
Kao što je i najavio, Audi je danas u Beču (na događaju Vienna Motor Symposium) i zvanično promovisao novi 2.0 litarski TFSI benzinski motor.
U pitanju je četvorocilindrični turbo benzinac od 1984 kubika koji razvija 140 kW/190KS i 340 Nm obrtnog momenta pri 1450-4400 o/min.
U saopštenju se između ostalog kaže da je ovo "najefikasniji dvolitarski benzinac u svojoj klasi", uz najavu da će debi imati u novom Audiju A4 (B9) kasnije ove godine.
Motor je težak oko 140 kg, a sa njim će novi Audi A4 imati prosečnu potrošnju goriva manju od 5,0 l/100 km.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Dobro brojke, gospodskije od 1.8, ali Talijani su iz 1.75 slične brojke imali 2009. sa manje tehnologije.
Verovatno ce biti i snaznije verzije ovog motora,ali i 190 ks je sasvim dovoljno.
Autor NR 07 Maj 2015, 14:12
Mislim da je na ovoj verziji akcenat na potrosnji. Verovatno ce biti i jaci. Ima i preko 200ks aktuelni 2.0tfsi.
A4 2.0tfsi 4x4, 2007. automatik, trosi 12 do 14 normalne voznje po gradu. Previse
Ovo je novi motor sa starom oznakom, za razliku od konkurencije koja lepi nove oznake na stare motore.
"Stari" TSI (TFSI) je u odredjenim varijantama isporucivao od 220 do 300 KS.
Da, definitivno kada pogledas da su Talijani imali ovako nesto pre 6 godina, shvatis koliko je Audi, a zapravo cela Nemacka autoindustrija u zaostatku, pogotovo premijum proizvodjaci...
Kako god to bilo "verujem" da ce mu ova titula "najefikasniji dvolitarski motor u klasi" biti oduzeta vec u junu... definitivno...
Najefikasniji, ne znaci najjaci u klasi, zapremini i sl.To znaci da sa 190 ks, trosi najmanje goriva od svih koji postizu 190 ks, najmanje zagadjuje i ima najveci raspon obrtnog momenta i najmanju potrosnju.Neki imaju vise snage, verovatno ce i Audi imati takve verzije, ali svi oni kada razviju npr.190 ks vec u tom trenutku trose vise i vise zagadjuju.E sad, Audi to tvrdi, a eksploatacija ce pokazati da li je istina ili nije.