home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon promocije standardne verzije Serije 2 Active Tourer (sa 5 sedišta), u BMW-u su pripremili i novu, produženu i prostraniju varijantu sa opciona tri reda sedišta i za sedam putnika čija premijera će biti održana početkom marta na sajmu automobila u Ženevi.

Kao što se i očekivalo, ovaj model je poneo naziv Serija 2 Gran Tourer, a kao i standardna Serija 2 Active Tourer imaće verzije sa samo prednjim i pogonom na sva četiri točka.




Što se dimenzija tiče, BMW Serije 2 Gran Tourer je dugačak 456 cm (+ 21 cm), visok 160 cm (+ 5 cm), međuosovinsko rastojanje iznosi 278 cm (+ 11 cm), dok se zapremina prtljažnika kreće od 560 do 1905 litara. Treba napomnuti da će biti dostupna i opcija el. otvaranja vrata prtljažnika.

Kupcima će se nuditi više paketa opreme (uključujući tu i M Sport), pri čemu će recimo Advantage paket opreme između ostalog podrazumevati i automatski klima uređaj, Park Distance Control i aktivni Cruise Control.




U gami će se naći benzinske varijante 218i (1,5 litarski trocilindraš sa 136KS, prosečna potrošnja goriva 5,1 l/100 km) i 220i (2,0 litarski turbo sa 192KS, potrošnja 6,2 l/100 km), kao i dizelaši 216d (1,5 litarski trocilindraš sa 116KS, potrošnja 3,9 l/100 km), 218 d (2,0 litarski agregat sa 150KS, potrošnja 4,3 l/100 km) i 220d (sa 190KS, potrošnja 4,9 l/100 km). Ovaj potonji će biti dostupan i u xDrive varijanti sa 4x4 pogonom, dok će se u zavisnosti od verzije ugrađivati šestostepeni manuelni menjač i osmostepeni automatik.


Cene u Nemačkoj počinju od 28.650 evra (koliko košta 218i Gran Tourer), s tim što će kasnije ponuda biti proširena novim verzijama, između ostalog i benzinskom varijantom 216i.

Ivan Mitić – Autoblog.rs






čitanja : 7785



Komentari

Sad je original Carens. : )

Autor MB 11 Feb 2015, 01:38

Kao da je neko plaćen da BMW-a ruši iz unutra.

"Kadilak" sada pravi odlična vozila, neki od kojih pariraju pa i ponegde nadmaše BMW-a. Ali zbog "Simarona" iz 1981. ne mogu da se izbave. Kako ta legendarna priča nije došla do Minhena, nije mi jasno.

Autor CaMIRO 11 Feb 2015, 02:05

Da zelim BMW dizajn, a MPV vozilo, izbor je logican.

Ali C4 Picasso je i jeftiniji i luksuzniji.

Autor Fordovac 11 Feb 2015, 08:07

Lepo je ovo,ali ne pod znackom BMW-a.

Autor milan 11 Feb 2015, 08:09

Fordovac
udjes u BMW, pritisnes jedan taster, drugi, okrenes tockic klime, pipnes plastiku....zatim udjes u Picasso, i uradis sve to, i bez dileme mozes da kazes:"no-no. Daleko od luksuza". To pricam kao neko ko je vozio dugo BMW, neko ko je imao priliku da provoza novi 2AT, i neko ko je c4 picasso vozio od Beca do Beograda.

Autor toma 11 Feb 2015, 11:56

nije velik za toliko sjedista....ali je visok otprilike ko b klasa mercedes , jel to taj segment auta?...na momente s boka ide na opela , a prva slika zadnji dio je orginal skinut sa mercedes gl-a. haha interesantno!

Autor heha 11 Feb 2015, 12:42

@toma

Picasso nema tockic klime ;)
Jedina i glavna zamerka na aktuelnom Picassu je sto ume da tresne prednjim tockovima kada predjes preko lezeceg i slicno.
2AT je nesto poput aktuelnog golf+ ili kako se sad zvase golf ultraminiwagensportichenkomfort.

