
Nakon novog BMW-a X5 (F15) i potpuno novog Audija Q7, u Mercedesu su pripremili redizajn aktuelnog ML modela (W166) koji je na tržištu od 2011. godine. Međutim, Mercedes je odlučio da zajedno sa promocijom osveženog izgleda promoviše i novo ime ovog modela. ML je naime promenio oznaku i sada se zove Mercedes GLE.


Maskirani primerci obnovljenog ML-a tj. GLE modela su već nekoliko puta snimljeni tokom fabričkih testiranja (kao i obično oni delovi vozila koji su pretrpeli najveće izmene su bili i najviše maskirani), a sada su pred nama konačno i ove prve zvanične fotografije.

Najveće izmene je doživeo prednji deo, a to znači da promene obuhvataju svetla, masku, branik i haubu, a tu su i doterana zadnja svetla i branik, kao i izduvne cevi.


Promena ima i u unutrašnjosti, pri čemu se izdavaju novi volan, redizajnirana centralna konzola sa većim centralnim ekranom i Comand infotainment sistem.
Treba pomenuti i 9G-Tronic menjač, kao i sisteme COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS, DISTRONIC PLUS, MAGIC VISION CONTROL, AGILITY CONTROL...


Što se verzija tiče, u ponudi će biti Mercedes GLE 63 AMG u verzijama sa 557KS/700 Nm i 585KS/760 Nm (ova potonja je "S" varijanta), zatim hibridni GLE 500e 4MATIC (sa 3,0 litarskim V6 turbo motorom od 333KS i elektromotorom od 107KS), GLE250d sa četvorocilindričnim dizelašem sa 204KS, GLE 300d sa V6 dizelašem od 258KS, GLE 400 sa twin-turbo V6 benzincem sa 333KS i GLE 500 sa twin-turbo V8 benzincem od 435KS.
Hibridna verzija inače ima potrošnju od 3,3 l/100 km (ovo je naravno fabrički podatak), emisija CO2 iznosi 78 grama po km, a moguća je i vožnja samo na elektropogon, i to do 30 km.

AMG varijante do 100 km/h ubrzavaju za 4,2 odnosno 4,3 sekunde, dok je najveća brzina ograničena na 250 km/h (sa opcionim AMG Drivers Package-om 280 km/h).


Ovde i podaci o dimenzijama: dužina 4819 mm, širina 1935 mm, visina 1840 mm i međuosovinsko rastojanje 3075 mm.


Zvanična svetska premijera je zakazana za predstojeći sajam automobila u Njujorku pa više detalja sledi uskoro.
Ivan Mitić – Autoblog.rs



Jedno glupo pitanje:
Da li mislite da postoji kompanije, neka bude i u svetu automobila, koja razmislja "imamo sasvim dovoljno profita, ajde da se ne zanosimo ciframa i prodajom i da pravimo zabavne, razlicite automobile"?
Glupo je pitanje do bola, znam, ali cinjenica je da ovaj korporativni dizajn prodaje automobile.
Mercedes mi je do pre 5-6 godina bio sjajan sa odnosom C-E i S klase. Bar sto se tice najvaznije tacke-"svetlosne grupe". Danas je sve to tako dosadno... Na stranu kvalitet, ubrzanja i sve sto je neosporno. Kad vidim opet onaj novi Jaguar XF dodje mi da zaplacem...
P.S.
ML. tj. GLE sada je zaista prepoznatljiv SUV i u to nema sumnje. Zadni deo i bok ne moze da se pomesa ni sa kojim drugim modelom.
Dobro, malo sa Stilom SW ali nema veze. (morao sam :)
ML prepravljen - checked!
Da vidimo koji je sledeci koji ne lici na novi Mercedes:))
У браћала ала су га наборали! Као старца Фочу од стотину љета!! :)))
Uh, odlican restajling, svidja mi se. Daleko lepse i modernije izgleda. Zamerka ostaje na liniji od stopova do zadnjeg ruba, kao i naglaseni rubovi kao na prethonom modelu.
To je to sto se mene tice.
Najvise mi se svidja AMG ( beli ) pa AMG stajling ( sivi )
http://www.benzinsider.com/2015/03/mercedes-alabama-plant-workers-have-the-highest-pay-in-us/
@21:35, 21:40, 21:44, 21:50, 21:55
Uh, sace Pit svima po pecku da oplete:))))
ps. morao sam da stavim ovo "Uh" posto izgleda kad se to stvti, dosta daje na znacaju onoga sto je izreceno:))))
Jedan od retkih donekle uspelih faceliftova u poslednje vreme.
@ucs 21:40
Mozda Svedjani (Volvo). Mozda i nije toliko zabavan koliko je originalan a uz to i beskrajno kvalitetan. Kod njih jednostavno nema greske!
A za XF-a se potpuno slazem, ovi nemci jos jedva i nekako, ali ono je tek lakrdija teska.
I ona prva generacija je meni bila neverovatno odvratna za jedan Jaguar.
@Panco,
Da ali o kojoj Volvo gami modela pricamo, posto je sada vrlo ogranicena. XC90 mi je inace favorit u ovoj klasi...Bojim se da statisticari polako preuzimaju posao dizajnerima, sve se manje gleda auto ocima zaljubljenika a sve vise ocima ekonomiste.
Cisto da dodam da mi je ovaj ML, tj. GLE jako dopadljiv izuzev ovog novog prednjeg dela. Na pretposlednjoj slici izgleda odlicno, to mu je ujedno i najlepsi ugao.
A zasto su mu promenili ime uopste?
@Uros
I ja se pitam zasto su menjali ime?
Takodje njegov najveci promasaj je bio zadnji deo, napred je bio ok. Oni napred menjali, pozadi sitno nesto. Napred mu dali jos vise 'look' 'jos vise sam isti kao ostali Mercedesi'. U zadnje vreme se desava to da se bunim sa oznakama najnovijih Mercedesa.
Од напред и тако-тако.
Ко воли Мерца вероватно ће се временом навићи на ове силне карабонџуле и изломотине.
Ал отпозади ово не може да заволи ни ко га је цртао!! :))
И после чуђење зашто се Х5 продаје двоструко више...
@dusan,
Meni je zadnji deo prilicno originalan i to mi je OK, mada mi je prethodnik bio lepsi pozadi. Generalno mi ML izgleda nekako nagojeno, sve ove suknjice, branici i pragovi cine da izgleda kao da je "seo" na tockove jace. I prethodni Q7 je delovao tako. Kod X5 mi je kudikamo bolja situacija, deluje laganije.
Ja i dalje SUVove posmatram kao terence i to mi prilicno utice na misljenje, iako oni to nikako nisu. Imam neku blokadu u glavi. Volim da vidim i malo crne plastike, cisto da deluju malo vise kao alat a ne gradske debeljuce.
Volvo xc90,
Cayeene,
Jeep Grand Cherokee,
pa tek onda
X5 i GLE Mercedes.
A Audi Q7 spada u karavane, ne SUV.
UCS
nova nomenklatura, kao i kod BMW-a.
GL i trece slovo oznacava klasu.
GL-A
GL-C
GL-E
GL-S
Takodje nije vise CLK vec E kupe.
Nije CL nego S kupe.
Da bi ljudi lakse razlikovali.
Mada se meni vise svidja ML -MLC za kupe.
Ali posto sigurno imaju jos modela u planu, onda ovako
Novi SLK ce se zvati SLC.
Autor Uros Cuore Sportivo 25 Mar 2015, 23:01
Prethodni ML je imao blokade, pa je i mogao neke stvarčice da radi na terenu. Ne znam za ovu generaciju MLa da li ima.
I da, ni meni nije jasna promjena imena.
Da se ne lazemo, Ml-a otpozadi necete pomesati ni sa jednim drugim autom.
Koliko je to dobro, ne znam bas, meni se nikako ne svidja pa je i sreca sto nema slicnih zadnjih krajeva na drugim autima, ali se bar izdvaja. Po meni, ima jako "kineski" zadnji deo.
S preda mi deluje malo mlako, ne stoje mu ovako nezni farovi.
Najbolji prednji deo, najagresivniji ima ovaj beli, verovatno je AMG kako Pit kaze, ali opet mi ne pije h2o.
Dok unutra nemam zamerki, cak ni na ovaj centralni ekran, nekako deluje skladnije sada, volan i prednja konzola dobri
Ranije objavljeni tekst o novoj Mercedes nomenklaturi:
https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2014/11/14/nova-mercedesova-nomenklatura
Odličan fejslift.Sve sto je trebalo odradjeno je i dobio je dosta na agresivnosti,prednji deo vuče na GLE-Coupe sto mu je veliki plus.Jos jednom vrhunski fejslift.
Evo jos fotosa:
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2015/03/nyias-2015-weltpremiere-fuer-den-neuen-gle-und-mercedes-amg-gle-63-amg-erste-offizielle-bilder/
"nova nomenklatura, kao i kod BMW-a."
Ostavi ti po strani BMW nomenklaturu. Nemoj gospodu da mesas sa ovim...
Kod BMW nomenklature se zna ko gde pije vodu....kazes broj i odma se zna ko je gore, ko je dole, ko je visi, skuplji, veci.....Ovde trebas da budes znalac da sve pohvatas....
Osim toga, kad smo kod nomenklature i brojeva, uskoro cemo videti novu sedmicu, a kada su SUV vozila u pitanju u Sangaju cemo za manje od mesec dana videti sta je super luksuzna SUV-china....takodje ima veze sa brojem 7:)
1886
Perfekcija.
AMG razbija, pozadi je ok i AMG stajling.
Lepo mu lezi ova siva u AMG paketu.
Razdvojili su jasno AMG verziju i AMG stajling.
Sto se tice enterijera, volan je daleko lepsi, a i ostalo je doterano.
Poslednja slika, touchpad, donji deo table, treci deo je u boji ostatka, to mi se svidja.
Sedista su DESIGNO. :)
AMG je napred prilicno lepsi od AMG stajlinga, dok su mi felne na ovom sivom najlepse od ovih sa slika.
Naravno, to su AMG isto, mogu i na belog.
Ja najvise volim AMG duple petokrake.
Sto se opreme tice, vidim ubacuju neke novosti :
Ausstattungsdetails
Die aktive Wankstabilisierung ACTIVE CURVE SYSTEM kann auf Wunsch bei den Modellen GLE 350 d 4MATIC, GLE 400 4MATIC und GLE 500 4MATIC sowohl mit dem AIRMATIC-Paket inklusive Luftfederung und ADS als auch mit dem Offroad-Technik-Paket kombiniert werden. Serienmäßig bieten alle Modelle mit Vier- und Sechszylindermotoren das AGILITY CONTROL-Stahlfederfahrwerk. Auf Wunsch ist bei diesen Versionen das AIRMATIC-Paket mit ADS lieferbar. Eine elektromechanische Direktlenkung ist bei allen Modellen serienmäßig. Das AMG RIDE CONTROL Sportfahrwerk mit AIRMATIC Paket umfasst nicht nur die Luftfederung mit automatischer Niveauregulierung. Der neue GLE 63 besitzt auch spezielle Federbeine, die als AMG-exklusive Lösung mit der stufenlosen, variablen Dämpferkennung ADS Plus verfeinert wurden. Die aktive Wankstabilisierung ACTIVE CURVE SYSTEM zählt hier zur Serienausstattung.
Unutra je skroz ok, ali koliko je nesklad zadnjeg dela, najbolje se vidi na slikama ovog plavog modela, slika 3. Neverovatno je da to niko u Mercedesu ne zeli da promeni, a siguran sam da su svesni toga. Potpuno kineski dizajn od zadnjih vrata pa sve do petih vrata.
Prednji deo je bolji nego pre restajlinga. Ocekivao sam hrabrije poteze olovkom...
Sasvim dobar restyle, ni ranije mu nista nisam zamerao, jedino mozda taj zadnji deo, mada navikao sam se na njega... sto se tice nomenklature nije tesko zapamtiti, samo ako ga malo nesto zanima, da ne upotrebim neki drugi izraz.. ;)
AMG paket mu stoji odlicno, za razliku od stajlinga AMG verzija tj tog prednjeg branika na GLE 63 AMG koji me podseca na raonik pa deluje kao da je dobar za ciscenje snega... :) ...lepse stoji GLE Coupe-u nego ovde, mozda zbog drugacijih linija ostatka karoserije...
Trebali su sačekati nove motore pa da onda, zajedno sa njima izbace oznaku d. Sad ima GLE i GLE coupe, jako glupavo.
