home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon Golfa Cabrio, i Volkswagen Tiguan je za novu modelsku godinu dobio osveženu paletu motora.

Ovo se odnosi na 2.0 TDI dizelaš koji je nešto jači nego ranije. U ponudi će biti dve opcije, jedna sa 110 kW/150KS (prosečna potrošnja goriva je 5,0 l/100 km) i druga sa 135 kW/184KS (potrošnja iznosi 5,7 l/100 km a CO2 emisija je 150 g/km).

Volkswagen navodi i da su entertainment sistemi u Tiguanu značajno unapređeni, a tu je i novi navigacioni sistem.

Discover Media dolazi sa Volkswagenovim onlajn servis paketima Guide & Inform i App Connect, koji omogućavaju integraciju i upotrebu široke game smartphone aplikacija iz Google-a i Apple-a.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1872



Komentari

"CO2 emisija je 150 g/km"
Bravo Fau-Vau

Autor moron 27 Maj 2015, 23:03

Emisija CO2 zavisi od snage motora kao i od mase vozila.

20 TDI motor koji se ugradjuje u novu Oktaviju ima 110 g/100km.

TDI od 18x KS postoje u nekoliko verzija. U zavisnosti od verzije, emisije CO2 se krecu od 145 do 160 g/100km.
Treba napomenuti da biturbo verzija od 180 KS na DINO metima pokazuje snagu od 200 KS pa ne treba da cudi podatak od 200 g/100 km kada je u pitanju Amarok

Autor vojvoda 28 Maj 2015, 01:25

vojvoda
Ako pogledaš sajt VW-a, videćeš da sa starim 2.0 TDI od 170 ks i sa 4X4 tiguan ima "emisiju" od 158 gr CO2, tako da ovih 150 gr CO2 iz "novog motora" nije ništa tako spekatakularno

Autor moron 28 Maj 2015, 08:40

Pa je li onda ovo dobar ili loš rezultat?

Autor N.N. 28 Maj 2015, 11:16

Vagen proizvodi vise tipova motora sa istom zapreminom. Neupucenom posmatracu svi su oni isti, a nisu.

Na primer "isti" TDI motor od 2 litra i 190 KS u Audiu A6 ima podatak za emisiju stetnih gasova ispod 110 g/100 km sto je svojevrsni rekord u klasi.

Koji ce se motor i za koje trziste ugraditi u pojedine modele, odlucuje sam proizvodjac.

Autor vojvoda 28 Maj 2015, 11:23

@ vojvoda

Ali to je noviji motor, još malo poboljšan i u A6 em nema 4x4, em nema aerodimaiku cigle, a bome niti ništa bolje ubrzanje nego ovaj i kreće se od 113-119 g CO2 na 100 km. Čak ovaj Tiguan ima i sličnu masu.

Autor N.N. 28 Maj 2015, 11:37

"Nov" motor, kada je u pitanju Vagen, predstavlja relativan pojam.
U ovom trenutku Vagen u svoje modele sirom sveta ugradjuje vise od 10 tipova 2.0 CR TDI motora. Od momenta pojavljivanja (samo CR) do danas postoji nekoliko desetina razliciti tipova motora sa identicnom komercijalnom oznakom TDI.

Novinari obicno ne razlikuju pojedine motore, ili ih veoma malo razlikuju pa ih onda svedu na 2 ili 3 tipa, sto je pogresno.

Ako se u kombinatoriku ukljuce i verzije koje ralicito upravljaju Adblue sistemom koji je u direktnoj vezi za emisijom stetnih gasova, broj Vagenovih motora na trzistu jos je veci.

Jos nesto; da li je jedan motor bolji ili losiji od nekog drugog nije direktno povezano sa emisijom CO2 kako to mnogi misle. Pojam "bolji" je relativan.

Autor vojvoda 28 Maj 2015, 13:51

@ vojvoda

Koliko znam po Euro 6 normi, znači pričamo o EU tržištu, imaju dvije verzije VAG EA288 motora. Starije, a mislim da je oznaka EA189, nećemo spominjati.

Kod tih motora imaju dvije osnovne verzije. Prva je ako se ne varam 184 KS i nema SCR nego deNOx katalizator u vidu lean trapa. Ovaj motor je za poprečnu ugradnju, Drugi jhe onaj sa 190 KS i ima SCR, a pričamo o uzdužnoj i poprečnoj ugradnji.

Ako ti imaš točnije podatke slobodno ih iznesi.

Autor N.N. 28 Maj 2015, 14:45

Ne treba poistovecivati oznake platforme sa tipovima motora. Na jednoj tehnoloskoj platformi mogu se proizvesti vise tipova motora sto se i cini, ne samo u slucaju VW-a vec se to odnosi i na druge proizvodjace.

Ima vise tipova 20TDI motora sa Adblue (SCR) sistemom. Verzije od 163 kao i verzije od 170 KS takodje poseduju SCR namenjen Euro 6 standardima.
Tesko je tacno reci koji sve motori poseduju SCR kao i to koliko ih ima, ali je sasvim sigurno da ih ovog trenutka ima vise od 10, a ni broj ne moze biti konacan obzitom da Vagen prosecno tromesecno izbacuje neku novu verziju.

Autor vojvoda 28 Maj 2015, 16:18

EA188, EA189 i EA288 su oznake 2.0 dizel motora kod VW-. I to PD, CR i sada CR 2. generacije. Platoforme su MLB i MQB tako da ne znam o ćemu pričaš.

Ja sam pričao o dvoje najjače single turbo verzije EA288, jednu sa i drugi bez SCR-a. U ovom slučaju Tiguan ima najjaču moguću verziju bez SCR-a, a koja se ugrađuje samo na auta sa poprečnim motorom. Verzija sa 190 KS ide i poprečno i uzdužno i koristi SCR.

Autor N.N. 28 Maj 2015, 16:44

N.N.
Vidim da si dobro opremljen "Autodatom" i slicnim paketima, ali dok se ne proveri kod motora, moze svasta da se ocekuje. Samo 1.9 TDI sa bos pumpom je radjen u preko deset kombinacija, a gde je tek ostatak. Npr. imas AHU motor i AHH, oba 66 kW, izgledaju identicno, a prvi nema plivajuci zamajac, dok drugi ima. EA su im samo familijarne oznake i daju samo par smernica, dok se unutar njih krije mnostvo varijanti i tehnologija. Ja kad porucujem neki rezervni deo za motor, obavezno navedem kod.

Autor Optimus Prime 28 Maj 2015, 18:39