
Evropska premijera potpuno nove Mazde CX-3
Pored potpuno novih Mazde2 i Mazde MX-5, u Ženevi će biti predstavljene i redizajnirane Mazda6 i Mazda CX-5.
Mazdino predstavljanje novih modela će kulminirati na 85. Sajmu automobila u Ženevi početkom marta. Japanski proizvođač će predstaviti novu Mazdu CX-3 – što će biti peta Mazdina premijera u poslednjih 6 meseci – uz dve nove generacije modela – Mazdu2 i Mazdu MX-5, na listi noviteta su i redizajnirane verzije modela Mazda6 i CX-5 za 2015. godinu.

Zvezda na Mazdinom izložbenom prostoru u Ženevi će biti Mazda CX-3, što je evropska premijera prvog Mazdinog malog SUV-a. CX-3 će biti dostupan sa AWD – pogonom na svim točkovima ili FWD – pogonom na prednjim točkovima, a u potpunosti će pratiti Mazdin pravac elegantnog Kodo dizajna, te ponuditi performanse i efikasnost iz tehnologije Skyactiv. CX-3 će obogatiti brzorastući segment malih SUV-ova u Evropi, početkom prodaje u rano leto 2015. godine.
Dugo očekivana četvrta generacija Mazde MX-5 nudi za svakoga ponešto. Automobil koji je otkriven u septembru 2014. godine je spojio svoje “trkačko srce“ sa novim dizajnom automobila i sa tehnologijom Skyactiv. Svojim izgledom MX-5 se vraća korenima – 25 godina unazad i prvom predstavljenom legendarnom roadsteru iz Mazde. U prodaju Mazda MX-5 kreće u jesen 2015. godine.

Potpuno nova Mazda2, u pogledu dostupnosti opreme, donosi novi standard u B segmentu, uključujući nekoliko pionirskih opcija najmodernije tehnologije (head-up display, HMI upravljač, LED prednja svetla…). Novi Mazdin supermini je već osvojio evropski “Zlatni volan” i titulu “Automobil godine u Japanu”.

Mazdin nastup u Ženevi upotpunjuju unapređeni modeli za 2015. godinu – Mazda CX-5 i Mazda6. Osim redizajniranih linija i potpuno novog enterijera, modeli imaju i nove aktivne bezbednosne sisteme, među kojima se kao Mazdina inovacija ističu prilagodljiva LED prednja svetla.

Mazda6 od sada ima i opciju AWD pogona (4×4) i head-up displej za prikaz osnovnih informacija. CX-5 dosadašnju ponudu benzinskih motora proširuje motorom Skyactiv-G 2.5 sa 192 KS.

