home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

PSA grupacija nastavlja sa osvežavanjem DS modela (od nedavno se plasiraju kao samostalan brend), pa je tako nakon nedavnog proširenja game motora u DS4 modelu sada pred nama i DS5 facelift koji će promociju imati uskoro na sajmu u Ženevi.

DS5 facelift (dužine 452 cm, širine 185 cm, zapremina prtljažnika 465 litara) je dakle dobio izmenjeni prednji deo sa drugačijom maskom i branikom, kao i Xenon Full LED prednja svetla.

Takođe, treba pomenuti i blago revidirana zadnja svetla i hromirane izduvne cevi, kolor touch drive interface, kvalitetnije materijale u unutrašnjosti (kao i dvobojnu kombinaciju black / deep blue), novu Ink Blue boju eksterijera i bogatu opremu. Na kraju, na automobilu nema Citroen znaka i imena Citroen.

U opremi se između ostalog nalaze i prednja sedišta sa masažom i funkcijom memorije, keyless entry & start, retrovizori sa grejanjem, ambijentalno osvetljenje, dvozonski automatski klima uređaj, Denon Hi-Fi system, bezbednosni sistemi (blind spot monitoring system, lane departure warning, hill-start assist, stability control, intelligent traction control), kamera za parkiranje i head-up displej.

I ponuda motora je osvežena (svi Euro6), a krajem ove godine će im se pridružiti i novi THP 210 sa 210KS i šestostepenim manuelnim menjačem.

Dakle, jedini benzinac u gami je trenutno THP 165 EAT6 sa 165KS i 240Nm (sa 6-stepenim automatikom), dok su dizelaši BlueHDi 120 sa 120KS/300 Nm (standaradno sa 6-stepenim manuelnim menjačem ili opcionim automatikom), BlueHDi 150 sa 150KS i 6-stepenim manuelnim menjačem i BlueHDi 180 EAT6 sa 180KS/400 Nm (sa 6-stepenim automatikom).

DS5 će se nuditi i u hibridnoj verziji Hybrid 4x4 diesel, i to sa kombinacijom HDi dizelaša i elektromotora (ovaj potonji pokreće zadnje točkove). Kombinovana snaga sistema je 200KS, emisija CO2 iznosi manje od 100 grama po km, a prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima je 3,5 l/100 km.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 2223



Komentari

I dalje stari infotainment? Sramota

Autor Fordovac 16 Feb 2015, 14:41

Mnogo dobar!

Autor milan 16 Feb 2015, 14:48

@Fordovac

nije sasvim "stari"... već po broju dugmića na centralnoj konzoli se može zaključit, da je sad touchscreen a negde sam pročitao, da ima i "mirror link" i novi (jači) procesor od infotainment sistema u Picassu...

a što se ostalog tiče, za drugamirka je ova "DS-izacija" jedna obična travestija Citroenovog modela u model nove marke, sa boljim farovima i gorom maskom... ali hvala bogu, ne tako ogavnom, kakve možemo nać na kineskim DS modelima...

Autor drugmirko 16 Feb 2015, 18:40