
Audi je još ranije potvrdio da će svetska premijera nove, druge generacije modela R8 biti održana početkom marta na sajmu u Ženevi, a nakon jučerašnje procurele prve zvanične slike, evo i kompleta novih fabričkih fotografija.
Novi R8 će na početku biti dostupan samo sa 5,2 litarskim V10 FSI motorom, i to u dve verzije. Bazna varijanta raspolaže sa 397 kW/540KS i 540 Nm, dok snažniji R8 V10 Plus ima 449 kW/610KS i 560 Nm.

Standardni R8 V10 sa 540KS do 100 km/h ubrzava za 3,5 sekunde, može do maksimalnih 320 km/h, prosečna potrošnja goriva je po fabričkim podacima 11,8 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 275 grama po km.

S druge strane, snažniji R8 V10 Plus sa 610KS do 100 km/h ubrzava za 3,2 sekunde (0,3 sekunde bolje od prethodnika), postiže najveću brzinu od 330 km/h, troši 12,4 l/100 km i emituje 289 grama CO2 po km.

U ponudi će biti samo sedmostepeni S-Tronic menjač sa dvostrukim kvačilom (pogon je quattro na sva četiri točka), a kasnije će stići i V8 verzija, po svemu sudeći 4,0 litarski twin-turbo V8.

Neki izvori inače nezvanično pominju da bi ponudu kasnije navodno mogao da dopuni i V6 agregat sa najmanje 400KS.
Novi R8 je i lakši od sadašnje generacije, a između ostalog ima i LED zadnja svetla i opciona prednja laserska svetla, kao i nova trkačka sedišta, 12.3-inčni Audi virtuelni kokpit i opcioni Bang & Olufsen sound system od 500 vati.

Novi R8 je dugačak 4444 mm, širok 1944 mm, visok 1241 mm, težina iznosi 1555 kg kod slabije varijante, a kod R8 V10 Plus verzije 1454 kg (što ga čini 50 kg lakšim od prethodnika).
Pomenuta Plus verzija inače ima i fiksini zadnji spojler napravljen od palstike ojačane ugljeničnih vlaknima.
Što se točkova tiče, oni su od 19 inča (sa gumama 245/35 ZR19 i 295/35 ZR19) ili 20-inča sa gumama 245/30 ZR20 i 305/30 ZR20. Treba reći da R8 V10 Plus ima i kočioni sistem sa karbon-keramičkim diskovima.
Prodaja novog R8 će početi na leto, pri čemu će slabija verzija u Nemačkoj koštati 165.000 evra, a snažniji R8 V10 Plus 187.400 evra.
Na kraju, pored standardnog R8, na sajmu u Ženevi će biti prikazan i električni R8 e-tron sa 462KS i 920 Nm, čija autonomija će iznositi 450 km, a ima baterije od 92 kWh (do 100 km/h ubrzava za 3,9 sekunde).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Restajling, malo ga ukockastili i to je to.
"Novi" model.
Napred ga vizuelno suzili, zbog debelih stubova-okvira maske.
Mnogo udaljeno od farova.
Pozadi takodje poružnjen, po mom, slika 1 i 2 sve govore.
R8 kad se pojavio, bio je pun pogodak, lep euto, prelep.
Za razliku od ovog gore, više oblina, pa je i klasičniji.
Ovi sad od R8 hoće da naprave Lambo i vizuelno, pa ga zašiljili, ukockastili, ali ne priliči to R8.
http://indianautosblog.com/wp-content/uploads/2015/02/2016-Audi-R8-vs-2014-Audi-R8-Old-vs-New.jpg
Dakle kao što rekoh, bio je pojava kad je izašao, ali sada ga je već pregazilo vreme, posebno kad se nagrdi i predstavi kao novi model.
Drugim rečima, trebali su zaista nov model da odrade.
Svježija tema.
Mehanički baby Labo i ovo je jedno te isto tj. sve je Audi ako ćemo iskreno. Sam V10 je 100% Audi. Prvo su ti V10 bili sa 88 mm razmakom među cilindrima, danas 90 mm. To su inače mjere koju dijeli svi Audievi V motori, od V6 preko V8 do V10 sa kutom od 90 stupnjeva među cilindrima. Naravno taj kut nije ideala za V6 i V10. Mene osobno smeta što ekskluziva kao V10 nije zaseban motor sa primjerenim kutom i pravilnim rasporedom paljenja cilindara.
Jedino što Lambo danas ima svoje je V12.
Sam dizajn je meni očaj, još jedan copy paste VAG škole.
"Bravo Audi" - da, stavili svoj znak i enterijer iz TT-a. :)
Audi verovatno nikad ne bi imao sportski auto da ne kače svoj bedž na Lamba.
Taj motor V10 Audi nikad nije imao, već je razvijen za Lambo.
Inače, Lambo je planirao baby Lambo i pre Audija, ali su ih je VW kupio u medjuvremenu i ostalo znamo sve.
Da nije možda Audi imao auto sa motorom pozadi pa dao platformu Lambu ?
Platforma je Lambo, a to što motor koristi taj, pa i Veyron koristi dva Passatova.
Ovi po običaju VW grupe, daj kad već imamo baby Lambo, da iskoristimo što više platformu, nakači Audi logo i teraj.
Tako rade i sa Tuaregom, Bentlijem, Škodom, celom grupacijom.
Da je neko drugi kupio Lambo tad, uložio bi pare, bio bi Lambov V10, a Audi danas ne bi imao sportski auto.
Zanimljivo da se samo jednom čoveku ovde svidja ovaj restajling, na onoj temi otkako se pojavila slika a i sad. Verujem da će tako i ostati.
Bravo Audi, uspeo si da naružiš stari R8 i da ga 2015 prodaješ kao "novi".
interijer je fuler, kao i na svakom audiju. ovdje je miks tta i a3..loše..i ovaj kockasti ispuh je nikakav, oni topovi na proslom v10 su pristajali super, ovo nikako
http://www.netcarshow.com/audi/2015-tt_coupe/1024x768/wallpaper_3b.htm
Evo enterijera TT i totalno je isti kao kod R8 ! :D
Sta se sve nece procitati ovde...
Da, Lambo ima 80% stvari iz Audija, ali je Audi ipak prepakovani Lambo. Pokusavam to da shvatim, ali mi uopste ne ide.
Da, Audiju bi bio problem da napravi sportski auto. Kakvi oni ne znaju nista, sreca sve preuzimaju pa kace svoje bedzeve. Svasta ce covek procitati ovde. Oni izradili V10, izradili Galjarda, a ovamo ne bi znali.
Motor 80% delova, čudna neka matematika... :)
U svakom slučaju manje nego cela platforma, agregati itd, kao što uzima Porše.
Ali tu ti je sve "Porše" i tu nemaš problema sa razumevanjem...
Da li bi Audiju bio problem ili ne da napravi ss auto, to ne znamo, pošto su prepakovali Lambo.
Ako bi ga i napravili, pitanje je da li bi imao motor pozadi, kako bi izgledao itd.
Srećom, imaju Lambo, pa da prepakuju.
". Oni izradili V10, izradili Galjarda, a ovamo ne bi znali."
Pa i BMW je uradio motor za MvLaren F1, pa nikad nisu napravili takav auto.
Jedno je uraditi motor, a sasvim drugo kompletan auto.
U svakom slučaju, ostaje samo teoretisanje šta bi bilo kad bi bilo.
Da su sami razvili ss auto, a ne prepakovali Lambo, onda bi bio Audi.
U svakom slučaju, da je Audi tako uradio, pitanje je kako bi prošao, umesto što ovako na krilima Lamba, pošto svii znaju da prepakuju Lambo, pa zbog toga ima plus.
Inače Audija u svetu ss automobila nema, pa je i pitanje šta bi uopšte napravili i kako bi prošli.
Mnogo je lakše kad na krilima drugih praviš ime i auto.
Pogotovo kad je Lambo u pitanju. Pedigre.