Još slika :
http://www.autoevolution.com/news/hello-2016-mercedes-benz-gle-class-goodbye-mercedes-ml-photo-gallery-93711.html
AMG GT3
http://www.autoevolution.com/news/mercedes-amg-gt3-road-car-prototype-shows-black-series-like-aerodynamics-in-first-spyshots-93710.html
Odlican restajling.Samo je pitanje da li ce ubaciti GLE 450 AMG sport??
http://www.bimmertoday.de/2015/03/26/bild-vergleich-mercedes-amg-gle-63-vs-bmw-x5-m-f85/
hvala,dovidjenja :)
22:36
Nije ni cudo sto je AMG prodavaniji. :)
Zanima me poredjenje ML / GLE.
Da je bmw , vec bi bilo poredjenje na bmw blogu. :)
http://www.bmwblog.com/2015/03/26/2015-mercedes-benz-gle-vs-2015-bmw-x5/
Koliko je lepsi prednji deo GLE od nosonje. :)
Ja da sam Merc fan, najvise na svetu bih mrzeo bmwblog:). Pokusao bih da ih hakujem kad god se spremaju da objave ovakva poredjenja, u nadi da cu spreciti objavljivanje:)
gle napred ko neki plasljivko naspram x5.sad su ga malo naotrili pa izgleda kao da je podigao nosic malo.ali i dalje je to slabo...:).
amg ima 30 modela ,a M 19 i amg je prodavaniji.dobro ga je merc kupio inace ne bi znao pristojan sportski automobil da napravi.
ali zato za kamione nema potrebe da kupuju ista.tu su na svom terenu :)
Vise puta sam hvalio bmw blog, azurni su i brzi.
Previse bi bilo da im se trazi ML vs GLE foto. : )
Prednji deo X5 spram GLE izgleda kao kad bi otvorenom šakom, skupio prste u sredinu.
Načičkano sve i zbudženo u sredinu.
A posebno nesrećno deluju maglenke.
A iz profila kad se gleda prednji deo, MACK kamion, njuškaš, kocka.
Sa strane je mnogo lepše Mečka što ima fazon, zadnji stub, koji furaju od prvog ML-a, pa sve do sada.
Vidi se da je SUV. X5 ima bočna stakla kao kod karavana.
Prednji deo dosta skladniji-harmoničniji na GLE, ovamo sve zbrčkano, zbudženo, prenatrpano.
Šire deluje GLE, takav utisak odaje.
ml vs gle foto? pa to je isto s i isto pakovanje.
ljudi ako zelite masno,najmasnije da lazete sami sebe a ne znate kako to izgleda procitajte komentar 00:46.
neki se cude sto je promenjen naziv....pa znate li vi da je prvi ml jedan od najvecih sramota u istoriji i merca i automobilizma uopsteno?najnepouzdaniji automobil tog vremena.informisite se malo.bar sad to nije tesko.ml 400 cdi...san svakog majstora....:)...,
ne radi brkica nista slucajno.
BmwsS8
Prvi MLovi su bili losije zavrsne obrade, zato se preporucuje ML poslije FL. 400 cdi je imao problema sa mjenjacem. Ali nemoj misliti da je BMW bez problema, imali su i oni dosta felera.
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2015/03/neuer-gle-verkaufsfreigabe-am-7-april-2015-einstiegspreis-faellt-wohl-auf-unter-54-000-euro/
Prve slike uživo :
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2015/03/mbrt15-erste-live-eindruecke-des-neuen-mercedes-benz-gle-direkt-aus-tuscaloosa/
Izgleda još bolje nego na zvaničnim slikama
i :
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2015/03/mbrt15-im-offroadgelaende-des-us-werks-tuscaloosa/
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2015/03/mbrt15-wir-sind-unterwegs-mit-ziel-new-york-city-erste-etappe-hiess-kingsport-in-tennessee/
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2015/03/mbrt15-durch-den-tail-of-the-dragon-von-knoxville-nach-charleston-direkt-an-den-atlantik/
Evo kako izgleda standardan far na GLE, kad nije doplaćen full LED.
http://www.dodaj.rs/?18/LZ/3IsWXANU/gle1.jpg
Još slika :
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2015/03/mbrt15-von-den-suedstaaten-in-charleston-ueber-wilmington-nach-washington-d-c/#
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2015/03/mbrt15-kurzhalt-in-charleston-south-carolina/
@MB
Je l si se ispricao sa nekim ovo na kraju? :)
Mislim 5 komentara za redom :)
logo :
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2015/03/mbrt15-erster-blick-auf-die-umfeldbeleuchtung-des-neuen-mercedes-benz-gle-mit-logo/
Ilija
To sad svi rade.
Umesto običnog osvetljenja, projektuje logo.
