home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Alfa Romeo se vraća na Sajam automobila u Ženevi sa još jednim visoko uticajnim štandom. Još jednom, sportski duh ovog brenda je u centru pažnje uz neverovatne modele Spider, visokih performansi i vanvremenske klasike koji zajedno daju snažan naglasak jedinstvenosti ovog brenda na svetskoj sceni auto industrije.

Duže od jednog veka, Alfa Romeo je bio posvećen onima čija očekivanja od automobila prevazilaze koncept „korisnog prevoznog sredstva“, zalazeći u domen „istinskih emocija“. Stoga, izložbeni prostor u Ženevi je idealno lociran – na krivudavom putu – kako bi uhvatio osećaje koje samo Alfa Romeo može da pruži kroz svoju okretnost, snagu i bezbednost.

Alfa Romeo 4C Spider i Coupé

Nesumnjiva zvezda na štandu brenda Alfa Romeo jeste 4C Spider. Nakon svetske premijere ovog modela u Detroitu, na Severnoameričkom međunarodnom salonu automobila 2015. godine, u Ženevi će biti prikazana verzija za područje Evrope, Bliskog istoka i Afrike. Kao najnoviji model u legendarnoj tradiciji kabrioleta, novi Alfa Romeo 4C Spider kombinuje zadovoljstvo vožnje sa spuštenim krovom i sportski, minimalistički duh višestruko nagrađivanog modela 4C Coupé.

Dva primerka modela Alfa Romeo 4C Spider krase štand u Ženevi: jedan u ekskluzivnoj troslojnoj „Madreperla“ beloj boji, koja je u elegantnom kontrastu sa crnim podom štanda, a drugi u sportski žutoj boji.

Dizajniran od strane Stilskog centra (Centro Stile Alfa Romeo), 4C Spider, intrigantni dvosed sa pogonom na zadnje točkove i centralno postavljenim motorom, poslednja je potvrda izvrsnosti ovog italijanskog brenda u sektoru koji je prepoznao neke od njegovih modela kao najlepše u svetskoj auto industriji.

Sada je na modelu 4C Spider da podržava i razvija koncept uveden 2007. godine sa prototipom 8C Competition i razvijen uz ostala izvanredna vozila poput modela 8C Spider (2008.), 4C Coupé (2013.) i Alfa Romeo 4C Spider koncept predstavljen na Salonu automobila u Ženevi 2014. godine.

Najveći izraz ekskluzivne fraze „funkcionalna lepota“ brenda Alfa Romeo, novi kabriolet ima zavodljivu oplatu napravljenu u Italiji koja obuhvata monokok konstrukciju od ugljeničnih vlakana, inspirisanu bolidima Formule 1, sa impresivnim odnosom snage i mase od 136 KS/l.

Napredna tehnologija, koja uključuje aluminijumski motor sa turbo-punjačem i direktnim ubrzgavanjem od 1750 cc sa među-hladnjakom i dvostrukim CVVT sistemom, pruža performanse kao kod super-automobila: maksimalnu brzinu od 257,5 km/h, ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,1 sekundu, bočno ubrzanje od 1,1 g i maksimalno usporavanje pri kočenju od 1,25 g.

Takođe će biti prikazan i Alfa Romeo 4C Coupé u troslojnoj crvenoj boji „Rosso Competizione“. Ovo je najnovija ikona brenda čiji zapanjujući dizajn i izvrsne performanse sadrže u sebi suštinu sportskog duha. Ne iznenađuje što je ovaj zavodljivi kupe imao konstantni priliv međunarodnih nagrada i pohvala otkako je predstavljen na Salonu automobila u Ženevi 2013. godine.