Mercedes ima već drugi po redu samostalno razvijen sportski auto, bmw ima i8, koji je barem proizvod 100% bmw.
Ovo što ti pričaš je isto kao reći Veyron je Passat, jer ima dva Passatova motora.
Doduše jedan Kenigseg je napravio brži auto...
https://www.youtube.com/watch?v=yejlC91e2rs
Toliko o tom "čudu" tehnologije.
Pojedinac bacio na kolena VW koncern. :)
Pritom je manji motor i 2 turbinemanje.
Ali nema veze, dobro došli u novu 2006-u i "novi" R8...
To je otprilike vremenska svežina "novog" R8.
Komentari na WCF :
all the Audi stories
/facelift/ looks like facelift
/all new model/ looks facelift as well
"all the Audi stories
/facelift/ looks like facelift
/all new model/ looks facelift as well "
@ MB
Za razliku od Lamba Porsche mahom ima svoje agregate, tu mislim na V6 i V8 benzince, a bome još uvijek barem Panamera ima svoju platformu.
Da odmah priču o V6 i V8 potkrijepim brojkama i potopim priče da su to Audi motori. Audi V motori, uključujući ovaj V10 u Lambu, imaju razmak među cilindrima od 90 mm, znači provrt mora biti manji od toga(točnije on je ovdje 84.5 mm). Porsche V6 i V8 motori imaju provrt među cilindrima od 96 mm što odmah onemogućava tezu da je to Audi motor.
pit
barem sada, kao merc fan ne bi trebalo da zameras Audiju sto im svi modeli izgledaju isto. Ustvari, u poredjenju sa mercom, audiji se i poprilicno razlikuju....
@MB
Pa nije samo motor iz Audija. Ti ako uzmes jednu stavku, moras da spojis tu stavku sa ostalim cime se spaja, a moras da uzmes bas ono sto ta stavka zahteva. Ali ajde...
Audi bi sigurno napravio sportski auto zato sto imaju novcanih sredstava, cim imas lovu imas i inzenjere, cim imas to eto ga i sportski auto.
Znas li ti kada se razvijao Vejron? Taj Koenigzeg nije bio ni planiran. Tako da je glupo poredjivati auto koji je poceo da se razvija krajem '90-tih i totalno nov i moderan primerak neceg drugog. Ajde videcemo kakav ce biti naslednik Vejrona, videces da ce opet vladati narednih 10 godina.
Opet pitam kako je Audi prepakovan Lambo, kada Lambo koristi tehnologiju Audija? Eto to mi objasni.
Ma pusti Porse i ostale, nisu oni tema ovde. Eno i za Macan Turbo test 'Jeste da je na platformi Q5, ali ovaj automobil nema puno veze sa njim', taj Macan ima elektroniku Porsea, pogon, menjac, sve sto mozes da ukljucis, iskljucis na dugme nema nista sa Audijem, dok Lambo ima Audijeve tipke, audijev kvalitet unutra, Audi MMI sistem, sve Audijevo, razumes?
Opet kazem glupo je porediti Vejron koji se razvijao krajem 90 tih sa necim sto je izaslo pre 3, 4 godine.
Ako mislis da su se tek dva motora spojila i paf, eto motora, grdno gresis. Da je to tek tako ne bi ceo projekat kostao milione i milione. Ti mislis za sve 'evo gotovo', da je tako svi bi pravili Vejrone, Porsee i jos mnogo toga.
Zato poštujem Mercedes, za jedan facelift urade koliko drugi za potpuno "novi model".
Motor je samo jedan deo, ako ćemo tako LOTUS automobili = Toyota jer koriste njihove motore.
Aston Martin = Ford jer su koristili ili imaju i dalje po neki njihov motor
McLaren = BMW itd itd
Ljudi, volim i ja Audi, ali smešne su priče. Ispada da L nije znao šta je super sport dok mu ga "VW nije napravio".
Ovo kao kada bi reper kupio rock izdavačku kuću pa kažu kako je pokidao svirajući gitaru. :-)
MB sve objasnio, da ne prepisujem
Pozz
dusan
Pa bmw ima više para nego Audi i samostalni su, tj nije im šef VW, pa nemaju ss auto.
Znači Porše koji je na platformi Folcike i koristi njene motore je Porše, a ovamo pevaš drugu pesmu.
Toliko o objektivnosti.
U svakom slučaju, kad se pojavio R8 bio je interesantan, sada kao kupac bi ga izbegao, jer je out-dated, prevazidjen.
Tu je original, odnosno Huracan koji je neuporedivo atraktivniji.
AMG GT je nov, nešto novo na tržištu, ima još modela.
Ne znam kakav je to osećaj dati pare za faktički stari model restajling.
Razlika izmedju Gallarda i Huracana je velika, ovde se svodi na drugačije svetlosne grupe, malo kkockastije branike i to je to.
Bok ovog gore auta je faktički nedirnut, šta je tu novo ?
Pa čak i Porše više promeni 911 nego ovo gore.
http://edbolian.com/wp-content/uploads/2014/06/IMG_9334.jpg
Ne znam, verovatno samo Audi fanatici i Lambo hejteri, kakav je dusan, zbog Porsea mrzi Lambo, vrv bi samo takvi uzeli ovo, pre nego Huracan, 488 itd.
vrhunski je ovaj audi,,audi je u novije vrijeme najkvalitetniji i jedan uopste od najboljih brendova,,najsmjesniji su oni koji kazu ovo je vw,,audi je audi,,sinonim za kvalitet a i brze limuzine i coupee kao i ovaj r8!!!!
@MB
Ne, ne ti imas problem sto Audi i BMW svakako imaju imidz sportskih brendova i bez ss automobila, a Mercedes nema takav imidz. Mercedes pokusava da napravi takav imidz, ali ne moze, tj mozda i moze ali ce trebati godine.
Porse ne koristi VW motore, vec Audi motore. Jedan Audi motor. Lambo koristi Audi motor, Audi elektroniku i jos toga i sta je tu vise Audi? Lambo ili Porse? Ne mrzim ja Lambo, niti sam ga ikada mrzeo...Ja ne mrzim nikoga i nista, nisam uopsteno takav covek. Zapravo vise cenim jedno od drugog, tj Porse od Lamboa posto je Porse drukciji kroz istoriju, pravi trkacke masine kroz istoriju i ime je pravio na stazi sto ja vise volim, isto kao i Ferrari. Dok Lambo njihove uspehe nikada nije imao niti ce imati, posto su uvek imali sporije automobile.
BMW-u ss auto ne treba da bi bili sportski brend, oni to jesu bez ss automobila. Mercedesu to treba da bi imali drukciji imidz, ali ga opet nemaju. AMG GT kao i SLS su muscle masine. Mene podsecaju na cipelice i najveci rival im je Dodge Viper koji je takav auto. Duga hauba, neki veliki motori... Zapravo pogledaj sa boka Viper i AMG GT ili SLS i videces odakle inspiracija Mercedesu :)
Koja je razlika izmedju Huracana i Galjarda?! Prednji i zadnji deo. Zvuk ostao isti, Audijeva elektronika ostala, Audijev motor ostao i MMI sistem ostao, tj dobili od Audija poboljsanu verziju MMI sistema :) Do juce si ovde pevao zbog Paganija kako je motor 'srce', sada odjednom nije samo on bitan. Cccc, kakve arsine imamo ovde :)
@Raziel
Motor jedan deo? Pa do juce ste i ti i MB pricali kako je motor srce, kako je glavni, sada vam je jedan deo? Zapravo nije u Lambou samo MOTOR iz Audija, vec mnogo toga ispod lima, takodje i u kabini od kvaliteta dugmica, izgleda dugmica, Audijevog MMI sistema tj elektronika.
