
Nakon što je početkom oktobra prošle godine na sajmu automobila u Parizu promovisao novu generaciju modela S-Max, Ford je sada pokazao i novi Galaxy, MPV vozilo sa sedam sedišta.

Novi Galaxy je napravljen na platformi pomenutog S-Max modela, a u njegovoj gami će se naći dizelski i benzinski motori sa rasponom snage od 120KS do 240KS.

Najsnažniji dizelaš je 2.0L TDCi Bi-turbo sa 210KS i 450 Nm, a tu su takođe i 2.0L dizel verzije sa 120KS, 150KS i 180KS. Što se benzinaca tiče, kupcima će na raspolaganju stajati 1.5L EcoBoost sa 160KS i 2.0L EcoBoost sa 240KS (svi motori su inače Euro 6 i imaju Auto-Start-Stop sistem).

Novi Galaxy je još prostraniji od modela S-Max (Galaxy sa sedam sedišta će po najavama biti jedan od najvećih vozila u svojoj klasi u Evropi), pri čemu se navodi da putnici u trećem redu sada imaju za 10 mm više mesta za glavu u odnosu na stari model.

Kao i novi S-Max, i novi Galaxy ima atraktivniji dizajn u odnosu na prethodnika (sa već neizbežnom prednjom maskom u Aston Martin stilu), najbolju voznu dinamiku i ekonomičnost u klasi, el. obaranje sedišta u drugom i trećem redu, povećanu bezbednost, opciona sedišta sa grejanjem, hlađenjem i masažom, kao i sisteme Pre-Collision Assist i Pedestrian Detection, Electronic Power Assisted Steering (EPAS), Continuous Control Damping (sa tri moda - comfort, normal i sport), Lane-keeping assist, Blind spot monitoring, Ford Sync 2 infotainment sistem...
Ivan Mitić – Autoblog.rs



Potpuno bezlicno u poredjenju sa konkurencijom(sem VW), ali makar je ocigledno koliko prosotra ima unutra.
Ovo je klasičan "people carrier". I ja tu ne bih tražio bilo kakav "ekstreman dizajn", već prvenstveno "osnovnu funkciju", a upravo to je ono što Galaxy savršeno nudi.
Odlican!
Motorizacija za svaku pohvalu sto je ujedno i ono sto fali novom Espace-u
@Panco
Novom Espacu fali sem toga i prakticnost i prostor, a to je ono sto Galaxy, Alhambra i Sharan kao direktni konkurenti rade odlicno...
S tim da Sharan/Alhambra nude vrlo bitnu stvar, a to su klizna vrata.
Galaxy to nema, za razliku od C-maxa (caj ih i b max poseduje), sto bas i nije logicno, ali okej...
Ne znam oko dizajna, mislim da je prethodni S max/Galaxy bio vrlo seksi kombi u poredjenju sa konkurencijom
Fordovac
Leba ti, objasni taj "sexy" prethodni S-max/Galaxy? Jesu oni i ranije bili lepi, posebno S-max, ali šta ti je taj "epitet"?
Inače, klizna zadnja vrata ima samo Grand C max, a ne običan C-max. I ne mislim da su ta klizna vrata neka prednost (kao ni na B-max-u). Bar je to moj utisak, nakon što sam ih probao.