
Sem Prologue Allroad concepta, Audi je za sajam automobila u Šangaju pripremio i dva hibridna modela koja će se prodavati samo u Aziji.

Tako je samo za kinesko tržište napravljen A6 L e-tron, plug-in hybrid verzija produženog A6 sedana.

Audi A6 L e-tron kombinuje 2.0 TFSI benzinac, elektromotor sa 122KS, litijum-jonske baterije od 14.1 kWh i osmostepeni tiptronic menjač, dok kombinovana snaga sistema iznosi 245KS i 500 Nm.

Fabrika navodi prosečnu potrošnju goriva od 2,2 l/100 km i emisiju CO2 od 52 grama po km. Moguća je i vožnja samo na elektropogon (može da se pređe do 50 km), a ukupna autonomija iznosi oko 880 km.

Vozilo ima više od dve tone, a kako se navodi u saopštenju, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 8,4 sekunde, dok je naveća brzina ograničena na 210 km/h.
Prodaja Audija A6 L e-tron će u Kini početi tokom sledeće godine i za njegovu proizvodnju će se tamo brinuti FAW-Volkswagen.
Na sajmu u Šangaju će takođe biti izložen i Audi Q7 e-tron 2.0 TFSI quattro, dakle plug-in hybrid verzija novog Q7 koji kombinuje benzinac i elektromotor.

Ovakav Q7 je pripremljen specijalno za azijsko tržište (Kina, Singapur i Japan), a hibridni pogonski sistem se sastoji od 2.0 TFSI četvorocilindričnog turbo benzinca, elektromotora sa 94 kW/128KS, litijum-jonskih baterija (17.3 kWh), 4x4 pogona i osmostepenog tiptronic menjača.

Kombinovana snaga iznosi 367KS i 700 Nm, ubrzanje do 100 km/h traje 5,9 sekundi, najveća bzina je 220 km/h, potrošnja goriva po fabričkim podacima iznosi 2,5 l/100 km, a emisija CO2 manje od 60 grama po km.

Ukupna autonomija vozila iznosi 1.020 km, od čega na elektropogon može da se pređe oko 53 km.

Vozilo se odlikuje i doteranim prednjim grilom, alu točkovima od 19 inča (opciono i od 20 inča), zadnjim difuzorom, Audi virtuelnim kokpitom, MMI sistemom, automatskim klima uređajem, head-up displejem, zatamnjenim zadnjim staklima, panoramskim krovom, sedištima sa masažom...
Audi Q7 e-tron 2.0 TFSI quattro će se na azijskom tržištu naći početkom sledeće godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs