home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kao što je i najavio, Audi je danas u Beču (na događaju Vienna Motor Symposium) i zvanično promovisao novi 2.0 litarski TFSI benzinski motor.

U pitanju je četvorocilindrični turbo benzinac od 1984 kubika koji razvija 140 kW/190KS i 340 Nm obrtnog momenta pri 1450-4400 o/min.

U saopštenju se između ostalog kaže da je ovo "najefikasniji dvolitarski benzinac u svojoj klasi", uz najavu da će debi imati u novom Audiju A4 (B9) kasnije ove godine.

Motor je težak oko 140 kg, a sa njim će novi Audi A4 imati prosečnu potrošnju goriva manju od 5,0 l/100 km.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 2983



Komentari

Dobro brojke, gospodskije od 1.8, ali Talijani su iz 1.75 slične brojke imali 2009. sa manje tehnologije.

Autor N.N. 07 Maj 2015, 13:00

Verovatno ce biti i snaznije verzije ovog motora,ali i 190 ks je sasvim dovoljno.

Autor milan 07 Maj 2015, 14:08

Zar trenutni 2.0 T nema oko 200 ks-a?

Autor NR 07 Maj 2015, 14:12

Autor NR 07 Maj 2015, 14:12

Mislim da je na ovoj verziji akcenat na potrosnji. Verovatno ce biti i jaci. Ima i preko 200ks aktuelni 2.0tfsi.

A4 2.0tfsi 4x4, 2007. automatik, trosi 12 do 14 normalne voznje po gradu. Previse

Autor NemanjaBB 07 Maj 2015, 15:06

Ovo je novi motor sa starom oznakom, za razliku od konkurencije koja lepi nove oznake na stare motore.

"Stari" TSI (TFSI) je u odredjenim varijantama isporucivao od 220 do 300 KS.

Autor vojvoda 07 Maj 2015, 15:14

Da, definitivno kada pogledas da su Talijani imali ovako nesto pre 6 godina, shvatis koliko je Audi, a zapravo cela Nemacka autoindustrija u zaostatku, pogotovo premijum proizvodjaci...

Kako god to bilo "verujem" da ce mu ova titula "najefikasniji dvolitarski motor u klasi" biti oduzeta vec u junu... definitivno...

Autor Orlo 08 Maj 2015, 08:02

Najefikasniji, ne znaci najjaci u klasi, zapremini i sl.To znaci da sa 190 ks, trosi najmanje goriva od svih koji postizu 190 ks, najmanje zagadjuje i ima najveci raspon obrtnog momenta i najmanju potrosnju.Neki imaju vise snage, verovatno ce i Audi imati takve verzije, ali svi oni kada razviju npr.190 ks vec u tom trenutku trose vise i vise zagadjuju.E sad, Audi to tvrdi, a eksploatacija ce pokazati da li je istina ili nije.

Autor Bobo 08 Maj 2015, 14:15