Višestruko nagrađivani model, mašina bez ograničenja, Alfa Romeo 4C je u svom elementu kada je na stazama, gde su brzina, mali prostor za zaustavljanje i bočno ubrzanje od suštinske važnosti u borbi za najbolje vreme: ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 4,5 sekundi, maksimalna brzina od 258 km/h, maksimalno usporavanje kočenja od 1,25 g i maksimalno bočno ubrzanje preko 1,1 g. Sve ovo je moguće zahvaljujući optimalnoj raspodeli težine – 40% na prednjoj osi, 60% na zadnjoj – sa ukupnom težinom od 895 kg, uglavnom od ugljeničnih vlakana, aluminijuma, čelika i čeličnih kompozitnih materijala (SCM), kao i sa izvanrednim odnosom snage i mase ispod 4 Kg/KS.

Štaviše, Alfa Romeo 4C će biti još ekskluzivniji, uz još više standardne opreme. Niz funkcija koje su prethodno bile dostupne samo kao dodatne, sada će biti standardne za porudžbine počev od februara.

Nagrađivani Alfa Romeo Coupé je redizajniran kako bi izrazio duh modela 4C – a to znači uvek biti na vrhu po pitanju tehnoloških inovacija i još većem posvećivanju pažnje detaljima.

Oprema koja je uključena u novu, poboljšanu verziju uključuje zvučni sistem Alfa Hi-Fi, kućište farova od ugljeničnih vlakana sa bi-led farovima, Alfa Romeo prekrivač za auto i komplet za održavanje auta. Besplatna dodatna oprema sada uključuje senzore za parkiranje i tempomat.

Potencijalni klijenti mogu konfigurisati svoj model 4C sa bi-ksenonskim farovima i novom „prototipskom“ žutom bojom kombinovanom sa crnom kožom i žutim šavovima.

Evropska premijera: Alfa Romeo 4C Spider

           Intrigantni 4C Spider ističe se svojim zavodljivim italijanskim stilom, vrhunskim performansama i slobodom i uzbuđenjem vožnje sa otvorenim krovom.

           Kabina sa dva sedišta, centralno postavljen motor, ultra-laka arhitektura: inspirisan nadmetanjem, ovaj super-automobil iz snova je omaž nasleđu brenda Alfa Romeo u ovoj kategoriji.

           Kabina visokih performansi dodaje na uzbuđenje pri vožnji koje samo Alfa Romeo može da pruži.

           Potpuno aluminijumski motor zapremine 1750 cc, sa direktnim ubrizgavanjem, međuhladnjakom i naprednim turbo-punjačem, sa dvostrukim varijabilnim pomeranjem ventila, uparen sa neverovatno brzim Alfa TCT (prenos sa dvostrukim kvačilom) i Alfa DNA selektorom sa četiri prilagodljiva režima vožnje.

           Izvanredan odnos težine i snage (136 KS/l) za impresivne performanse: maksimalna brzina 257,5 km/h, ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,1 sekundu, 1,1 g bočnog ubrzanja i 1,25 g maksimalnog usporavanja pri kočenju.

           Potpuno novi izduvni sistem Akrapovič sa dvostrukim završetkom izduvne cevi montirane na sredini, sa okvirom od ugljeničnih vlakana i prepoznatljivim rezonantnim zvukom brenda Alfa Romeo.

           Napravljen u fabrici Maserati u Modeni, Alfa Romeo 4C Spider stiže u evropske prodajne salone ovog leta.

Posle svetske premijere u Detroitu tokom Severnoameričkog međunarodnog salona automobila 2015, verzija potpuno novog modela 4C Spider za područje Evrope, Bliskog istoka i Arike prikazuje se na Ženevskom salonu automobila 2015. godine. Najnoviji super-automobil kompanije Alfa Romeo nasledio je sve pobedničke osobine modela 4C Coupé, savremenog legendarnog modela ovog brenda koji je uhvatio sportsku suštinu DNK brenda Alfa Romeo: performanse, italijanski stil i tehničku izuzetnost za najbolje i najbezbednije  automobilsko iskustvo.

Zavodljiv i revolucionarni stil u najboljoj „napravljeno u Italiji“ tradiciji

Dizajnersko čedo Stilskog centra brenda Alfa Romeo, dvosed sa pogonom na zadnje točkove i centralno postavljenim motorom, 4C Spider još jednom dokazuje dominantnost ovog italijanskog brenda u sektoru kojim već dominiraju modeli Spider koji se smatraju za neke od najlepših u svetskoj istoriji automobila. Sada će 4C Spider poneti prepoznatljive tehnološke i uzbudljive vrednosti kompanije Alfa Romeo u budućnost.

Inspirisan modelom 33 Stradale, Alfa Romeo 4C Spider prevazilazi formu tela sa centralno postavljenim motorom ovog legendarnog trkačkog automobila i prati svoju smislenu i laganu tradiciju performansi koja je započela 2007. godine sa modelom 8C Competition i nastavila se sa modelima 8C Spider (2008.), 4C Coupé (2013.) i konceptom Alfa Romeo 4C Spider koji je otkriven na ženevskom salonu automobila 2014.

Kao najupečatljiviji izraz prepoznatljive fraze kompanije Alfa Romeo, „funkcionalna lepota“, ovaj najnoviji kabriolet obilato koristi ploče od presovanih kompozitnih materijala koje stvaraju njegov zavodljivi italijanski dizajn, i „odevaju“ njegovu monokok-šasiju od ugljeničnih vlakana i potpuno aluminijumski motor sa turbopunjačem i direktnim ubrizgavanjem zapremine 1750 kubika. Struktura koja prekriva srce ovog italijanskog super-automobila je i funkcionalna i estetska, sa tri izbacivača toplote i aerodinamički podešenim spojlerom.

A upravo na „srce“ modela 4C Spider nastavljaju se svi ostali elementi dizajna: dva moćna luka oivičavaju zadnji kraj automobila i podižu karoseriju iznad pojasne linije kabine što stvara snažan vizuelni utisak i osnovu za crni ili dodatno dostupni ugljenični zaštitni luk.

Zadnja maska i okrugla LED stop svetla stapaju se sa moćnim zadnjim krilima i daju vozilu snažan stav, istovremeno stilski obuhvatajući i velike funkcionalne otvore za vazduh koji služe za hlađenje motora. Nešto niže, dvostruki izduvni sistem montiran u uglovima naglašava izgled super-automobila modela 4C Spider. Inspirisan modelom 4C Spider Concept, potpuno novi dvostruki, centralno montirani izduvni sistem Akrapovič visokih performansi biće dodatno dostupan na modelu 4C Spider.

Na bočnim stranama nojnovijeg modela 4C Spider, izvajani usisnici vazduha mišićavih i dinamičnih linija elegantno vode do farova. Ram vetrobranskog stakla od ugljeničnih vlakana naglašava egzotičnu monokok konstrukciju, pružajući snagu i malu težinu, kao i tačke spajanja za odvojivi platneni krov koji se lako sprema, ili naknadno dostupni čvrsti krov od ugljeničnih vlakana.

Niz vetrobransko staklo modela 4C Spider i njegovu haubu protežu se dve snažne forme koje se prirodno spajaju na prepoznatljivoj rešetci hladnjaka u obliku štita i zaštitnim znakom brenda Alfa Romeo. Uz dva bočna usisnika vazduha na prednjoj maski, 4C Spider oblikuje čuveni „Trilobo“, bitan deo prepoznatljivog dizajna brenda Alfa Romeo.

Kompaktna veličina, aerodinamična efikasnost i ultra-laka arhitektura

Sa dužinom od oko 4 metra i međuosovinskim rastojanjem manjim od 2,4 metra, naglasak kod modela Alfa Romeo 4C Spider je na kompaktnosti i pokretljivosti. Kao i za kupe, sjajno odrađen dizajn obezbeđuje optimalnu aerodinamičku efikasnost i donju potiskujuću silu za veću stabilnost pri velikim brzinama.

Pažljiva studija aerodinamike takođe garantuje minimalnu vazdušnu turbulenciju u kabini za udobnu vožnju sa otvorenim krovom čak i pri većim brzinama.

Za postizanje ultra-lake arhitekture neophodne za maksimalne performanse i dinamičnu efikasnost, inženjeri Alfa Romea ugledali su se na Formulu 1 i isključivo na najnaprednije super-automobile sa vrhunskim materijalima. Rezultat toga je monokok šasija, u celosti izrađena od prednapregnutih ugljeničnih vlakana sa ručno postavljenim slojevima za izvanrednu čvrstoću i krutoću. Sa 107 kg, ova krajnje egzotična ugljenična monokok karoserija omogućava performanse materijala tri puta jačeg i sedam puta lakšeg od čelika. Visoko-kvalitetnu arhitekturu upotpunjuju strukture prednje i zadnje šasije i postolje motora izrađeno od lakog aluminijuma.

Zahvaljujući krutosti svojstvenoj monokok konstrukciji, inženjeri Alfa Romea uspeli su znatno da smanje strukturne razlike između modela 4C Spider i 4C Coupe. Za tehnički izgled, veću čvrstoću i niži centar gravitacije, 4C Spider poseduje jednodelni ram vetrobranskog stakla od ugljeničnih vlakana koji je pričvršćen i zašrafljen na monokok šasiju. Pored toga, posebno oblikovan zaštitni luk od aluminijuma (crni ili od ugljeničnih vlakanna, na zahtev ) pruža tačke za pričvršćivanje novog zadnjeg poklopca, dok jedinstveni nosači gornje konstrukcije i čelično unakrsno ojačanje nosača motora maksimalno povećavaju torzionu krutost.

Inženjeri Alfa Romea nastavili su upotrebu vrhunskih materijala tako što su stvorili karoseriju u celosti izrađenu od presovanih kompozitnih listova (SMC), kompozitnog materijala male gustine i velike čvrstine koji je 20 posto lakši i dimenzijski krući od čelika. Inženjeri su čak optimizovali i vetrobransko staklo i bočne prozore modela Alfa Romeo 4C Spider tako što su koristili 10% tanje staklo kako bi težinu smanjili za 15 posto.

I na kraju, dva sedišta poseduju kompozitnu strukturu od ugljeničnih vlakana ojačanu fiberglasom kako bi se postigla čvrstina i položaj sedenja neophodnog za zahtevnu vožnju.

Kabina fokusirana na performanse

Važnost dizajna i materijala je očigledna i u kabini, gde je svaka komponenta napravljena sa namerom da se stvori besprekorno vozačko iskustvo. Otvoreni ugljenični monokok koji se koristi u kabini stavlja u prvi plan jedinstveni osećaj tehnologije i lakoće koji podseća na trkačka kola i inspiriše izbor crvenih sportskih sedišta i ugljeničnog monokoka.

Vozački prilagođena kabina poseduje kožni upravljač ravne donje strane sa ručicama menjača, kao i aluminijumske papučice. Za prefinjeniji izgled, potpuno kožni enterijer sa kontrastnim šavovima standardno je dostupan na modelu Alfa Romeo 4C Spider, kao i jedinstveni okviri otvora ventilacije od ugljeničnih vlakana. Kao primer korišćenja naprednih tehonologija, tu je 7-inčni informacioni ekran u boji, koji prikazuje lako uočljive informacije o vozilu koje omogućavaju vozaču da pažnju drži na putu, ili stazi ispred sebe.

Novina na liniji Alfa Romeo 4C je vrhunski audio sistem Alpine. Dizajniran za prave ljubitelje zvuka, ovaj novi uređaj omogućava modelu 4C Spider da svojim putnicima pruži vrhunski kvalitet zvuka i višestruke mogućnosti povezivanja i izbora medijuma, uključujući hendsfri telefonsku vezu preko funkcije Bluetooth, audio reprodukciju preko Bluetooth-a, USB ulaz, interfejs za iPod i mogućnost reprodukcije CD/MP3 formata. Pored toga, audio sistem Alpine pruža i pristup visoko-kvalitetnom radio prenosu putem HD radio i SiriusXM Radio.