Svih pet modela biće dostupni sa MZD Connect sistemom povezivanja sa smartphone uređajima i i-Activsense paketom najnaprednijih bezbednosnih sistema za pomoć vozaču.
Izvor: Proauto.ba
Foto: arhiva Autoblog.rs / Mazda
Najzanimljivija mi je CX-3 i imace sig odlicnu prodaju. Samo kad imala u ponudo jaci motor od 150ks i pravi paket.
Samo da vidim unutrasnjost nove mazde 6.Ako bude kao sto neke slike pokazuju na netu onda je dotakla samo savrsensvo! Bice moja kad tad!
Masha,
Nažalost, da ima znak Renault, VW ili Opel tako bi bi bilo. Ne bi je mogli napraviti u dovoljnim količinama.
Ali pošto je Mazda biće daeeeeko iza po prodaji od gore nabrojanih.
Pozz
Tek sad vidjeh da sam progutao pola rijeci u prvom kom, kucao sam na brzinu.
@Raziel
Da ima znak VW def bi razbila prodaju. Ali opet Mazda mi je uvjek bila nekako egzoticna i draga, i uvjek bi mi uz Hondu bila na prvom mjestu sto se tice kupovine.
@Raziel
Zasto su Renault ili Opel bolji i 'zvucniji' pa spominjes znakove? Mazda je gledajuci znak iznad njih.
Mazda na zahtevnom trzistu USA ima jako dobru prodaju, tj to im je verovatno najjace trziste. Renault ili Opet ne bi izdrzali 2 godine...
@dusan
Po cemu si zakljucio da je USA trziste zahtevno?
Pre bi rekao da je Evropsko, odnosko Evropski kupac zahtevniji u svakom pogledu, od Americkog... dovoljno je pogledati ponudu motora i nivoa opreme kod bilo kog modela ovde, i sa one strane bare, a da ne govorimo o kvalitetu enterijera i razlikama u ceni za isti model...
@ Orlo
Oba su tržišta zahtjevna al na drugi način i to je činjenica.
I iznenadio bi se koliko su kod njih interijeri napredovali. Jedan od boljih primjera ti je recimo Chrysler nekad(pod Damimlerom, kolokvijalno zvan Dumbler) i sada.(pod FIAT-om)
Oni sada dobivaju nagrade za Ward's Top 10 što se tiče interijera.
@N.N.
Po cemu je to zahtevno, odnosno zahtevnije u odnosu na Evropsko? Nisam nesto primetio...
A to sto su unapredili kvalitet enterijera jedino "krivim" konkurenciju... koliko sam mogao da cujem od onih koji tamo zive nije bilo nesto razlike izmedju enterijera Chrysler-ovih tadasnjih modela i americke konkurencije... ali dobro, Fiat je zasluzan prakticno za sve dobro na ovom svetu...
@ Orlo
Pa gledaj. Dobar dio prodaje u Europi BMW-a, Audia i ostalih što nazivamo premiumom ima socijalni interijer. Da ili ne? Ja mislim da je odgovor itekako da, a vjeruj mi da većina auta u SAD-u ima ipak nešto bolje interijere od tih. Isto kod njih je automatik normala, a u nas super-duper premium. Jednostavno je kod njih tržište totalno drugačije postavljeno.
Ipak ono gdje je Europa zahtjevnija je manja potrošnja vozila ali to Amere nije previše briga, doduše nije da im nije stalo.
A ako te iritira kakav je Chrysler bio za vrijeme Dumblera kakav sada to je tvoj problem. Ja iznosim činjenice.
E dati ću ti i još 1 podatak. Chrysler je prije Dumblera imao najbolje CAFE brojke od američkih proizvođača, a izašao sa najgorim. I to govori nešto. Zar ne?
@N.N.
Uopste ne razumes, to sto se kupuju klotare kod nas je vezano za standard, a isto tako ne mozes da uzmes primer za automatike jer je to vezano za navike koju su razlicite kao i za dizajn i ukus.
U Evropi kada izadje neki model, on ima barem dve vrste menjaca u ponudi i barem 5-10 motorizacija, i tri-pet nivoa opreme, pa plus za svaki nivo dodatna oprema.
U Americi se zna u principu - automatik je standard, dva nivoa opreme - luksuzan, i da kazem normalan-standardan. Dodatna oprema prakticno i da ne postoji jer ta dva nivoa sve pokrivaju.
I ko je sada zahtevniji i probirljivji od ta dva? Sto bi kod nas nudili vise mogucnosti ako smo mi manje zahtevni?
@Orlo
