
Francuski sajtovi su danas objavili prve zvanične slike obnovljenog Peugeota 208, čija promocija će uskoro biti održana sajmu automobila u Ženevi.
Podsećanja radi, Peugeot je model 208 (naslednik 207-ice) promovisao krajem 2011. godine, dok se u prodaji pojavio na proleće 2012. godine.

Ovaj Peugeotov model B segmenta se bori sa konkurentima kao što su Renault Clio, Citroen C3, Opel Corsa, Seat Ibiza, Škoda Fabia, Fiat Punto, VW Polo, Ford Fiesta i ostali.

Imajući u vidu jaku konkurenciju, u Peugeotu su pripremili i restilizovanu 208-icu koja će se u prodaji pojaviti sredinom juna. Proizvodnja će se inače odvijati u fabrikama u Francuskoj (Poissy) i Slovačkoj (Trnava).

Automobil je između ostalog dobio izmenjeni prednji deo (branik, maska, svetla, svetla za maglu), LED zadnja svetla, novi dizajn alu točkova, kožni volan, infotainment sistem sa 7-inčnim ekranom osetljivim na dodir, Bluetooth i USB konekciju, MirrorScreen sistem, kameru za parkiranje, Active City Brake sistem (aktivan pri brzinama do 30 km/h), širu paletu boja za eksterijer (uključujući i upadljivu narandžastu "Orange Power" boju).


Najavljuju se i izmene u ponudi motora, koja će sada obuhvatati trocilindrične benzince 1.0 PureTech 68KS, 1.2 PureTech 82KS, 1.2 PureTech 110KS (u paru i sa opcionim novim šestostepenim automatikom), kao i četvorocilindraše 1.6 THP sa 165KS i 208KS, dok 1.6 Blue HDi dizelaši imaju 75KS, 100KS i 120KS.


Najekonomičniji BlueHDi dizelaš će imati prosečnu potrošnju goriva od samo 3,0 l/100 km, uz emisiju CO2 od 79 grama po km.
U ponudi će biti i Peugeot 208 GT Line, koji između ostalog ima i crno-crvena sportska sedišta (delimično u koži), volan sa zaravnjenim donjim delom, 17-inčne alu točkove i hromiranu izduvnu cev, a biće dostupan u verzijama sa 3 i 5 vrata, kao i sa benzincem od 110KS i dizelašima od 100KS i 120KS.
Na kraju, tu je i 208 GTi 30th Anniversary sa 1.6 THP motorom od 208KS, modifikovanim ogibljenjem, širim tragom točkova, 18-inčnim alu točkovima, mat crnim elementima, sportskim sedištima, crvenim patosnicama...
Ivan Mitić – Autoblog.rs