home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dok čekamo na zvaničnu premijeru, pojavila se još jedna slika nove Honde Civic Type R.

U nastavku možete pročitati i PR saopštenje uvoznika Honde za Srbiju:

Potpuno novi Honda Civic Type R model, koji će premijerno biti prikazan na Sajmu automobila u Ženevi, predstaviće primamljiva poboljšanja u dizajnu, stvorena pod uticajem ekstenzivnog aerodinamičkog razvoja i testiranja na kompjuteru, kao i u aerodinamičkom tunelu. Rezultat je automobil sa izuzetno visokom brzinskom stabilnošću i visokim nivoom odziva na gas u nižem broju obrtaja.

Superiorne aerodinamičke performanse u potpunosti iskorišćavaju Civic Type R 2.0 litarski VTEC TURBO motor sa direktnim ubrizgavanjem, omogućavajući vozilu da dostigne maksimalnu brzinu od 270 km/h (167 mph) – što je ujedno i nenadmašiva cifra za Type R rivale na prednji pogon.

Nova, skoro u potpunosti ravna donja površina omogućava bolji protok vazduha ispod vozila i zajedno sa zadnjim difuzorom optimizuje potisak – efektivno „lepeći“ auto za put. Spojleri za zadnja krila daju automobilu primetniji vizuelni nastup i omogućavaju dodatni odziv na gas, u značajnoj meri zahvaljujući strukturi njegovog aeroprofilnog dela.

Široki prednji odvajači i duboki bočni spojleri omogućavaju bolji protok vazduha i smanjuju koeficijent otpora vazduha, dok je prednji branik posebno oblikovan kako bi sprečio vazdušne turbulencije oko prednjih točkova, smanjujući otpor i povećavajući stabilnost pri visokoj brzini.

Kako bi pomogao vozaču da savlada impresivnu snagu Type R-a, automobil je opremljen sa visokoperformansnim Brembo kočionim paketom za prednje točkove, razvijenim posebno za ovaj model. U prednjem delu, kočiona klešta od 4 kalipera primenjuju kočionu silu na ventilirajuće diskove od 350 mm. Nove alu felne od 19 inča, jedinstvene modelu Type R, dopunjuju vizuelne promene, ispunjavajući lukove točkova i smeštajući veće kočnice.

Kontrola toplote je još jedan važan fokus za dizajnerski tim, koji je uticao na nekoliko bitnih modifikacija spoljašnjeg dizajna. Uvećane gornje i donje rešetke na prednjem braniku, otvori iznad točkova na prednjim krilima i otvori na zadnjim ivicama prednjih lukova točkova zajedno omogućavaju bolje hlađenje i ventilaciju visoko obrtnih motora.

Honda će biti na štandu 4250 u Hali 4 na 85. Sajmu automobila u Ženevi (3-15. mart).



čitanja : 1641



Komentari

Smejurija...

Autor Petar 02 Mar 2015, 00:04

Prethodni model je bio bombona, trebali su nastaviti negovati taj dizajn. Mada i novi nije loš ali ipak prethodnik lepši.
Poz

Autor Raziel 02 Mar 2015, 01:01

Meni ovo nekako japanski O.K.

Autor Bobo 02 Mar 2015, 10:44