Veliki spektar boja, materijala i delova dizajna

Mogućnosti prilagođavanja koje svaki klijent može izabrati dodaju na uzbuđenje koje predstavlja posedovanje modela iz kompanije Alfa Romeo. Sedam boja eksterijera je dostupno za 4C Spider, uključujući: Rosso Alfa, crnu, belu, bazaltnu metalik sivu, troslojnu Rosso Competizione, troslojnu Madreperla belu i potpuno novu Giallo (žutu).

Izbor boja eksterijera modela 4C Spider upotpunjuje šest kombinacija enterijera, koje podrazumevaju i izbor između dva modela materijala za sedišta: crna koža sa crvenim kontrastnim šavovima i crvena koža sa naglašenim crvenim šavovima, nova crna koža sa Giallo kontrastnim šavovima i ekskluzivno za paket opreme Track, crna trkačka kožna sedišta sa umecima od mikrofibera i crvenim ili žutim kontrastnim šavovima. Za izgled izrađen po meri, kao potpuni novitet na liniji modela 4C, kasnije u toku godine biće dostupan enterijer sa kožom u boji duvana i crnim detaljima. Ova vrhunska konfiguracija imaće dvobojnu izradu instrument table, tapacirunga vrata i upravljača.

Dolazak modela 4C Spider donosi i četiri potpuno nova dizajna točkova, koji uključuju i konstrukciju sa manjim prednjim alu-felnama od 17x7,0 inča i većim zadnjim alu-felnama od 18x8,0 inča u srebrnoj ili tamnoj završnoj obradi. Za još više stila i performansi, tu su još veće prednje felne od 18x7,0 inča i šire zadnje čelične felne od 19x8,5 u srebrnoj ili tamno sivoj završnoj obradi. Upečatljiv izgled upotpunjuje i izbor od četiri boje kočionih klješta, uključujući standardne srebrne i dodatno dostupne crvene, žute i crne.

Potpuno novi aluminijumski zapremine 1750 cc sa turbo-punjačem i direktnim ubrizgavanjem

Motor predstavlja srce svakog modela brenda Alfa Romeo, a 4C Spider poseduje potpuno aluminijumski motor zapremine 1750 cc sa turbo-punjačem i među-hladnjakom, aluminijumskim postoljem i dvostrukim (ulaz i izlaz) CVVT sistemom (promenljivo vreme otvaranja ventila) koji isporučuje 237 konjskih snaga – što je jednako impresivnih 136 konjskih snaga po litri.

Kako bi se postigle izvanredne performanse i upravljivost i na trkačkim stazama i na gradskim ulicama, novi turbo motor zapremine 1750 cc poseduje najsavremenije tehnologije, uključujući i revolucionarni kontrolni sistem nazvan „scavenging“ kojim se eliminiše turbo kašnjenje. Motor modela 4C Spider poseduje i izduvnu granu sa konvertorom pulsa kojim se iskorištava pritisak radi poboljšanja obrtnog momenta pri manjem broju obrtaja. Rasteretni ventil prilagođava turbo pritisak i povećava efikasnost motora. Ova napredna turbo tehnologija omogućava modelu Alfa Romeo 4C Spider da dostigne maksimalan obrtni momenat pri malim brzinama motora i vozaču pruži bolji odziv, poboljšavajući efikasnost sagorevanja i brzinu turbine, istovremeno eliminišući turbo kašnjenje. Posledica toga je momentalan odziv obrtnog momenta, sa gornjom vrednošću od 350 Nm (od čega je 80% dostupno pri samo 1.700 obrtaja).

Direktno ubrizgavanje pod visokim pritiskom (200 bara) sa mlaznicama sa više otvora omogućava ujednačenije raspršivanje. Kako bi se povećale performanse, uz istovremeno smanjenje potrošnje ulja i emisija gasova, uvodni kanali glave cilindra imaju optimizovan dizajn, dok je kućište cilindara od tankog sloja livenog gvožđa. Dodavanje dva električna termostata omogućilo je da se smanji vreme zagrevanja ovog turbo motora od 1750 cc kao i da se umanje emisije štetnih gasova. Motor poseduje i radilicu sa osam kontra-tegova, čime se smanjuju vibracije pri većem broju obrtaja. I na kraju, sistem usisavanja vazduha i izduvni sistem optimizovani su za dizajn modela Alfa Romeo 4C Spider sa centralno postavljenim motorom.