Doplata je 35e.
http://www.dodaj.rs/?2L/11a/33K3Lkvm/logo.jpg
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2015/04/nyias-2015-die-offizielle-weltpremiere-des-neuen-mercedes-benz-gle-der-ml-modellpflege-w166/
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2015/04/erste-technische-details-zum-gle-500-e/
Nove slike :
https://www.facebook.com/mercedesbenzpassionblog/posts/1008249615870454
Od sada 250cdi i u verziji sa zadnjim pogonom.
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2015/04/neuer-gle-von-mercedes-benz-startet-bei-53-96650-euro-als-gle-250-d-verkaufsfreigabe-am-7-april/
Ispravka.nije vise cdi nego d (kopiraju BMW). Takodje izbacuju taj model zato sto i x5 ima tu verziju sa pogonom nazad. Mada nikad nije sramota kopirati od najboljeg,tako da sve 5.
bs8 Htedoh da napišem posle X5 i MB sada nudi rwd, ali me mrzelo da pišem. Oznaka d za dizel nije ekskluzivno BMW-ova, koriste je i drugi.
01:34
".nije vise cdi nego d (kopiraju BMW). Takodje izbacuju taj model zato sto i x5 ima tu verziju sa pogonom nazad. Mada nikad nije sramota kopirati od najboljeg"
Pa kad bi krenuli da nabrajamo koliko su kopirali MB, spisak bi bio ogroman, a MB druge, spisak bi bio mnogo kraći.
Ako već gledaš kopiranje, X5 je nastao kao konkurent ML-u.
http://www.bmwblog.com/2015/04/06/history-of-the-bmw-x-series/
Inače ako nisi znao, Mercedes je oznaku "d" koristio pre skoro 80 godina. :)
A koristili su je do oznake "cdi", pošto je Mercedes uz Alfu pionir za common rail.
Zato su i preimenovali d u cdi, da bi naglasili da imaju direktno ubrizgavanje, izdvajajući se od drugih.
Jer logično je da potenciraš nešto čime se izdvajaš.
Dosta sa hejterskim komentarima, nauči prvo malo nešto, pa onda piši.
mercedes je koristio D,a ne d.
onaj model ovi iz merca izbacuju zbog x5 25d hteo ti to da priznas ili ne.ali kao sto rekoh,nije sramota kopirati najboljeg.
Cisto informativno za neke: MB u ML-u nudi 2.1 dizel (250CDI) od 2012. godine...
Pa kad taj dizel nude u S klasi vec 7-8 godina sto ne bi i u GLE(!mercedes:)).
Kad smo kod tog dizela, pit mi je skroz nejasan. Onomad pljuje sto ce nova sedmica da se nudi sa R4 2.0 dizelom (i to je veliko MOZDA), a merc S klasu vec godinama nudi sa R4 2.1 dizelom, ukljucujuci i novu S klasu. A da ne pricamo sto ce sedmica ako se pojavi sa tim dizelom imati oko 240ks, i zbog manje mase performanse kao S klasa sa najjacim dizelom.
To mi je skroz nejasno....mislim nacin na koji taj lik ra zmislja....
bs8
Haha, sad je veliko ili malo slovo bitno. :)))
Nije sporno da ubacuju zbog X5 25sd.
Ko je rekao drugačije ?
I kupeje nastao kao konkurent X6-ci.
Ali zar treba sad da nabrajamo, X5 je nastao kao konkurent ML-u.
6GC kao CLS-u.
2AT B klasi.
X7 budući - GL.
toma
Pričali smo o prodaji.
Nova S klasa nema ispod 350 dizel.
Rekao sam da 7-ci neće pomoći da stigne S klasu po prodaju ni da ubace 2,0 i obore cenu.
"Pa kad taj dizel nude u S klasi vec 7-8 godina"
Koliko ti ne znaš...
Taj dizel se pojavio u restajlingu W221 i prodavao se do W222.
Nešto ti slabo matematika ide, a i automobilizam.
Šta kažeš, nema vremena za GTR na ringu ?! :)))
Razumem te, tebi je sve novo, ne pratiš automobilizam.
Ma samo da mi je znati, da li bmw fabrika stvarno postoji, imaš neki video da dokažeš ? :)))
" taj dizel nude u S klasi vec 7-8 godina" - by toma istina :)
"S 250 CDI (2011–2013)
Mercedes unveiled the S 250 CDI BlueEFFICIENCY at the Paris Motor Show.
