home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dok čekamo da Mercedes i zvanično predstavi S klasu Pullman (možda već u martu na sajmu automobila u Ženevi), ARES Atelier je pripremio sličnu verziju nazvanu S klasa XXL.

Dakle, radi se o produženoj S klasi (u vesti se ne pominju dimenzije), koja između ostalog ima i deblja stakla, jače kočnice, revidirani menjač, 21-inčne točkove, Nappa kožu u enterijeru, četiri individualna sedišta pozadi, 17-inčni HD ekran, el. zavese, frižider i čaše, iPad, unapređeni audio sistem...

Takođe, na raspolaganju je i blindirana verzija, dok motor raspolaže sa više od 600KS (najverovatnije se radi o pojačanom 6,0 litarskom V12 twin-turbo agregatu koji u modelu S600 razvija 530KS).

S klasa XXL 0-100 km/h ubrzava za 4,8 sekunde i postiže maksimalnih 250 km/h.

Cena se u kratkoj vesti ne navodi.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 2136



Komentari

Maska sa Majbaha, ratnicki branik..
Enterijer perverzija.

Autor MB 29 Jan 2015, 21:34

http://www.mercedes-fans.de/magazin/sternstunde/fahrbericht-mercedes-maybach-s-600-generaldirektor-fuer-90-minuten.8011

Autor MB 29 Jan 2015, 22:21

Konacno da ga neko nazove pravim imenom....

Autor toma 29 Jan 2015, 22:40

"ARES Atelier je pripremio sličnu verziju nazvanu S klasa XXL". Mogli komotno da je nazovu i C klasa XXXL :)
Zamislite facu, covek da par stotina hiljada evrica za ovo, vozac ga uparkira pored C klase i on izadje na zadnja vrata i fazon "Gledaj, imamo razlicitu masku". Dok onaj sa Pullmanon nece imati ni to zadovoljstvo, cak ce i masku istu imati!! :))
I sada cu ja biti hejter, znam. Dok su Audi vozila imala previse slicnosti tada se to non stop spominjalo, stalno mane zbog toga ovde od fanova drugih premijuma, a sada je to zapravo kul, vrhunski i nema mana i neko ko to pomene je 'hejter'.

Autor dusan 29 Jan 2015, 22:47

Mozda ce neko reci "Bitno je kakva je Maybach S klasa unutra, ne spolja. Pogleeeedajte te jastuke, to osvetljenje kabine, jao, jao". Bitno je itekako kakva je spolja, da nije bitno Maybach ne bi bio ugasen proizvodjac. Ali barem se opametili sto sam vec komentarisao i rekao da im je jako pametno i spustili cene na neki normalniji nivo. Mada ja bih opet da sam u situaciji dodao 20, 30 soma i kupio Bentli. Bolje se voziti ili voziti jedinstven Bentli, nego XXL luksuzniju C klasu za te tolike pare. Znam, znam. Hejter...Ali tako bi postupio svako ko nije ostrascen fan Mercedes-Benz-a.

Autor dusan 29 Jan 2015, 22:52

kad su vec radili maybach verzije ove s klase, trebali su ih izgledom bar malo razdvojiti od normalnog s-a i staviti ovakav prednji grill.
a za ove 'bemve' fanove, vi samo nemojte govoriti kako je nesto na autu isto. da, meni se nesvida sto sve rade na istu foru, ali nemojmo zaboraviti da je na bmwu ista instrument ploca od devedesetih, na svakom modelu koji postoji.
ali eto, inace sedmica nije xxl trica

Autor sysfan 30 Jan 2015, 00:25

sysfan
pa ti onda nisi video BMW instrument table u zadnjih 5-6 godina. A sedmica je ista trica. To ti priznajem:))))
http://www.dodaj.rs/f/N/cT/3I5KohTS/photo-feb-11-15-45-22.jpg

Autor toma 30 Jan 2015, 00:45

Dusan
Ne mogu, oni nisu laici.
inace ovo je slicnije unutra Pulmanu nego Majbahu.
Vazno da si ti ostavio 2 komentara za redom, toliko si se uzbudio. Ali si se makar u startu ogradio da si hejter.
Izgleda ovde mnogi ne znaju da je C izasla posle S, misle obrnuto. : )))
I Pulman nece imati, imace istu masku kao i 600.

Autor MB 30 Jan 2015, 01:28

Vidi ti taj odvratni volan! Boze me sacuvaj ala unistise auto!

Autor NR 30 Jan 2015, 08:15

"Vazno da si ti ostavio 2 komentara za redom, toliko si se uzbudio."
Ohhh, na temi o bmw seriji 7 neko je bas bio uzbuuuudjeeeen!:)

Autor toma 30 Jan 2015, 09:16

Duca
Evo, ja nisam MB fan, a meni se svidja ovo na slikama. Iako nekad dajem prednost vozilima VW grupe, licno, ne bih dodavao 20-30 soma da bih vozio "jedinstveni" Bentli. Ako ovde dobijam jednak ili bolji luksuz za manje para, zasto bih kupovao Bentli? Slazem se da Bentli i narocito Rols, ostavljaju aristokratski utisak gde god da se pojave, ali ja ne patim od kompleksa "moram biti jedinstven". Tih 20-30 soma razlike bi moglo na razne nacine da se iskoristi.