Performanse modela Alfa Romeo 4C Spider zadovoljiće čak i profesionalne vozače, a uz verziju 4C Coupe, Spider je vodeći u svojoj klasi po pitanju upravljivosti i zabavne vožnje, kao i po pitanju samih performansi: sa maksimalnom brzinom od 257,5 km/h, ubrzanjem od 4,1 sekunde od 0 do 100 km/h, 1,1 g bočnog ubrzanja, i 1,25 g prilikom kočenja.

Automatski sistem prenosa Alfa TCT sa dvostrukim kvačilom i selektor Alfa DNA sa režimom Race

Sa putpuno aluminijumskim turbo motorom zapremine 1750 cc uparen je Alfa TCT (prenos sa dvostrukim kvačilom) sa menjačem sa ručicama na upravljaču, posebno podešen za Alfa Romeo 4C Spider koji svojom malom težinom i brzim menjanjem brzina (130 milisekundi pri punoj brzini) postavlja nove standarde u svojoj klasi. Menjanjem brzina se upravlja sekvencijalno pomoću ručice koja se nalazi iza upravljača.

Selektora sistema DNA prisutan je na svim novijim generacijama brenda Alfa Romeo, pa ni model 4C Spider nije izuzetak. On omogućava promenu temperamenta ovog vozila u zavisnosti od uslova vožnje, a pored tri standardna režima – „Dynamic“, „Natural“ i „All-Weather“ – ovaj super-automobil poseduje i četvrti režim – „Race“ – osmišljen da poboljša iskustvo vožnje na trkačkoj stazi.

Jednostavnim pritiskom na selektor Alfa DNA, ovaj sistem optimizuje kalibraciju motora, sistema prenosa, diferencijala Alfa Electronic Q2, i elektronske kontrole stabilnisti (ESC) dovodeći ih na nivoe koji su vozaču potrebni. Vozač ima potpunu kontrolu nad vozilom: sistemi ESC i ASR se deaktiviraju, čime se vozaču omogućava da vuču kontroliše samo pomoću papučice gasa, dok sistem kontrole diferencijala Electronic Q2 ostaje aktivan kako bi omogućio brz izlazak iz opštrih krivina ili nagiba. U režimu „Race“, može se aktivirati i „kontrola lansiranja“ čime se omogućava da Alfa Romeo 4C Spider poleti od 0 do 100 km/h za samo 4,1 sekundu od momenta u kom vozač pusti papučicu gasa.

Tri dostupna izduvna sistema, uključujući i potpuno novi sistem Akrapovič sa dva režima

Kao i model 4C Coupe, i Alfa Romeo 4C Spider nudi standardni izduvni sistem i trkački izduvni sistem (dostupan na zahtev). Oba sistema dele sličan dizajn, ali je na dodatno dostupnom trkačkom sistemu uklonjen prigušivač, umesto kog je iza katalizatora ugrađen asimetrični Y-razvodnik jedinstvenog dizajna. Za još više stila, trkački izduvni sistem poseduje integrisane dvostruke koncentrične završetke cevi.

Nakon lansiranja modela, biće dostupan i potpuno novi dvorežimski izduvni sistem od Akrapoviča sa prepoznatljivim rezonantnim zvukom brenda Alfa Romeo. Razvijen od Akrapoviča (kompanija specijalizovana za trkačke izduvne sisteme za Moto GP, Superbike, Supersport, Motocross i Enduro takmičenja) u saradnji sa trkačkim ekspertima – ovaj vrhunski izrađen sistem od titanijuma poseduje dve centralno montirane izduvne cevi, kompjuterski optimizovane asimetrične prigušivače sa dvorežimskim sistemom i cevi sa rezonatorom za eliminaciju brujanja u kabini. Za tehnički izgled koji naglašava laku konstrukciju modela 4C Spider okvir od ugljeničnih vlakana okružuje krajeve izduvnih cevi.