As the name suggests, the car is powered by a four-cylinder diesel engine which produces 150 kW (204 PS / 201 hp) and 500 Nm (369 lb-ft) of torque. Despite this relatively small engine, the S 250 accelerates from 0 to 100 km/h in 8.2 seconds and hits a top speed of 240 km/h (149 mph). More importantly, fuel consumption is 5.7 liters per 100 kilometers (41.2 mpg US) while CO2 emissions are 149 g/km.
To get those class-leading figures, Mercedes outfitted the engine with twin-turbochargers and a start/stop system. Furthermore, engineers "extensively revised" the seven-speed automatic transmission (called the 7G-TRONIC PLUS) for improved efficiency.[36]
The Mercedes-Benz S 250 CDI BlueEFFICIENCY won the 2012 World Green Car of the Year.[37]"
Pit, E31
Secam se da mi je katastrofalno izgledao kilometarski natpis "S 350 turbodiesel" na poklopcu gepeka W140. Nekako mi na Merdzi najbolje izgleda D posle broja.
Mislim da je VW prvi naglasio direktno ubrizgavanje kod dizela, a Mitsubishi kod benzinjare. Jos samo da se brojcane oznake vrate u logiku (i kod Merca i kod BMW), eto napretka.
pit 7 godina, 5 godina,....vazno da je postojao jos u prosloj generaciji..... Ti hoces reci da ne postoji verzija nove S klase sa cetvorocilindricnim motorom? Eh, kad sad vidim ono gore sto si napisao "Koliko ti ne znaš..."
Autor bmw series 8 07 Apr 2015, 09:34
Tada nije bilo slova ispred broja - 300D, 200D, 250D, 240GD, 300GD, 300SD itd.
Sada je model označen velikim slovom a d malim jer predstavlja motor.
za 65 iljadarki nov.jedva prelazi 200ks i posle pit prica nesto...
http://www.automagazin.rs/vesti/163/8158/-mercedes-benz-s-250-cdi-downsizing-najvece-zvezde
velika je razlika u oznaci d i D.da su u mercu stavili D to je postovanje tradicije i ne bi rec rekao.a posto je d,to je ocigledno kopiranje najboljeg.
toma
Ti si mufljuz-majstor.
Zato ne smes jasno da kazes, nego sve nesto lovis u mutnom, izvrces itd.
Sto ne kazes lepo postoji S250cdi nova.
Kao da neko kaze, ima sportski bmw 1,5.
Dakle hibridi su posebna kategorija i nije isto kad ima S250cdi i S300h koji kosta isto kao S350d.
S 300 h Limousine 150 + 20 kW (204 + 27 PS)
4 Zylinder 110 g/km
4,3 l/100 km 7G-TRONIC 81.753,00 Euro
S 350 d Limousine 190 kW (258 PS)
6 Zylinder 146 g/km
5,5 l/100 km 7G-TRONIC 81.753,00 Euro
bs8
Ne gledaj cene bez dazbina kad to nisu cene za koje moze da se kupi :
. Pricing starts at €71,876 ($95,942).
http://www.4wheelsnews.com/2011-mercedes-benz-s250-cdi-official-details-photos-specs-and-price/
ja licno gledao na sajmu pre 4,5god sa sve dazbinama oko 65.000e. ne mogu da kazem tacnu cifru jer se ne secam,znam samo da su se ljudi cudili kako s klasa ispod cekica moze da se kupi za 60ak hiljada evra.
http://www.worldcarfans.com/115040791755/mercedes-benz-gle-pricing-announced-in-germany-starts
bs8
Nema potrebe da se mucis. Idi na MB sajt i videces razliku u ceni izmedju 250 i 350 d.
Evo ti primer GLE 250 i 350d, 4 000e je razlika u ceni.
Nema tu puno filozofije.
ne pricam za aktuelne,nego za onog starijeg za kog smo pricali.sad ne pratim previse s klasu.interesovace me vise sve kad izadje nova 7ica.
bs8
Pa nema veze.
Nadji koliko je kostala W221 3,0 dizel pa ces videti.
A 250 je bila 72.
Razlika koju ti navodis je kao izmedju 200cdi i 350cdi.
Razmisli malo, moze li da bude razlika 15 000 izmedju 2,0 biturbo i 3,0d.