Enterijer na 2At je odlican, ali samo sa svim doplatama ukljucujuci presvucenu tablu i kozna sedista, a bez toga... C4 mozda nije jednako dobar ako poredimo oba u maksimalnoj opremi, ali bez tih doplata(i cekanja za auto) "bmw" nema sta da trazi, plus ona kretenska polica ne moze da se izvadi, a nije ni blizu prostran, sediste suvozaca mu se ne preklapa...

Autor Fordovac 11 Feb 2015, 13:15

Поредите неупоредиво. Какав Пикасо какви бакрачи, немој сте смешни!?? :))

Ако ћемо том логиком има и она Дачојзла у тој класи која је још повољнија куповина, а по исказаној аналогији Пикасо нема шансе против ње!

ауто

Не знам да ли је ишла скоро вест, али Рује су се баш заинатиле да направе тенк са комплет оклопном пратњом!! :)

http://srbin.info/2015/02/10/rusija-ce-proizvoditi-najbezbednije-automobile-na-svetu-za-vip-osobe/

Autor Гагиба 11 Feb 2015, 14:07

Fordovac
opet cu da ponovim, ali bez tockica. Ostalo da se ne ponavljam. Da li razumes o cemu pricam. Da li razumes sta hocu da kazem kad kazem"osecaj pri pritiskanju tastera". Nikakava oprema to ne moze da nadoknadi. Picasso je po tom pitanju na nivou hyundaija i kie, otprilike....i prilicno je daleko od onoga sto po tom pitanju nude BMW ili Audi, pa i Mercedes (ako ne racunamo A klasu).

Autor toma 11 Feb 2015, 14:16

Ja stvarno ne znam ko ovo može pogledati pored npr. Zafire ili Picassa , em je rookie u ovom segmentu , em da bi izgledao iole prihvatljivo (kao sa promo materijala) mora se duuuuboko zavući u džep , jer 50.000 evra za jedan kompaktni MPV (fino opremljen 220d) je totalni nonsens...

Autor Đorđe 11 Feb 2015, 14:19

Nekoliko tekstova o tome je već bilo objavljeno prošle godine:

https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2014/10/23/porscheov-v12-motor-za-novu-limuzinu-ruskog-predsednika

https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2014/05/09/porsche-razvija-putinovu-limuzinu

Autor auto 11 Feb 2015, 14:22

Djordje
Nemoj tako, toma rece konacno se pojavio pravi MPV u klasi, valjda ga nije bilo do sad, do bmw-a.
Jer bmw je poznat po MPV vozilima, sto se i vidi u trecem redu sedista ( za macke ili jos bolje miseve ). :)
Ako je za utehu, barem toma moze da se raduje jer su stubovi iznutra ogoljeni, lim.
Spolja crven, unutra crven.
A tomu boli sto je A klasa skuplja u startu za 3 000 od serije 1. :)

Autor MB 11 Feb 2015, 14:28

pit
"A tomu boli sto je A klasa skuplja u startu za 3 000 od serije 1. :)"
posetiocima bloga nije tesko da utvrde kome je to najbitniji podatak:)
Tomi je samo zanimljivo sto neki ne znaju da izracunaju 24.500-23.700. Ali, ko danas jos koristi digitron...
Dakle, pit, osam stotina se ne pise "3000".

Autor toma 11 Feb 2015, 15:37

A klasa počinje od 24 500 a serija 1 od 21950.
2550e.
To se samo nadovezujem na tvoju priču iz 14:16.

."i prilicno je daleko od onoga sto po tom pitanju nude BMW ili Audi, pa i Mercedes (ako ne racunamo A klasu)."

Mada si u pravu, A klasa je dosta luksuznija od ostalih.