Pravo sportsko upravljanje

Pored sveukupnih performansi, Alfa Romeo 4C Spider ističe se i izvanrednim upravljanjem: uz odličnu upravljivost i pravi osećaj puta, Spider postaje automobil u kom se može uživati u bilo kojoj situaciji, ne samo na trkačkoj stazi.

Alfa Romeo sa otvorenim krovom poseduje vešanje od aluminijuma i čelika velike čvrstoće koje pruža isti osećaj i zadovoljstvo vožnje kao i kod modela 4C Coupé. Prednje vešanje se sastoji iz konfiguracije sa duplom viljuškom za direktan i nefiltriran odziv. Pozadi, napredno MacPherson vešanje omogućava izvanrednu stabilnost vožnje – čak i pri najekstremnijim manevrima. Ljubitelje sportske vožnje oduševiće činjenica da Alfa Romeo 4C Spider nema uobičajeno elektkro-servo upravljanje, već je ono zamenjeno manuelnim sistemom upravljanja sa agresivnim odnosom skretanja od 15,7:1 Alfa Romeo 4C Spider omogućava vozaču da maksimalno oseti put. Prikladno opterećenje upravljača omogućava mala sveukupna težina automobila.

Paket opreme „Track“

Za najbolju upravljivost, Alfa Romeo 4C Spider dostupan je i u paketu opreme Track. Ovaj paket podrazumeva amortizere visokih performansi sa velikim prednjim i zadnjim stabilizatorima, povećanim točkovima sa manjim prednjim alu-felnama od 18 x 7 inča i većim zadnjim felnama od 19 x 8,5 inča dostupnim sa Pirelli P-Zero AR Racing gumama, trkačkim volanom sa ravnom donjom stranom i umecima od mikrofibera, spoljnim retrovizorima od ugljeničnih vlakana i ugljeničnim okvirom instrument table, uz dodatno dostupna crna kožna sedišta sa umecima od mikrofibera i crvenim ili žutim naglašenim šavovima.

Moćan i efikasan sistem kočenja

Sistem kočenja na Alfa Romeo 4C Spider-u dizajniran je za trkačke uslove, gde je neophodno odlučno kočenje, čak i u najzahtevnijim uslovima. Za najveću zaustavnu moć i 1,25 g kod usporavanja pri kočenju, ovaj Alfa Romeo opremljen je sa četiri samo-ventilirajuća perforirana kočiona diska i Brembo aluminijumskim klještima sa četiri klipa na prednjim točkovima.

Tehnologija brenda Alfa Romeo i Maseratijeva ručno izrađena izuzetnost

Kao i kupe verzija, i Alfa Romeo 4C Spider će biti proizveden u radionici brenda Maserati u Modeni, koja je sinonim za naprednu tehnologiju i najstručniju moguću izradu, što je kombinacija koja uz neverovatnu veštinu i pažnju daje izuzetne automobile. 

Tokom protekle decenije, ova radionica je proizvela neke od pravih stilskih i tehničkih „dragulja“, kao što su modeli Quattroporte, Granturismo i Grancabrio, kao i nešto noviji super-automobil Alfa Romeo 4C, i pre njega zavodljivi Alfa Romeo 8C – kada je Maserati po prvi put otvorio vrata svoje radionice nekom drugom brendu, koji deli njegovu tradiciju i ambicije.

Sa takvim pedigreom, Modena je za grupaciju FCA bila očigledan izbor kao mesto proizvodnje modela Alfa Romeo 4C Spider, vozila zamišljenog kao proizvod kombinacije najnaprednije tehnologije i najpreciznije moguće izrade. Upravo to je filozofija proizvodnje koja čini sastavni deo DNK Maseratijeve radionice u Modeni.

PR saopštenje – Fiat Automobili Srbija



čitanja : 1747



Komentari