
PSA grupacija nastavlja sa osvežavanjem DS modela (od nedavno se plasiraju kao samostalan brend), pa je tako nakon nedavnog proširenja game motora u DS4 modelu sada pred nama i DS5 facelift koji će promociju imati uskoro na sajmu u Ženevi.
DS5 facelift (dužine 452 cm, širine 185 cm, zapremina prtljažnika 465 litara) je dakle dobio izmenjeni prednji deo sa drugačijom maskom i branikom, kao i Xenon Full LED prednja svetla.

Takođe, treba pomenuti i blago revidirana zadnja svetla i hromirane izduvne cevi, kolor touch drive interface, kvalitetnije materijale u unutrašnjosti (kao i dvobojnu kombinaciju black / deep blue), novu Ink Blue boju eksterijera i bogatu opremu. Na kraju, na automobilu nema Citroen znaka i imena Citroen.

U opremi se između ostalog nalaze i prednja sedišta sa masažom i funkcijom memorije, keyless entry & start, retrovizori sa grejanjem, ambijentalno osvetljenje, dvozonski automatski klima uređaj, Denon Hi-Fi system, bezbednosni sistemi (blind spot monitoring system, lane departure warning, hill-start assist, stability control, intelligent traction control), kamera za parkiranje i head-up displej.

I ponuda motora je osvežena (svi Euro6), a krajem ove godine će im se pridružiti i novi THP 210 sa 210KS i šestostepenim manuelnim menjačem.
Dakle,
jedini benzinac u gami je trenutno THP 165 EAT6 sa 165KS i 240Nm (sa 6-stepenim
automatikom), dok su dizelaši BlueHDi 120 sa 120KS/300 Nm (standaradno sa 6-stepenim
manuelnim menjačem ili opcionim automatikom), BlueHDi 150 sa 150KS i 6-stepenim manuelnim
menjačem i BlueHDi 180 EAT6 sa 180KS/400 Nm (sa 6-stepenim automatikom).
DS5 će se nuditi i u hibridnoj verziji Hybrid 4x4 diesel, i to sa kombinacijom HDi
dizelaša i elektromotora (ovaj potonji pokreće zadnje točkove). Kombinovana
snaga sistema je 200KS, emisija CO2 iznosi manje od 100 grama po km, a prosečna
potrošnja goriva po fabričkim podacima je 3,5 l/100 km.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
@Fordovac
nije sasvim "stari"... već po broju dugmića na centralnoj konzoli se može zaključit, da je sad touchscreen a negde sam pročitao, da ima i "mirror link" i novi (jači) procesor od infotainment sistema u Picassu...
a što se ostalog tiče, za drugamirka je ova "DS-izacija" jedna obična travestija Citroenovog modela u model nove marke, sa boljim farovima i gorom maskom... ali hvala bogu, ne tako ogavnom, kakve možemo nać na kineskim DS modelima...