I tamo mozes da biras kod mnogih automatik ili manual. Kako dva nivoa opreme i dodatna skoro pa ne postoji? Pa mnoooogooo americkih testova sam gledao i eto npr bas za Audi kaze 'Audi premium package', sto jeste taj neki nivo opreme, ali izvadi papir gde kaze ovo mozete doplatiti, ovo, ono, ovo je uslo u 'premium', ovo morate da doplatite. Dok mnogi po Evropi pri testiranju koriste 'bazne' cene odredjenih modela, kod USA testova sam uglavnom vidjao 'base model' , a ispod 'tested model'. Ti u Evropi jos imas da doplatis za podizace stakala, ne verujem da neki imaju rucno u USa pa da moras da doplatis. Pogledaj cene tamo, svi jeftniji nego u Evropi. Ogromno trziste, vece od Evropskog i naravno zahtevnije. U Evropi su uglavnom 3 premijuma npr, ili kupujes BMW, Audi ili Mercedes. Da ne gledamo Lexus, Acuru, oni se prodaju za razliku od nemaca u mizernim brojkama. Dok u USA? Imas i te nemce, lexus koji je rame uz rame i po prodaji jaci mnogo od Audija, pa ispod Kadilak, Acuru, Infiniti. Cim imas vise konkurenata, moras vise da nudis, prosto. Te ponude motora je glupo da gledamo zato sto su oni navikli na vece motore i do pre neku godinu su uglavnom vozili sve preko 2.0 i naravno da neko nece da nudi 1.0, 1.2, 1.6, 2.0, 3.0 za odredjeni model kada mu ovi ispod 2.0 nisu potrebni posto za to nema kupaca. Zato nudi 2.0 i 3.0 samo...Dok u Evropi mora da ponudi i ispod toga posto je Evropa skuplja, skuplja osiguranja, gorivo, registracije. Sad mozes da kazes 'Eto Evropa zahtevnija', ali sta mislis kako ce proci Alfa Romeo 4C tamo? NIKAKO. Kosta ko Korveta, ima mali motor, malu snagu, dok ovo ima V8, veliki sportak i ono na sta su oni navikli. Znaci onda Fiat moze da kaze 'Uh sto su zahtevni Ameri'. Msm svako ima svoje misljenje, moje misljenje je da je zahtevnije ono gde imas mnogo jacu i brojniju konkurenciju.
Složio bih se sa Dušanom glede broja paketa opreme. Većina modela ih ima 4. Ali opet nebi rekao da je američko tržište zahtjevnije. Svako je na svoj način zahtjevno i nije izravno usporedivo.
A Alfa 4C dobro prolazi, na sigurnom su putu zacrtane godišnje prodaje u SAD-u koja naravno nije velike nego tek simbolična ali to i je plan sa tim autom. Iako i takav kakav je dolazi za 4 s do 100 km/h.
Da u Corvetti sportski motor? Pa to nema veze sa zdravom pameću. To je običan small block motor relativno skromne snage za svoj obujam.Pričam naravno o Stingray modelu.
Isto nije istina da luksuzni Japanci ne pokušavaju u Europi, pokušavaju ali je njihov pokušaj u Europi neozbiljan, slično kao šta su VW pokušaju u SAD-u neozbiljni. Drugim riječima oni su ovdje prdnuli u rosu.
@N.N
Ne bih pogledao Alfu pored one mocne Korvete. Nikad Korveta nije bolja bila, a ta Alfa je slicne cene njoj...Evo mile antena zivi u Americi vec dugo i neka ti kaze cemu mogu da se nadaju sa 4C u Americi po onoj ceni.
Nisam ni rekao da japanci ne pokusavaju u Evropi...Oni ne uspevaju zbog politike koju vode svugde, ne nude ono sto Evropa trazi i gotovo.
dusan je opširno opisao.
Ja sam npr. bio šokiran kada sam prvi put ugledao E klasu W210 za USA tržište. Do tada sam mislio da se taj auto ne isporučuje sa kožom, podizačima i multimedijalnim sistemom!
http://s4.postimg.org/k03lq45ul/1999_mercedes_benz_e_class_e320_pic_563296226909.jpg
http://www.autoevolution.com/images/gallery/medium/MERCEDESBENZE-Klasse-W210--medium-1374_8.jpg
http://carsarena.ru/wp-content/uploads/2013/02/salon-Mercedes-W210.jpg
Da ne pominjem da je osnovna verzija 320/350 ništa 4cyl
Pozz
@dusan
Sa nekim stvarima se slazem, ali cak i eto za Audi koji si spomenuo, eto npr. A7 (mada mozemo uzeti bilo koji iz game) u Evropi ima vecu ponudu motora i to jacih, sto se namece da Evropskom kupcu moras vise da udovoljis i vise da mu ponudis da bi on izabrao... oni nude dva motora 3.0 TDI i TFSI i to je to i po dva paketa opreme... a tako je prakticno za bilo koji premijum model...
Ali dobro da imamo ista misljenja ne bi valjalo... ;)
P.S. Kada sam spomenuo A7, provalio sam da u ponudi od skoro ima i 2.0 TFSI sa 252 KS i 370 Nm... stvarno ekstra, a to npr. nisu stavili kao informaciju pri prezentaciji FL a nije pisalo nigde ako se ne varam! :)