
Mercedes-Benz je objavio da krajem naredne nedelje počinje prodaja modela C160, a uz novu oznaku stiže najslabiji benzinski motor u ponudi za aktuelnu C Klasu serije W205.
Automobil će pokretati 1,6 litarski četvorocilindarski motor koji razvija 129KS, što je 27 KS manje od potencijala koji se nudio uz osnovni benzinski motor prethodne generacije C Klase sa oznakom C180.
Novi 1,6 litarski benzinac nudiće se isključivo u kombinaciji sa ručnim 6-stepenim menjačem, jer su u Mercedesu odlučili da 7-stepeni automatski menjač ipak ponude samo uz snažnije varijante C Klase.
Početna cena Mercedesa C160 iznosi 31.683 evra, dok će cena njegove karavanske varijante (T-Model) počinjati od 33.349 evra. Bez obzira na izbor karoserije, prve isporuke planirane su za početak juna.
Do kraja godine C Klasa bi trebalo da dobije i svoju coupe varijantu, a u narednoj godini ponuda će biti proširena i kabriolet verzijom. U Mercedesu razmišljaju i o C Klasi sa četvorovratnom coupe karoserijom koja bi bila direktan konkurent BMW-u 4 Gran Coupe.
Izvor: Klix.ba
Foto: arhiva Autoblog.rs / Mercedes
" U Mercedesu razmišljaju i o C Klasi sa četvorovratnom coupe karoserijom"
Odavno pičam da treba da naprave baby CLS na bazi C klase.
Nbb
Ne znam, moguće, mada ovde ne piše.
Svakako bi izbegao sve ispod 220cdi , slabo.
Verovatno je Renaultov benzinac.
Možda je i atmo 1,6 motor koji u renaultu razvija 133 ks, il ioslabljeni Nisan - Renault 1,6 DiGT, koji u Niasanu kao najslabiji ide 150 KS, u Clio RS 197 ks, a u Jukeu 215ks
Verovatno je to ovaj motor :
1595 cm³
Leistung 90 kW ( 122 PS )
Da je Renoov, pisalo bi.
A i koliko znam, samo dizel 1,5 uzimaju za bazne verzije, benzinca ne. Mada nisam uopste obracao paznju na te slabe bazne verzije, jer me ne zanimaju, ne bi ih uzeo.
Ne bi uzeo E200 cdi 136ks, 220 cdi sa 170ks je minimum.
Najbolji 3,0 d.
Mercedes-Benz will use the new 130 hp 1.6 dCi Renault-Nissan Alliance's new generation A and B-Class and the Stuttgart manufacturer will offer to exchange the 2.0-liter gasoline engine and the new V6 and V8 range.
In contrast, 2.0-liter gasoline engine and the new range will be used V6 and V8 models of the Renault-Nissan group. The brand will benefit most from this collaboration will be Infiniti, whose range seems IPL performance will bear the logo "Powered by AMG"
Posto Mercedes saradjuje sa Reno-Nissan-om, uzimaju slabije motore od Renoa za svoje bazne verzije, a daju im jace verzije.
Tako im se isplati, da ne bi i jedni i drugi bacali pare u razvoj onoga sto vec imaju u saveznistvu.
Svi to danas rade, nista to nije novo.
MB
A posle kažeš kako ja tamo gledam neke krševe Renoe, Fiate i sl.
A sam vidiš koliko je to sve slično, spolja gladac a unutra jadac.
Jednostavno, kad bi se Mercedes Benc i Renault Nisan alijansa, udružili, mogli bi lako da se kandiduju za vrh u autoindustriji.
Jednostavno, jedni drugima nisu konkurencija, dopunjavaju se odlično. Pogledaj samo koliko već modela renaulta ima sa Merc znakom. Ja sam očekivao, da renault i Nisan dobiju neku jeftiniju limuzinu na Mercedes platformi, ali to negde izgleda škripa....
mange
Infiniti ima onaj novi Crossover na platformi GLA.
Uzimaju 250 benzinac od Mercedesa.
Koliko znam, u planu je i Reno da napravi limuzinu na platformi E klase.
@MB
Zar nije taj 1.6T sa 156KS zapravo MB-ov motor? 1.8 sa manjim hodom klipa?
To je 2.0 sa skraćenim hodom, a 1.8 je bio malo outdated naspram konkurencije pa je i napušten.
@N.N.
Mislis na M274 2.0T?
Onda nema razloga da ovo bude Renoov motor, 1.6T (M270) u A-klasi ima 122KS i 156KS, sto znaci da je ovo 1.6T M274 sa samo manjom snagom - 129 KS... razlika izmedju M270 i M274 je samo u polozaju pod haubom: jedan je za poduzno drugi za poprecnu ugradnju a zapravo su isti agregati druge oznake...
