
Renault je ponudu modela Captur proširio i Energy dCi 110 Euro6 dizelašem, a ovaj motor je ugrađen i u novo specijalno izdanje Captur Pure Edition koji je upravo debitovao u Francuskoj.
1,5 litarski Energy dCi 110 raspolaže sa 110KS i 260 Nm obrtnog momenta (20KS i 40 Nm više u odnosu na dCi 90), uparen je sa šestostepenim manuelnim menjačem, a po fabričkim podacima njegova prosečna potrošnja goriva je 3,7 l/100 km (emisija CO2 iznosi 98 grama po km).
Treba reći da Captur Energy dCi 110 od 0 do 100 km/h ubrzava za 11 sekundi, što je za dve sekunde brže od dCi 90 verzije.
Što se tiče Renault Captur Pure Edition specijalnog izdanja, u pitanju je edicija koja je ograničena na tačno 1.000 primeraka.
Captur Pure Edition se bazira na verziji sa Intens paketom opreme, a između ostalog ima specifične dekorativne šeme na krovu i retrovizoima, Pure oznake, kožni enterijer (u dark charcoal i smoke grey bojama), posebne patosnice, pragove sa brojem primerka iz serije, prednja sedišta sa grejanjem, kameru za parkiranje, Renaultov R-Link...

Automobil može da se dobije i u Cassiopée Grey boji, sa kontrastom u Etoilé Black krovu, dok se u gami motora pored pomenutog Energy dCi 110 nalaze i dizelaš dCi 90 i benzinac TCe 120 (dCi 90 i TCe 120 u paru sa EDC menjačem sa dvostrukim kvačilom).
Što se cena tiče, pomenimo da recimo Captur Pure Edition TCe 120 u Francuskoj košta 23.800 evra, dok regularni Captur sa Energy dCi 110 motorom ima cenu od 21.600 evra sa Zen paketom opreme.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Dali su mu napokon i DCI sa 110 ks? Bilo je i krajnje vreme. "Bruka" je bila da je takav automobil u dizel varijanti "završavao" sa 90 ks. Ali i to što se 1.2 TCE i dalje nudi samo uz EDC. Kao kada bi Fau-Vau nudio 1.2 TSI samo uz DGG.
Pa i ja mislim da bi bilo dobro da ima siru paletu motora, koju svakako ima u svojim vozilima, ali mislim da kalkulisu sa troskovima.Mala je paleta motora i menjaca i u Cliu i u Capturu, ali da sam proizvodjac, ni ja je nebih sirio da mi se dvojac prodaje toliko dobro.