
Peugeot je nedavno za ovogodišnji Goodwood Festival of Speed i zvanično najavio promociju sportske verzije modela 308, a sada su pred nama i njegove prve zvanične slike.

U pitanju je 308 GTI, koji je prazan težak 1205 kg i koji će pod haubom imati 1,6 litarski turbo četvorocilindrični motor u verzijama sa 184 kW/250KS i 199 kW/270KS, obe varijante sa po 330 Nm.



U paketu će biti i aero kit, saćasta prednja maska, sportski podešeno ogibljenje (auto je niži za 11 mm), Torsen LSD diferencijal (kod jače varijante), veći alu točkovi (od 18 ili 19 inča, u zavisnosti od verzije), jače kočnice, crvena kočiona klešta, sportski izduvni sistem sa dve izduvne cevi, doterani enterijer (sa sportskim sedištima i volanom sa zaravnjenim donjim delom), šestostepeni manuelni menjač i prednji pogon.


Slabiji 308 GTI 250 od 0 do 100 km/h stiže za 6,2 sekunde, a snažniji 308 GTI 270 za tačno 6,0 sekundi. Fabrika najavljuje prosečnu potrošnju goriva od 6,0 l/100 km i emisiju CO2 od 139 grama po km.
Prodaja počinje uskoro, a u Velikoj Britaniji 308 GTI 250 startuje po ceni od 26.555 funti (snažniji 308 GTI 270 po košta 28.155 funti).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
ovde necu pisati o modelu GTI, vec o obicnoj 308, elem nije mi jasno za koga su pravili ovaj automobil, za osobe max do visine 185cm ? 308 mi se izuzetno dopada spolja, cak i iznutra, plasio sam se polozaja volana ali resih da odem do salona i da sednem.
Uzas... osim sto je volan u skroz "debilnoj" poziciji, ja koji sam visok 198 cm nisam mogao da sednem, tj. seo, gurno sediste skroz do kraja i ne vredi, neudobno do bola stim da niko ne moze da sedne iza mene, dok u mom fordu Fiesti 2007 sediste se nalazi negde na sredini sina, komotno sedim, dete ili covek do 160 moze da sedi iza mene... na sve to prodavac kaze, Peugeot 308 je sto se tice mesta isti kao i Golf VII,tako su ga razvili da bude skroz ravnopravan golfu kako da ne, kolega ima novi golf i milina od mesta, pozicije itd.
Inace ne volim VW, vise volim Hondy
Odlicno izgleda, par suptilnih detalja, lepe felne i lepa boja... pogodili su ga samo tako... samo nema sanse da ima 1205 kg pa ni u snu... cak ni bez svih tecnosti, i rezervnog tocka... :)
I snaga je prilicna, i 250KS je vrhunski, i dosta je to snage za 1.6T motor i prilicno nasvirano... mozda je zbog toga GT sa 204KS bolje resenje, pa cak mozda i sa HDi motorom...
Iako mi se na pocetku nije svidelo sto su pojednostavili dizajn 308 II, vremenom mi se to sve vise svidja, i cenim da ce ovakav dizajn lepo stariti za razliku od nekih drugih...