanu "šesticu" u karavan izdanju sa opcionim pogonom na sva četiri točka.
U Bosni i Hercegovini Mazda6 Wagon 4x4 se nudi sa Attraction i Revolution Top opremom, dok je motor 2,2 litarski turbo-dizelaš sa 150KS i 175KS.
Mazda6 Wagon Attraction sa 150KS ima šestostepeni manuelni menjač, a Revolution Top sa 175KS šestostepeni automatik.

Što se cena tiče, Mazda6 Wagon Attraction 4x4 sa 150KS košta 66.900 KM (€34.223) a skuplji Revolution Top AT 4x4 ima cenu od 78.400 KM (€40.106).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Izvor vesti: Worldcarfans.com
U proseku, za oko 10.000 eura manje ( slovima: "desethiljadaeura" ) možete da kupite i izutetno dobro opremljen superb karavan 4X4 TDI sa 170 ks ( sa ili bez DGS, po želji ).
Jeste da je mazda uvek bila "lepotica delokoga Istoka" ( i da je šestica "estetska bomba" ), ali i "novci su novci", tako da "ima neke razlike" kada za "kožnu verziju sa navigacijom platite" u istoj klasi 30 ili 40.000.
Sve to za slučaj i da na tren zanemarimo i da superb karavan ima oko 20% veći prtljažnik ( ako se već "priča" u "zoni karavana" ).
Imaće ovakva verzija mazde i po ovoj ceni kupaca koliko i sadašnji i već "pokojni" accord. Biće ih, izvesno, ali "na prste" jedne ruke.
Udobnost Superba i Mazde 6 je nebo i zemlja :) ali da, veliku pricu igra lova
moron,
Ovaj auto je veličine E klase (možda malo veći)...
Sa tom opremom i dimenzijama cena je korektna.
Imaju i osnovne verzije od 20-ak hiljada koje su sasvim OK
Od opreme sve što treba, bez kože i nekih sitnica...
Pozz
Raziel
Ne razumeh te, ko je E klasa ?
Mazda 6 karavan je E segment koliko je to i insignija, passat, 508 i sl. Tj. mazda 6 uopšte nije E segment, ni po dimenzijama (mislim da šestica SW ima wb oko 275, dok, recimo, čak i stari mondeo ima 285, pa je D segment ), ni po bilo čemu.
Ona je samo odličan ( i to veoma odličan ) automobil D segmenta. Možda i sa malo divljom cenom ( ako ćeš park. senzore ( a zamisli kola D segmenta bez toga, smešno), treba ti najmanje treći paket opeme, a pogledaj gde taj paket "startuje" i sa najslabijim motorom od 145 ks, treba ti preko 26.000, a za onaj jači bezinac ( oko 160 ks?) ti sa park. senzorima treba oko 29.000 ).
Ne bih da "mračim", ali mazda 6 SW ima manju zapreminu gepeka i od nekih karavana C segmenta ( spisak takvih karavana C segmenta je dug: civic, oktavija, golf, 308 ...).
Kažem, za dizajn joj skidam kapu, za atmosfersku motorizaciju (u odnosu na ostalu atmosfersku motorizaciju), ali ... za ono što nudi, cena joj je iznad proseka. Za moje razumevanje :)
moron,
Loše sam se izrazio...
Nisam zagledao detaljno specifikacije, utisak uživo je da je auto ogroman. Zato sam i napisao kao E misleći na dimenzije Mercedesa.
Navikao sam na one old school klase, prema kojima je E viša srednja, C klasa srednja, A3 i Civic niža srednja itd.
Pozz
Nakon Acorda, Mazda 6 je sledeci model za odstrel sa evropskog trzista.
mazda 6 se u evropi prodaje bolje od nekih evropskih auta (citroen c5, renault laguna i slicnih)
Mile antena,
Da ova lepotica ima bedž VW ne bi se mogla naštancovati!
Kompleksi su čudo.
Ja sam se navozao Accorda (prethodni Type S nov bio a posle i naslednika neko vreme) sa uživanjem.
Naravno, za to vreme sam se naslušao priča kakav sam VW ili sl. mogao za te pare itd. :-)
Ali eto, volim da izaberem alternativu i "podcenjene" igrače. Barem sam imao miran san, ne strahujući da će neko da ga ukrade i nisam gubio vreme po servisima zbog kvarova...
Od nemaca bih vozio isključivo Mercedes ili BMW i to više klase, ostali me ne zanimaju.
Cilj mi je u narednim godinama SL + neka ne premium limuzina...
Ako bi kojim slučajem u EU ubacili novi Camry umesto Avensisa - a bilo je priče, razmislio bih i o njemu.
Pozz