
Podsećanja radi, Kia je početkom marta na sajmu automobila u Ženevi održala i promociju koncept vozila D segmenta. Tačnije, na 85. sajmu u Ženevi je bio izložen Sportspace Concept, kao najava buduće generacije Optime. Budući da je Sportspace Concept u formi karavana, to nagoveštava da će nova Optima sem kao sedan verovatno biti dostupna i u SW varijanti.

Kako bilo, pred nama su sada i zvanične fotografije nove Optime sedan u serijskom izdanju, a čija premijera je održana na sajmu u Njujorku.


Kia je za sada saopštila da će nova Optima biti dostupna sa paletom od više motora, a to podrazumeva novi 1,6 litarski turbo benzinac sa 178KS/264 Nm (sa sedmostepenim DCT menjačem), zatim 2,4 litarski atmosferski četvorocilindraš sa 185KS, kao i 2,0 litarski četvorocilindrični turbo sa 247KS.
U Evropi naravno možemo očekivati i 1,7 litarski CRDi dizel agregat, a kasnije i hibridnu verziju.


Automobil je nešto duži i širi nego ranije, pa Kia najavljuje i prostraniji enterijer sa premium elementima, uz brojne tehnologije koje nisu bile dostupne na dosadašnjoj Optimi.
Na kraju, točkovi su od 16 do 18 inča, a treba pomenuti i tri nove boje za eksterijer: Vibrant Blue, Dynamic Grey i Deep Red.
Ivan Mitić – Autoblog.rs


Enterijer je sada milion puta bolji, vrlo nemacki izgleda.
Ali spolja... prethodni model je bio idealan, postigli su bukvalno ikonu dizajna, i mada je dosta elemenata zadrzano, sklad je sada poremecen.
Zanimljivo kako jedna Kia moze svojim kupcima da ponudi nov dizajn, a premium marka poput Mercedesa reciklira u beskonacnost.
@fordovac,
izvini, ali sta je novo u ovom dizajnu? po treci put sminkaju isti dizajn iz 2010 godine. nema ovde nista novo, ni mehanicki, a posebno ne dizajnerski
Autor Fordovac 01 Apr 2015, 20:13
Kao i obično, lupaš kao Maksim po diviziji.
Detalj koji je upropastio potencijalno najlepsi auto u klasi: trece prozorce. Izgleda kao neki autobus sada, umesto kao sportska limuzina sa istoka. Steta zasita...
Lep enterijer, vidi se uticaj dizajnera iz Audija.
Meni je ovo gore od prethodnika.Front teski Kinez, zadnjica zadebljala, c stub verovatno pregledniji ali lepse mi je prethodno resenje.Interijer je dobar i konacno su ukinuli neke prekidace sa volana.
Autor Uros Cuore Sportivo 01 Apr 2015, 20:22
Šta bi bilo da je Peter Schreyer ostao u Audiju...
Najljepši Audiji su iz njegovog perioda.
Spolja deluje da je lepsi prethodni. Ovo ko restajling, ali unazadjen.
Unutra prekopiran Audi.
@IlijaGrahovac,
Mislim da bi i u toj situaciji opet doslo do korporativnog dizajna. Koliko je modela bilo tad a koliko sad? Moguce da je on i otisao zato sto mu se neki ekonomista i statisticar mesao u posao.
Jeste u pravu ste, definitivno je aktuelni lepsi, ovaj deluje na nekim mestima nekako nedoreceno... mada sacekao bih evropsku verziju jer cesto znaju sa par suptilnih detalja da ucine "cuda" i da nasa verzija bude lepsa...
Ne bi valjalo da pocinje da im se desava ono cega sam se plasio: " Sta posle onako uspesno i atraktivno dizajniranih automobila?" Meni lici na lutanje i istocnjacko kinjdjurenje i preterivanje u stilskim elementima pri cemu spreda ima nekih dodirnih tacaka sa Chryslerom 200, a pozadi uticaj Hyundai-ja se bas oseca.
Steta.
Izvana su napravili istu grešku kao i Jaguar sa XF-om, dodavanjem trećeg prozorčića upropaštena je fantastična bočna linija...
Još uvijek je to odlično ali prethodnik je to bolje radio.
Unutrašnjost perfektna.
Novo je to sto je svaka linija nova, kao diplomirani industrijski dizajner valjda znam razliku izmedju dizajna i redezajna. Ovo je dizajn, ML i S klasa su redezajn.
Autor Fordovac 01 Apr 2015, 22:55
Bez uvrede, ali kakav si ti to dizajner kad kažeš da je ML redizajn, kad nema ništa zajedničko sa prošlim modelom?
Ilija
Kada je potpuno novo i razlicito, onda je redizajn. : )))
A kada je samo malo promenjeno, odnosno restilizovano, onda je to potpuno novo. : )))
Valjda zna diplomirani dizajner. : )))
Znaci ne veruj svojim ocima vec sta neki samoproklamovani strucnjak kaze.
R8 novi ti je primer potpuno novog dizajna, ML je redizajn, slusaj Fordovca. : )))