
Pre nekoliko dana se u Nissanovoj reklami "With Dad" za ovogodišnji Super Bowl pojavila i nova generacija Maxime, modelske godine 2016, a sada je japanski proizvođač objavio i dve nove zvanične slike ovog modela.
Kao najava za novu Maximu je inače poslužio Nissan Sport Sedan concept koji je promovisan na prošlogodišnjem NAIAS sajmu automobila u Detroitu, a već tada je bilo jasno da ova studija najavljuje dizajn budućih generacija Nissanovih sedana.

U ovom trenutku i dalje nema konkretnih detalja, ali 2016 Maxima bi po nekim ranijm nezvaničnim informacijama trebalo da dobije 3,5 litarski V6 benzinac, kao i hibridnu verziju sa 2,5 litarskim agregatom i elektromotorom.
Zvanična premijera nove Maxime (koju Nissan opisuje kao "4-door sports car") će biti održana 1. aprila na sajmu automobila u Njujorku pa detalji tek slede.
Kako stvari sada stoje, nova Maxima bi na tržištu SAD-a trebalo da se pojavi u trećem ili četvrom kvartalu ove godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ranije objavljene slike (iz reklame za Super Bowl):


Šteta što se u EU ne cene veliki ne premium automobili. Nikada mi to neće biti jasno.
"Ljubomoran" sam na Amere i njihove ponude full size limuzina.
Za cenu opremljenijeg Golfa voziš auto dimenzija S klase...
http://www.cars.com/guides/sedan/full-size/
Pozdrav
Amerika je Amerika, tamo je sve jeftinije i pristupačnije. A u Evropi je i samo gorivo luksuz. U Evropi bi se veliki automobili isto tako cenili kad bi gorivo bilo duplo jeftinije (kao u USA) i kad bi npr. dobro opremljena Mazda 6 ili Ford Mustang koštali kao što u Evropi Golf.