Autor Optimus Prime 30 Jan 2015, 10:01

О.П.

Бентли је машина, иако га на сву причу држи Фолцика ипак је машина за Дајмлера. Пре свега мислим по изгледу и по реномеу, а по осталоим параметрима су вероватно ту негде...дакле три места иза Ролса! ;))

И онај ко купује Бентли, не даје задње паре за њега, буди сигуран, нити му пак 20-30 сомића нешто значи, а што каже Дука, осмех колеге из стандардне Ц класе и те како може бити памтљив!! :))

Иначе, дуго сам размишљао каква је разлика овог ХХХ-а и Мајбаха и најзад увидех, па да, нема јастука!! :)))

Autor Гагиба 30 Jan 2015, 14:16

@Optimus Prime
Veruj, onaj ko kupuje auto od 160 soma pa na gore njega ne zanimaju 20-30 hiljada gore dole. Znam coveka koji ima GL420, Q5, A6, S klasu, BMW 5, GL mu je prva verzija koju je kupio u Frankfurtu samo sto se pojavila i 7 je primerak izasao iz fabrike. Totalni full od opreme i platio ga bio 156.000e...Kada pogledas njegove druge automobile, vidis da njega tih 160 somica nisu previse potresla.
Sada, da ova nova XXL C klasa nema slicnosti puno sa ostalim modelima bilo bi vrh. Ali covece isti takav model je, samo manji C klasa. Farove deli sa ostalima...A, poslovnim ljudima, ljudima u normalnom svetu koji daju kintu zele da budu i jedinstveni. Pa zasto se prave tolike 'edition' verzije? Svi sada imaju 'excluziv' serije gde rade po narudzbini da kupac bude drukciji. I nije to kompleks, vec zasto bi parkirao auto od 150 soma i pored mene isti samo manji od 35? Ovako das 20-30 hiljadarki vise i imas ekskluzivu posto imas 30 i kusur godina, uspesan si covek i zaradjujes, castices sebe jedinstvenim Rolsom ili Bentlijem (ovo u normalnim zemljama, kod nas ne :))) )
@Gagiba
Gresis da je Bentli po bilo cemu iza Rolsa. Po meni je Mulsanne vrhunac, ne bih pomislio da uzmem Rolsa pored njega. Ali to je moje misljenje naravno...

Autor dusan 30 Jan 2015, 14:36

Autor dusan 30 Jan 2015, 14:36

A ti si analizirao "poslovne ljude" i sproveo studiju?
Onaj ko ne razmišlja o tih 30 000 prilikom kupovine bilo kog auta, teško da je stekao novac legalno. Novac se teško stiče i ne rasipa se tako lako kao što ti misliš.

Autor IlijaGrahovac 30 Jan 2015, 15:23

Autor IlijaGrahovac 30 Jan 2015, 15:23
A, Vi uvek imate neki zanimljiv komentar :)
Naveo sam 'U normalnim zemljama, a ne kod nas'. U normalnim zemljama mozes legalno da steknes novac da pazaris skup auto. U normalnim i jacim zemljama poslovni ljudi, direktori, bankari i ostali zaradjuju velike svote novca i ako ima da da 160-170 hiljada eura za automobil, on ce dati i 200.000e. Ne gleda on automobil od 8.000e, pa mu je tesko da se rasiri do 11.000e za nesto bolje i lepse. Hocete da mi kazete da je onom ko moze dati za automobil 800 hiljada, tesko da se rasiri do milion? Npr studiju je sproveo direktor Bentlija i Bugatija koji kaze da su njihovi klijenti malo drukciji i da pored tih automobila poseduju jos mnogo drugih. Takodje kaze da i prosecan kupac Bugatija poseduje i po neki avion, jahtu...U prevodu, ako doticni gospodin daje 200.000e, on ima mnogo cim za automobil daje toliko. Dal dao malo manje ili vise nece previse uticati na njegov bankovni racun.

Autor dusan 30 Jan 2015, 16:00

Duca
Duco, u periodu 2001-2005. radio sam kao vozac i obezbedjenje ucenika u jednoj privatnoj skoli, a ucenici su bili deca bas tih ljudi koji imaju para da sebi priuste skupocene automobile. Dobar broj njih, bilo da su nasi ili stranci gleda na 30000 EUR vise nego ti i ja na 3000 dinara. Kada su bili roditeljski sastanci i kojekakve skolske priredbe, cesto sam pricao sa tim ljudima o automobilima, jer je moje zaduzenje bilo da pazim na njihova vozila (iako su vozaci sedeli unutra) dok su oni bili na roditeljskom, tako da ti prenosim moja iskustva. Naravno nekom arapskom seiku je bitno da ima jedinstven auto, ali imas mnogo vise biznismena (sto regularnih, sto kontroverznih), muzicara, glumaca i ostalih parajlija koji ce radije da potrose 30000 eur u kazinu ili na elitne prostitutke, nego na auto. Naravno, u to vreme C i S klasa nisu toliko licile, a kako ce ici dalje, vreme ce pokazati, zivi bili pa videli.

Autor Optimus Prime 30 Jan 2015, 17:37

O.P.
Videh, odgovorih, a sad bežim, čujemo se posle, pozzz !

Autor MB 30 Jan 2015, 20:37