Orlo
Jeste.
Ima ga u dva nivoa snage, 122 i 156ks, 1,6 taj.
Da li je 1,8 ne znam, iskreno ne pratim te slabije benzince. :)
I ovo sam sad pogledao na sajtu, 1,8 nemaju, 2,0 imaju.
Od benzinaca mi se svidja 400 ( 3,0 biturbo 333ks ).
A skoro bas gledah S500 kupe i odusevio me, zvuk i performanse slicni AMG-u. :)
4,6 V8 biturbo 455ks.
Baci pogled :)
https://www.youtube.com/watch?v=5yJXc-EtEvg
Orlo 21:39
U pravu si.
Samo pre bi rekao pojacan ovaj od 122ks nego oslabljen ovaj od 156.
Ovo za polozaj nisam znao, jer kao sto rekoh, ne zanimaju me te slabije varijante, pa ih ne pratim.
Eto naucio sam nesto od tebe o MB-u. :)))
@MB
Ne, ne znas ti sta je dobro... ;)
Zverina i jedan i drugi, mada pravo da ti kazem za nase prilike i svakodnevni saobracaj, performanse i ovih manjih turbaka su sasvim OK, pogotovo obrtni moment, ponajvise za preticanje... :)
Prvo mi se nisu svideli ti ekrani u S-klasi, ali kada sam ih video uzivo na S-coupe-u promenio sam misljenje...
@ Orlo
E da, dok se sjetim tih oznaka...
Pa sada jesu li tehnički M270 i M274 identični, ne znam. Moguće da je i hlađenje riješeno drugačije.
Činjenica je da se kroz određen period Mercedes doveo u određeni tehnički zaostatak za konkurencijom i to sada nadoknađuje. Moguće i da je suradnja sa Renault--Nissanom posljedica toga. Puno toga skroz novoga rade da bi im bilo financijski lako za podnijeti.
@MB
Novi momenti... :)
U svakom slucaju si u pravu, bolje zvuci da je ovaj sa 122 KS pojacan, nego da je onaj sa 156 KS oslabljen... ;) :)
A zapravo je sve u softveru... :)
Orlo
:)
Po meni, 2,0-3,0d je sasvim dovoljno ( i vise ), zavisi samo kako za koju klasu auta.
Preko toga AMG, mada i ovaj novi 500 zavrsava posao. :)
400 je isto ok, mada evo konacno se Mercedes setio da pojaca ponudu dizela pa ce ubaciti 3,0 biturbo i 4 turbo.
Mada bi ja za ove vece klase pre ubacio V8 dizel.
Sto se ekrana tice, uzivo izgleda sasvim drugacije, tj odlicno. :)
Orlo 21:49
Da, logicnije je.
Medjutim, motore sa 2 nivoa snage ne razlikuje samo softver.
Oni sa jacom snagom imaju jace komponente, da bi izdrzali tu jacu snagu.
Zato kad ljudi cipuju sami, motor cijukne. :)
@MB
Mozda ja nisam najmerodavniji jer nisam vozio snazne automobile odnosno one koji imaju bolje ubrzanje od kataloskih 9s do 100km/h tako da moras da razumes zasto sam vise za ove uslovno slabije varijante mada realno, opet ponavaljam, u Srbiji na nasoj putnoj i ulicnoj mrezi, ni nemas potrebe za takvim snagama - moje misljenje - neiskorisceni ce silni konji ostati a i na prvom mestu bezbednost... realno ako pogledas i performanse 2.0 agregata su odlicne, pogotovo zbog downsizing-a...
Kada si spomenuo bi i kvad-turbo, voleo bih da probam onu zverinu 3.0 tri-turbo iz 550d... mene je on odusevio samo tako... :)
Orlo
Ma sto se propisa tiče i Smart 0,8 cdi ne smeš da voziš pun gas. :D
On je taman. :)
Ako kad budeš prolazio ovamo, da te provozam u C215 500. :)
Onda ćeš promeniti mišljenje. :)
Mene je od dizelaša oduševio onaj 4,0 tdi V8 koji sam probao u A8, lepi za sedište. :)
A 4,2 u aktuelnom katapultira bukvalno.
@MB
A joj, mani Smarta, nisam bas tako mislio covece... :) ...krsim i ja ogranicenja ali ne tako drasticno i cesto da bi mi trebao neki 300+ KS...
Dogovoreno za voznju! :)
Vozio sam se u 740i, znam sta je zverina... ;)
Kratko poređenje Mercedesa C160 i BMW-a 316i
http://www.autoblog.nl/nieuws/kies-maar-mercedes-benz-c160-of-bmw-316i-75971