Porse koristi platformu Q5-ice, nije sporno za Macan-a. Ali Macan koristi samo dizel iz Audija, sto nije sporno i nema nista lose posto zasto ne bi koristio jedan od najboljih dizel agregata? 3.6 i 3.0 kod S i Turbo Macana su Porse motori, kod Macan-a ti je sve ostalo Porse, od elektronike do svega drugog. Kajen jeste na platformi Tuarega, ali kako je to Kajen onda u svakom pogledu ispred njega? Dakle nije bas sve isto. Takodje imaju i za Kajena samo svoje motore. Eto na vasu radost ce sledeci Kajen dobiti platformu novog Q7, pa necete vise morati da govorite kako ima platformu VW Tuarega.
Oni su definitivno napravili sami sebi "zamku", jer je jos uvek aktuelni R8 prilicno visoko postavio lestvicu i napravio bum na trzistu tako da bi svako radikalno menjanje izgleda mozda pogorsalo stvari, i izgleda da im je, kao sto kaze Uros, ideja vodilja samo evolucija proverene stvari, poput 911-ce...
Slika ima malo ali vec posle videa mi se vise svidja, verujem da ce biti bolje posle testova i dodatnih fotgrafija, jedino ovu V10 Plus verziju nikada nisam voleo jer sa ovim dodacima izgleda, barem meni, smesno i nakaradno... enterijer mi se sa druge strane i ne svidja bas, pogotovo sto me komande za klimatizaciju podsecaju na ono za tocenje alkohola u barovima, kao i otvori za istu nisu bas nesto... :)
Sto se tice price oko Lamba i Audija, mislim da bolje zvuci R8 na bazi Huracan-a, nego obrnuto, i oni u marketingu VW-a to znaju, zato se vrlo cesto (kod vecine prozivodjaca) prvo pojavi skuplji model pa onda jeftiniji, na nekoj platformi, sa nekim motorom, nekom novom tehnologijom... znaju kako to utice na kupce, fanove, razmisljanje mase... :)
@Orlo
Ja to ovde nekima ne mogu da objasnim par godina, taj marketing sto ti pominjes. Oni si od pocetka znali kako to da urade, zato sto bolje zvuci 'motor iz Lamboa u Audi' nego obrnuto. A, zapravo bas ta masa ne zna da je to motor iz Quattro odeljenja.
Kao sto je Quattro odradilo ovaj novi 4.0 V8, ali ga prvo udenuli u Bentli, pa posle u S8 i onda test 'New S8 with Bentley engine', test pogleda milion ljudi i vise i onda je S8 vrh u svakom pogledu + ima motor Bentlija.
Pametno od nemaca.
Set novh slika:
http://i38.servimg.com/u/f38/13/99/71/07/-conte10.jpg
http://i38.servimg.com/u/f38/13/99/71/07/-conte11.jpg
http://i38.servimg.com/u/f38/13/99/71/07/-conte12.jpg
http://i38.servimg.com/u/f38/13/99/71/07/-conte13.jpg
http://i38.servimg.com/u/f38/13/99/71/07/-conte14.jpg
http://i38.servimg.com/u/f38/13/99/71/07/-conte15.jpg
http://i38.servimg.com/u/f38/13/99/71/07/-conte16.jpg
http://i38.servimg.com/u/f38/13/99/71/07/-conte17.jpg
http://i38.servimg.com/u/f38/13/99/71/07/-conte19.jpg
http://i38.servimg.com/u/f38/13/99/71/07/-conte20.jpg
http://i38.servimg.com/u/f38/13/99/71/07/-conte21.jpg
original i kopija :
http://www.bimmertoday.de/2015/02/26/bild-vergleich-audi-r8-2015-trifft-bmw-i8/
Doduše, potrudio se bmw malo da maskira to što su kopirali R8, kobajagi nisu kao. :D
Da je kojim slučajem, i8 izašao pre R8, ne bi mogli da živimo od bmw botova, hvalospevi bi bili, uzdizanja itd. :D
Ali nije tu kraj sa kopiranjem, od Mercedesa su ukrali način otvaranja vrata.
Doduše ne kaskaju puno, samo jednu dekadu. :D
http://www.seriouswheels.com/pics-mno/Mercedes-Benz-SLR-McLarens-View-1280x960.jpg