home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

BMW je aktuelnu generaciju Serije 3 predstavio krajem 2011. godine (s tim što je prodaja počela u februaru 2012.), ali dolaskom nove Mercedesove C klase i Jaguara XE, kao i najavom novog Audija A4, vreme je za osveženje kako bi automobil ostao dovoljno atraktivan i konkurentan.

Ipak, u BMW-u nisu pripremili ništa drastično što se izgleda tiče pa Serija 3 LCI (Life Cycle Impulse) na prvi pogled izgleda praktično ista kao i dosadašnja verzija. Tek pažljivijim posmatranjem se primećuju doterana kućišta prednjih i zadnjih svetala sa LED tehnologijom, kao i blago izmenjeni branici.

Serija 3 je i do sada bila dovoljno "sveža" i atraktivna pa realno neke velike izmene i nisu bile potrebne na planu estetike, ali ovo je ipak previše skromno.


Po ranijim najavama, tu je i modifikovano ogibljenje, kao i head-up display sa full-color displejem i Parking Assistant sa automatskim parkiranjem.


Utisak je da su najveće izmene u gami motora, i to pre svega uvođenjem bazne verzije sa 1,5 litarskim trocilindričnim benzincem sa 136KS (koji po fabričkim podacima ima prosečnu potrošnju goriva od 5,1 l/100 km).


U gami će se između ostalog naći i varijanta 340i sa 3,0 litarskim turbo šestocilindrašem koji raspolaže sa 240 kW/326KS (zamenjuje dosadašnji BMW 335i sa 225 kW/306KS).

Pažnju privlači i hibridni BMW 330e koji kombinuje 2,0 litarski benzinac sa 184KS i elektromotor sa 80 kW, a može da se kreće i samo na elektropogon kada prelazi 35 km.

Kompletnu gamu motora možete pogledati u priloženoj tabeli





Treba napomenuti da će verzije 320i, 330i, 340i, 318d, 320d i 330d opciono moći da se dobiju sa pogonom na sva četiri točka, koji je standardan kod verzije 335d.


Osveženi BMW Serije 3 će se u prodaji naći od 25. jula, a cene će u zavisnosti od motora i opreme biti za 500 do 1.500 evra više nego do sada.

Blago vizuelno doterivanje je zadesilo i M3 Sedan, koji se ističe full-LED zadnjim svetlima i hromiranim detaljima u enterijeru, a dodate su i dve BMW Individual boje (Smoked Topaz metalik i Champagne Quartz metalik).



Ivan Mitić – Autoblog.rs

Foto: BMW




















čitanja : 2043



Komentari

Ume li ko da mi objasni razliku izmedju 30i i 30e motora?
Ovaj prvi ima 252, a drugi 290 (+ 80 elektro)

Autor NemanjaBB 07 Maj 2015, 15:08

Kad je nešto dobro i vlada klasom, to se ni ne menja. BMW 3 series je i dalje vladar premium srednje klase. Konkurencija, jednostavno, uspe samo da se približi ali ne i da dođe na nivo Trojke. S druge strane, nisam zadovoljan uvođenjem trocilindraša u ovu klasu, to je prilična degradacija, pa makar to bio i najbolji motor na svetu. A sumnjam da jeste.

Autor Nitro 07 Maj 2015, 15:44

NemanjaBB
30e ima 184 PS

Autor Dalibor 07 Maj 2015, 18:19

plus elek. motor

Autor Dalibor 07 Maj 2015, 18:20

netreba im ovaj tro cilindras u seriji tri , to po meni pokazuje da bmw danas ganja samo profit , skroman lci nema sta , valjda znaju sta rade.

Autor heha 07 Maj 2015, 18:54

Dalibor
Hvala, nisam lepo video, sve one brojke mi se ukrstile :))

Autor NemanjaBB 07 Maj 2015, 19:44

Odlican fejslift. Bas ono sto je falilo. U enterijeru, jedino ona crna plastika oko rucice menjaca malo bode oci, mada kazu da je i ta plastika kod fejslifta kvalitetnija. Medjutim ni to ne remeti cinjenicu da je trojka i dalje perfektan paket u celini....sedeo sam u novoj C klasi danas....ima i tu dosta delova koji su od jeftine plasike, a ofarbani da izgledaju kao da su od hroma/aluminijuma....rekao bih onako na prvu ruku, po secanju (posto odavno nisam ulazio u novu trojku) da f30 enterijer izgleda kao robusniji i izdrzljiviji od onog u C klasi...trojka ce i dalje u 9 od 10 uporednih testova pobedjivati....zadnja svetla su .... njamiiii....

Autor toma 08 Maj 2015, 21:53

toma malo se plašim da se ne obrukamo sa tri cilindra. Što je to bilo potrebno? Nije u manirima BMW Inače ome mašine sa slika kao lutke divno

Autor BMW Srbia 08 Maj 2015, 22:09

BMW Srbia
da li si citao testove MINI-ja sa tim motorom? Novinari su odusevljeni i na pitanje koji bi motor za MINI najradije uzeli, odgovor je 1,5 litara trocilindras...Osim toga taj model ce biti laksi, imace manju potrosnju, a bolji je po performansama od dosadasnjeg cetvorocilindricnog sa takodje 136ks. Osim toga, oni koji se gnusalju trocilindrasa, imaju na raspolaganju najbolji sestak na trzistu. Oni koji kazu:"tri cilindra? pjahhh", takvi ne smeju da pogledaju ni cetvorocilindrasa, nista ispod 6 cilindra....:). Dakle, ako vec ubacuju motor od 136ks, treba da ubace najbolji....a bilo bi malo neekonomicno i nerezonski da prave 2.0L motor sa 136ks....ovaj trocilindras se u i8 sasvim dobro pokazao...

Autor toma 08 Maj 2015, 22:38