
I Jeep Cherokee je dobio osveženu paletu pogonskih agregata. Pre svega, svi dizelaši u gami su Euro 6, a novost predstavlja 2.2 litarski Multijet II dizel agregat.
Ukratko, novi 2.2 litarski Multijet II dizelaš je u Jeepu Cherokee dostupan u dve verzije, i to sa 136 kW/185KS i 147 kW/200KS (obe verzije imaju 440 Nm obrtnog momenta), a u paru sa devetostepenim automatskim menjačem.
U poređenju sa prethodnim motorom, novi 2.2 Multijet II dizelaš (zapremine 2184 cm3) ima za 25% veći obrtni moment, uz nešto manju potrošnju goriva i emisiju CO2.
Snažnija verzija (200KS pri 3500
o/min. i 440 Nm pri 2500 o/min.) od 0 do 100 km/h ubrzava za 8,5 sekunde, može
do maksimalnih 204 km/h, u proseku troši 5,7 l/100 km i emituje 150 grama CO2
po km.
S druge strane, nešto slabija varijanta sa 185KS od 0 do 100 km/h stiže za 8,8 sekundi,
postiže najveću brzinu od 201 km/h, troši takođe 5,7 l/100 km i ima emisiju CO2 od 150
g/km.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Pa da potegne ovo čudo koje ima skoro 2 tone prazno.
I još je ovo tehnički vrlo jednostavan motor. CR na 2000 bara i to solenoidne brizgaljke, a ne piezo i 2500 bara i naravno 1 turbo.
Ono na što bi se trebalo žaliti je max moment od 440 Nm ali koji je tek na 2500 o/min i max snagu od 200 KS koja je na pomalo kamionskih 3500 o/min. Koliko znam na 4000 o/min je snaga oko 185 KS no ne znam koliko nisko je recimo 400 Nm momenta.
Moje mišljenje je da je to relativno usko područje rada specijalno prilagođeno ZF 9HP mjenjaču, da se maksimalno iskoristi broj brzina.
Ono što ja za svaku pohvalu je da grdosija od 2 tone ima službeno potrišnju kao VW Tiguan sa 2.0 TDI od 184 KS koji je podosta lakši.