home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Porsche je na sajmu automobila u Ženevi predstavio najsnažniju verziju svog modela Cayman uz koju stiže oznaka GT4.

"Mali 911", kako Cayman vole da zovu ljubitelji Porschea, u verziji GT4 pokreće 3,8 litarski atmosferski boxer motor koji preko 6-stepenog ručnog menjača na zadnju osovinu isporučuje 385KS.

Vrednost najvećeg obrtnog momenta iznosi 420 Nm. Pomenutim podacima u Porscheu kao da žele na neki način da potisnu činjenicu da prodajna cena Caymana GT4 u Nemačkoj iznosi 85.779 evra, što se u ovom slučaju smatra priličnim iznosom.

Vratimo se performansama. Najsnažniji Cayman od 0 do 100 km/h stiže za 4,4 sekunde, dok mu je od 0 do 200 km/h potrebno 14,5 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 295 km/h, a za izvanredno kočenje brinu kočnice koje je Porsche ovoga puta „pozajmio“ sa modela 911 GT3. U odnosu na slabije varijante, Cayman GT4 je spolja prepoznatljiv po većim branicima i ventilacionim otvorima. Tu je i fiksni zadnji spojler priličnih dimenzija.

Automobil je takođe spušten za 30 milimetara, a sav svoj potencijal već je pokazao na stazi Nirburgring Nordschleife koju je prešao za 7 minuta i 40 sekundi. Uz doplatu kupci mogu da dobiju još efikasnije karbonsko-keramičke kočnice i karbonom ojačana olakšana sedišta. U ponudi su i dva paketa: Sport Chrono i Club Sport.

Prodaja počinje krajem meseca.

Izvor: Klix.ba



čitanja : 947



Komentari

Duka, ti pratiš Porše, jel za Caymana kažu da se bolje vozi od 911 ?

Autor MB 05 Mar 2015, 00:48

@MB
Pa kako objasniti. Ne bas svaki Cayman. Onaj osnovni kazu da je dobra vozacka masina, zanimljiv i zabavan, za S kazu da je bolje njega voziti nego osnovnu Carreru ( npr i ja bih mozda pre uzeo Cayman S nego osnovnu Carreru), dok su za Cayman GTS govorili da je mozda i ispred svih 911-ica, Ferrarija i ostalih ss automobila po voznji. Nije brz verujem ni kao 911 GTS, a ne kao 911 GT3 ili Turbo, Turbo S, pa onda svi ti Ferrari modeli, Lambo, McLaren-i ali jednostavno svi su odusevljeni kako se to cudo vozi. A, ovaj GT4 verujem da ce biti sto se tice zabave, uzivanja i pravom sport feel-a u rangu direkt sa GT3, ako ne i ispred. A, time ce otici ispred McLaren-a 650S recimo, koji je po tome iza GT3 911. Pa pazi vreme od 7:40 na Ringu, a 385ks. To vreme ima i SLS recimo od novijih ili mile sto hvali Camaro ZL1 koji ima skoro 600 ks je sporiji, Murcielago Super Veloce iz 2009 je sporiji :) Verujem da ce ovaj GT4 biti u vrhu kada svi budu birali 'Best driver car' na kraju ove godine uz 911 GT3RS, 488 i 675LT.
I ja se mislim sta ih toliko odusevljava, gledam test F Type i Cayman GTS i kaze lik F Type bi mozda pobedio mnoge ovde, ali ovu masinu ne moze, ovo je savrseno. I 'ladno to 'savrseno' upotrebljavaju svi koji ga testiraju.

Autor dusan 05 Mar 2015, 01:12

Duka
Da, na to sam i mislio.
Vrv je razlog tome što mu je motor postavljen centralno pozadi, a i manji je i lakši od 911.
Pitam se, kad bi 911 dobio motor na istoj poziciji, šta bi se postiglo.
Verujem da bi bio bolji, odnosno sličniji Kajmanu.
Kajman mi je gotivan, otkako se pojavio, samo ne bi dao 84 soma za ovo.
Sve je ovo lepo gore, al za te pare uzmeš GTR.

Autor MB 05 Mar 2015, 01:39