home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Druga generacija Audijevog SUV modela Q7 je zvaničnu premijeru imala početkom januara na NAIAS sajmu automobila u Detroitu, pri čemu je posebnu pažnju privukao podatak da je u odnosu na istoimenog prethodnika lakši do 325 kg i do 26% ekonomičniji.

Što se game motora tiče, od dizelaša tu su 3.0 TDI sa 200 kW/272KS i 600 Nm (0-100 km/h za 6,3 sekunde, najveća brzina 234 km/h, potrošnja goriva  5,7 l/100 km, emisija CO2 je 149 g/km), kao i slabiji 3.0 TDI sa 160 kW/218KS i 500 Nm (ovaj motor će biti dostupan nešto kasnije). Benzinac je 3.0 TFSI sa 245 kW/333KS i 440 Nm (do 100 km/h za 6,1 sekundu, može do 250 km/h, potrošnja 7,7 l/ 100 km, 179 g/km CO2), a sledeće godine stiže i 2.0 TFSI benzinac sa 185 kW/252KS i 370 Nm (pre svega za azijska tržišta i SAD).

Najveću pažnju ipak privlači ovaj novi Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro sa hibridnim pogonom, čije zvanične slike su sada pred nama, objavljene pre promocije na sajmu automobila u Ženevi.

Hibridni Q7 raspolaže sa kombinovanom snagom od 275 kW/374KS i 700 Nm (kombinuje 3.0 TDI dizelaš, elektromotor od 94 kW, litijum-jonske baterije od 17.3 kWh, quatto pogon i 8-stepeni tiptronic menjač), a po fabričkim podacima troši samo 1,7 l/100 km, uz emisiju CO2 od 50 grama po km. Moguća je i vožnja samo na elektropogon kada vozilo može da pređe do 56 km. Ubrzanje do 100 km/h u hibridnom modu traje šest sekundi, a može do maksimalnih 225 km/h.

Prodaja Audija Q7 e-tron 3.0 TDI quattro će startovati početkom 2016. godine.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 2403



Komentari

Kakva rugoba majko mila..

Autor Draganche 03 Mar 2015, 09:08