E 200 BlueTEC Limousine 100 kW (136 PS)
4 Zylinder 119 g/km
4,6 l/100 km 6-Gang Schaltgetriebe 41.412,00 Euro
E 350 BlueTEC Limousine 190 kW (258 PS)
6 Zylinder 133 g/km
5,1 l/100 km 9G-TRONIC 55.216,00 Euro
bs8
Nije ni bitno, otkako se pojavila nova S klasa, nema je ispod 80 000 pa razbija sa prodajom, preko 100 000 kom.
Evo ti i nova 350d za 68, ali bez dazbina. :)
S
350
BlueTEC
V6
7G
-TRONIC
PLUS
190
(258)
2.987
7,0
4,7
5,5
146
Euro 6
A
68.700,00
81.753,00
Kazem ti ne gledaj te cene, vec maloprodajne.
Upotrebi samo logiku, znas i sam sta posto moze da bude.
Ne moze X5 da bude 35 000 nov, ne treba niko da ti prica.
A novinari sto uzimaju cene bez dazbina, sta vredi kad moras da ih platis.
MB
dakle ima verzija sa cetvorocilindricnim motorom. A to sto su mu dodali elektro motor, nista mu ne znaci. Opet ce imati daleko, ali bas mnogo daleko slabije performanse od potencijalnog r4 serije 7. A da ne pricamo sto ce imati 300kg manje. E sad, posto penziornera retko interesuju performanse, reci cu ti ono sto pravog mufljuza penzosa najvise na svetu interesuje - cena. Najjeftinija nova sedmica, bice kao najjeftinija S klasa. Razlika ce mozda biti hiljadu ili dve evra.
ps. bice opet za koju godinu:"uh, vozio sam kod druga novu sedmucu, uh, mozda cu da je kupim"
"A 250 je bila 72."
pa na tu cifru oduzmi sajamski popust i opet cela istina leze na moju vodenicu:)
dakle,s 250 cdi pre par godina na sajmu SA SVIM DAZBINAMA je mogla da se kupi za 60ak hiljada evra.
novu s klasu nisam ni pominjao,a zainteresovacu se za par meseci.
p.s.izvini za ono sinoc u vezi prezimena,nije bilo nista zlonamerno.da je sve normalno kako nije i kad ne bi bilo zloupotrebe svi bi i trebali da se potpisujemo imenom i prezimenom,ali,ali,ali...
bs8
Ok, necu da se nastavljam, misli kako hoces.
Daj bre javi se za pice, presekli smo dogovor, ljudi smo, mozemo normalno.
Ja sam ranije se potpisivao imenom ( ti ga znas ).
Hoce li pasti uskoro neka prinova ? : )
Takodje, gde bmw odrzavati, preporuka ?
"Ok, necu da se nastavljam, misli kako hoces."
znam sta sam video.evo i ovde:
https://autoblog.rs/blog/auto/noviteti/2010/09/23/2011-mercedes-s-250-cdi-blueefficiency
oduzmi par procenata sajamskog popusta i opet dolazimo do cifre od oko 65.000e.al aj vise o tome da ne smaramo.
dosta sam vise preko(cg i nemacka)nego u Srbiji,ali javljam se kad budem imao vremena.
nema od prinove jos nista,ali Boze zdravlja...bice.
za BG stvarno ne znam sto se tice dobrih BMW servisa.cudo da ti ne znas neki dobar?
to pitas za tebe ili?
bs8
Za bmw ne znam, za Audi onako, znam jedan ali nemam iskustva sa njim, samo sam cuo preporuku, za VW-Audi, Porse.
Ako uzmem F10, da znam gde da ga teram. : )
Ali nista jos konkretno u planu, cisto se raspitujem, posto za MB znam, a za Benku ne.
Mislim da ne postoji opširniji test od ovog :)
http://www.moto.rs/test_mercedes_s_klasa_s350_bluetec_255ks_sokantna_futuristicka_krstarica_iz_buducnosti-pc-40489.i
Pit & E31
Sto se tice prinove, ako Bog da da sve bude u redu, za nekih mesec dana, kad se mali Aleksa rodi, imam nameru da zovnem vas dvojicu i Gagibstera na pice.
Pitinjo
Moj kum vozi BMW, a njegov brat ima servis, tu odrzava, pa ako pazaris F10, mozemo otici, cisto da popricas sa covekom. Nalazi se na par minuta kolima od tvoje gajbe.