
Druga generacija Audijevog SUV modela Q7 je zvaničnu premijeru imala početkom januara na NAIAS sajmu automobila u Detroitu, pri čemu je posebnu pažnju privukao podatak da je u odnosu na istoimenog prethodnika lakši do 325 kg i do 26% ekonomičniji.
Što se game motora tiče, od dizelaša tu su 3.0 TDI sa 200 kW/272KS i 600 Nm (0-100 km/h za 6,3 sekunde, najveća brzina 234 km/h, potrošnja goriva 5,7 l/100 km, emisija CO2 je 149 g/km), kao i slabiji 3.0 TDI sa 160 kW/218KS i 500 Nm (ovaj motor će biti dostupan nešto kasnije). Benzinac je 3.0 TFSI sa 245 kW/333KS i 440 Nm (do 100 km/h za 6,1 sekundu, može do 250 km/h, potrošnja 7,7 l/ 100 km, 179 g/km CO2), a sledeće godine stiže i 2.0 TFSI benzinac sa 185 kW/252KS i 370 Nm (pre svega za azijska tržišta i SAD).

Najveću pažnju ipak privlači ovaj novi Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro sa hibridnim pogonom, čije zvanične slike su sada pred nama, objavljene pre promocije na sajmu automobila u Ženevi.
Hibridni Q7 raspolaže sa kombinovanom snagom od 275 kW/374KS i 700 Nm (kombinuje 3.0 TDI dizelaš, elektromotor od 94 kW, litijum-jonske baterije od 17.3 kWh, quatto pogon i 8-stepeni tiptronic menjač), a po fabričkim podacima troši samo 1,7 l/100 km, uz emisiju CO2 od 50 grama po km. Moguća je i vožnja samo na elektropogon kada vozilo može da pređe do 56 km. Ubrzanje do 100 km/h u hibridnom modu traje šest sekundi, a može do maksimalnih 225 km/h.

Prodaja Audija Q7 e-tron 3.0 TDI quattro će startovati početkom 2016. godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs