
U gami Volkswagenovog Golfa se poajvila nova verzija – Golf TSI BlueMotion.
Pod haubom ovog modela se nalazi 1,0 litarski TSI trocilindrični motor (tačna zapremina je 999 kubika), koji razvija 85 kW/115KS i 200 Nm obrtnog momenta, u kombinaciji sa šestostepenim manuelnim ili sedmostepenim DSG menjačem.

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 9,7 sekundi, najveća brzina je 204 km/h, dok prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima iznosi 4,3 l/100 km (emisija CO2 je 99 grama po km).

Golf TSI BlueMotion ima i zadnji krovni spojler, sportski podešeno oslanjanje, set 15-inčnih Lyon točkova, start/stop sistem, klima uređaj, sedam vazdušnih jastuka, automatski Post-Collision kočioni sistem i el. XDS diferencijal. Ovde i podatak da koeficijent otpora vazduhu iznosi 0,28.

Sem kao hatchback, Golf TSI BlueMotion će biti dostupan i kao Golf Variant (njegova potrošnja iznosi 4,3 l/100 km) i kao Golf Sportsvan (4,5 l/100 km).
Na kraju i cena; Golf TSI BlueMotion Trendline hatchback u Nemačkoj košta 20.450 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Mislim da je ovo domaći zadatak za sve ostale. Bravo VW. Svaka im čast.
p.s. To je onaj "isti motor" što je nedavno prdstavljen u verziji sa 272 ks?
Ovaj motorić izgleda super! Da li neko zna na koliko rpm se vrti na ovih 204 km/h? Bolje pitanje je koliko obrtaja pravi na putnih 120 km/h?
I još, procenjeni radni vek u km?
Ako tako nastave za ocekivati je da 1.2TSI postane privilegija samo premium segmenta.
Dobro je pitanje da li je ovih 200 Nm sa overboost-om funkcijom od par sekundi, jer deluje previse za ovako mali motor... isto tako se i Ford sa 1.0 Ecoboost motorom hvalio da ima 200 Nm a realna i "uvek" dostupna brojka je 170 Nm... kako god to bilo impresivna je elasticnost, to je ono sto volim, pogotovo sto su to brojke za neki atmosferski 1.8 motor a razvija ga pri nizim obrtajima...
Bilo bi interesantno znati šta su ovaj put izabrali za sistem "razvoda", njihov dokazani "lanac-katanac" ili inovativni "gumeni lastiš". A možda su paralelno stavili oboje ...
Šalu na stranu, deklarisani podaci su fantastični. Samo je pitanje koliko će biti trajni i pouzdani. Znajući kako se VW do sada dokazao sa falinkama na 1.2 i 1.4 TSI, velika bi hrabrost bila uzeti ovo u prvih "par godina" ( tj. do pojave novijeg 0,8 TSI sa 200 ks ).
Isto kao Astra K. 1.0 motor od 115 KS
Ono što je zanimljivo je Fiat iz 0.9 motora izvukao čak 105 KS i to iz 2 cilindra, zna li neko kako se pokazao?
Taj Fijat motor je vrlo pouzdan i jedno sto znam da je ikome crklo su senzori vezani za stop start(mada se onda auto gasi sam od sebe). Samo sto je taj 0.9 za 500, sto je A segment, a ne C segment i trosi 7 litara, a ne 4 kao sto oni vole da reklamiraju, tako da ni ovaj Golf nece trositi manje, nego samo vise...
U poslednjem istraživanju sa Turbo (+ kompresor) smanjuje se CO2, ali se javlja povećanje isparenja drugih mnogo opasnijih toksina u vazduhu
@ Audi A9.
CO2 tj potrošnja se smanjuje i ne smanjuje. Da sa nekim idealiziranim testovima, u realnim i ne baš.
No to što pričaš su problemi sa DI. Ići ćemo na priču da će benzincima trebati barem NOx lean trap kao dizelima. Naravno biti će i DPF.