Autor MB 11 Feb 2015, 16:46

MB
standardno za tebe da iznosis teske neistine. Ali ako koza laze.....evo izvoda iz najnovijeg nemackog cenovnika za bmw seriju 1:
http://www.dodaj.rs/?3B/vg/2rmsVEmp/1/1er.jpg

gde pismeni lako mogu da vide da serija 1 sa 5 vrata startuje od 23.700. Dakle, jos jednom da ponovim, ne bavim se ovim jer imam zelju da nesto sto zelim da kupim bude sto skuplje (nisam retard), vec samo ukazujem na lazi i neistine koje iznosis. A i deluje mi da spadas u one koji zele da ono sto kupuju bude sto skuplje.

Autor toma 11 Feb 2015, 17:44

..ipak valjda bmw zna sta radi , ipak nisu napravili glupost kao lavovi iz Stuttgarta koji napravise 5m+ i 2t+ r klass koji se mozda jedino u usa prodavao , jos je zanimljivo da je bmw dugo oklijevao ovakvim karoserijama , nisu se tako lako i brzo prodali kao ovi iz Stuttgarta koji furaju fwd vec 18 godina!

Autor heha 11 Feb 2015, 18:04

BMW je definitivno zaboravio za sta sluze dva slova "GT". Sigurno ne idu uz BMW "Zafiru". Ne sumnjam da je ovo kvalitetan automobil, ali je sve ono sto BMW nije i odvratam je! M1, serija 8 i E9 se prevrucu u grobu :)!

Autor Volare 11 Feb 2015, 18:54

heha
R klasa je i namenjena USA trzistu od starta, kao i GL.
Za razliku od ove komedije gore, R klasa je pravi 7-osed, a ne treci red da sluzi za dve mačke. : )
Znaci tebi ovo nesretno cedo dobro izgleda i prakticno je, iako treci red ( zbog cega su razvukli miša ) sluzi samo za kese eventualno. Sedalni deo je show, ko flis papir.

Autor MB 11 Feb 2015, 19:06

BMW ocigledno nista ne prepusta slucaju i definitivno zele sve da pokriju, jer koliko sam mogao da vidim i novi X1 ce doci i u verziji sa 7-sedista...
Izgleda nekako budzeno pozadi i ne znam zasto ali podseca me na onaj Ford Scorpio koji je vozio James May u poslendnjoj epizodi... onaj pogrebni ako je neko gledao... :)

Autor Orlo 11 Feb 2015, 20:09

Eh, da....koliko samo ovde ima besposlicara koji su bolji direktori i stratezi od BMW-ovog rukovodstva. Daj da Vucis to malo pogleda, pa da uposli sve te strucnjake, da nam zemlja procveta....

Autor toma 11 Feb 2015, 21:17

MB
mislim da si ti totalno diskreditovan kada je rec o komentarisanju BMW-a.

Sto se tice ovog auta, naravno da ce biti ruzan onima kojima su ruzni i serija 7, 6GC, itd. Naravno, ne zelim da kazem da je lep u poredjenju sa BMW kupeima i limuzinama, ali u svojoj klasi je, sasvim OK, za prvu generaciju. A oni koji udju u ovaj auto videce da je (i bez skupih doplata) enterijer bez konkurencije u klasi. A ko ga jos i provoza, videce i zasto je bolji od Citroena i slicnih. Pobogu, zasto da se vlasnik BMW i8-ice i serije 7 spusta tako nisko i zeni kupuje citroena, za prevoz dece do skole i slicno.

Autor toma 11 Feb 2015, 21:46

Autor toma 11 Feb 2015, 21:46

Ono što je spuštanje nisko je takav način razmišljanja.

Autor IlijaGrahovac 11 Feb 2015, 21:54

I da, verujem da toma ostaje pri stavu da nije premium auto koji ima ogoljen stub iznutra , neoblozen. Dakle spolja koja je boja, te boje je i stub u kabini.
Verujem da nema dvostruke standarde sad kad je bmw u pitanju. : )
Dakle ne premium i to po tomi. : )
Vrv mu i Mini nije premium jer ima golać vrata iznutra.

Autor MB 11 Feb 2015, 22:25