
Porsche
je ponudu modela Panamera proširio i Edition izdanjem pri čemu je automobil
dobio i aero kit, bogatiju opremu i Panamera Turbo II točkove.

Ukratko, Panamerau Edition karakterišu i specijalne oznake, dvobojna sportska sedišta u koži, "Edition" oznake na pragovima i na patosnicama, Sport Design volan, 585W Bose Surround Sound sistem sa 14 zvučnika, podešavajuća comfort sedišta pozadi...

Panamera Edition već može da se naruči, a u Nemačkoj cene počinju od 86.490 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Evo onoga što sam pričao a neki nisu verovali :)
http://www.worldcarfans.com/115033091394/2016-porsche-911-carrera-to-have-a-27-liter-turbo
Značajno pojačanje snage, umesto dosadašnjih 355, počinje od 407 ks.
488 izašao, moraće i Turbo S značajno da pojačaju ako misle da im se približe.
Pit
Turbo S bi trebao da ide na 630-650 ks da bi odnosi u grupi ostali isti.
O.P.
Pa moraće da budu blizu 488 sa snagom ako misle da mu konkurišu.
Sramota je da 911 počinje sa 350 ks, ovako od 407 već može da prodje, za osnovni model.
S će verovatno da ima blizu kao AMG GT.
Jedino nekako 2,7 turbo za ovakav auto mi ne zvuči baš ubedljivo, ali dobro, više snage će imati pošto je turbo.
Mnogo ubedljivije je kad pod haubom imaš V8 biturbo 4,0. :)
@MB
Nisam mislio da ce povecati znacajno snagu posto oni ni kad zamene novim modelom nisu dizali preko 20-30ks. Uglavnom sacekajmo da vidimo, mozda pojacavaju malo vise te slabije verzije. Ko zna...
Zasto ne zvuci ubedljivo? Pre 2 godine ti nije zvucalo ni 3.8, medjutim i to ti je ok postalo, postace i ovo.
Ne dolazi se do ubedljivosti samo motorom, nego i voznjom i svemu ostalom. Pominjes taj motor zbog AMG GT, ali znas li kada ce AMG GT prici bilo kojoj 911-ici osecaju u voznji? Nikad. Cayman GT4 smem u opkladu da na stazi ima da bije AMG GT S.