
Čekanju je konačno došao kraj. Kao što je bilo i najavljeno, Alfa Romeo je danas u Milanu i zvanično predstavio svoj dugo očekivani novi sedan Giulia, razvijen pod kodnom oznakom Project 952.

Promocija je inače obavljena u Alfa Romeo muzeju Arese u blizini Milana, na 105-godišnjicu osnivanja ove slavne marke. Ovde treba pomenuti i da je istovremeno prikazan i modifikovani logo marke.


Dakle, novi Alfin model se bazira na takozvanoj Giorgio platformi, a ovaj rival BMW-u Serije 3 (i ostalim iz te klase) će biti dostupan u verzijama sa samo zadnjim i pogonom na sva četiri točka.

Po najavama, zvanična serijska proizvodnja će početi u novembru ove godine (u fabrici Cassino u Italiji), dok će se kod evropskih dilera ovaj Alfin novitet naći u februaru i martu sledeće godine a u SAD-u nekoliko meseci nakon toga. Sem kao sedan, Giulia će kasnije biti dostupna i kao karavanski Sport Wagon. Ostaje da se vidi da li eventualno možemo da očekujemo i Giuliju u formi Coupea i Spidera.

Na promociji je prikazan najsnažniji Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde (QV) pod čijom haubom je aluminijumski 3,0 litarski V6 turbo motor sa 510KS (za poređenje BMW M3 ima 431KS) i el. kontrolisanim sistemom deaktivacije cilindara, što je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h u trajanju od 3,9 sekunde.

Alfa Romeo za sada nije saopštio mnogo detalja, ali je navedeno da odnos težina / snaga iznosi 2,99 kg po 1KS (upotrebljena su ugljenična vlakna, aluminijum, karbon-keramički diskovi...), kao i da je raspored težine idealnih 50/50. Sve ovo znači da je težina Giulije QV nešto manje od 1530 kg.



Navedeno je da je uprkos velikoj snazi ovaj motor iznenađujuće ekonimičan (mada nije pomenuta neka konkretna brojka), kao i da automobil odlikuje izuzetan koeficijent otpora vazduhu i najduže međuosovinsko rastojanje u klasi.


U saopštenju se pominju i aktivni prednji Aero spliter, Chassis Domain Control, Torque Vectoring sistem, kao i unapređeni Alfin DNA sistem sa nekoliko režima: Dynamic, Natural, Advanced Efficient i Racing.



Sem pomenutog V6 agregata, u ponudi će se naći i drugi motori, a po nekim ranijim, nezvaničnim najavama tu će između ostalog biti četvorocilindrični 2,0 litarski turbo benzinac, kao i 2,2 litarski dizel motor.




Sem Giulije, Alfa Romeo planira još nekoliko noviteta (nekoliko SUV-ova, veći sedan, novi Spider...), kako bi globalnu prodaju do 2018. godine povećali na svih 400.000 vozila godišnje (od toga oko 150.000 u Severnoj Americi). Koliko je to realno ostaje da se vidi (prošle godine su plasirali nepunih 70.000 komada) i da se nadamo najboljem, jer od ovog modela mnogo toga zavisi u Alfa Romeu...
Ivan Mitić – Autoblog.rs
U nastavku možete pročitati i zvanično PR saopštenje FCA Srbija koje je stiglo u međuvremenu:
Svetska pretpremijera modela Alfa Romeo Giulia
• Savršeni spoj nove Alfa Romeo paradigme i maksimalne izražajnosti oličene u izrazu 'meccanica delle emozioni', novi model objedinjuje 105 godina izvrsnosti stila i italijanske tehnologije.
• Njegov prepoznatljiv dizajn sadrži tri suštinske karakteristike italijanskog dizajna: osećaj za proporcije, jednostavnost i visok kvalitet završne obrade.
• Novi Alfa Romeo amblem, osveženog dizajna istovremeno zadržava legendarni oblik i nepogrešivi stil, dominira sredinom čuvenog trolisnog nosa
• Celokupna 'kreacija' fokusirana je na vozača i obećava uzbudljivo iskustvo vožnje uz osetljivo upravljanje, dobar odziv ubrzanja kao i brzo menjanje brzina i kočenje.
• Pogon na zadnje točkove ili na sva četiri točka predstavlja više nego samo počast najautentičnijim korenima legende brenda Alfa Romeo: to je u isto vreme i tehničko rešenje koje garantuje visoke performanse i neverovatnu zabavu.
• Vrhunski, inovativni motori: šestocilindarski motor od 510 ks, inspirisan tehnološkim rešenjima proizvođača Ferrari, novog uzora za pogonske agregate ovog brenda, biće predstavljen u verziji Quadrifoglio.
• Uzbuđujuće performanse: od 0 do 100 km/h za samo 3,9 sekundi.
• Savršeno raspoređena težina (50/50 na dve osovine), sofisticirana vešanja (prednje je ekskluzivno za Alfa Romeo) i najdirektnije upravljanje na tržištu.
• Jedinstvena, ekskluzivna tehnička rešenja, poput Sistema za raspodelu obrtnog momenta za izuzetnu kontrolu stabilnosti, Integrisanog sistema kočenja za značajno skraćivanje zaustavnog puta i sistema „Active Aero Splitter“ za aktivno upravljanje silom potiska pri velikim brzinama.
• Alfa Romeo Giulia kombinuje sjajne performanse motora i obilnu upotrebu ultralakih materijala, kao što su ugljenična vlakna, aluminijum, kompozitni aluminijumski materijal i plastika, za obezbeđivanje najboljeg specifične snage (koeficijent manji od 3).
• Model je predstavljen međunarodnoj štampi u renoviranom muzeju brenda Alfa Romeo u Arezeu u Italiji, koji će za entuzijaste i istraživače iz svih krajeva sveta ponovo biti otvoren 30. juna.
Giulia, najbolji u liniji modela koji nose legendarni amblem Quadrifoglio, predstavljen je danas međunarodnoj štampi u muzeju brenda Alfa Romeo u Arezeu, kraj Milana.
Bio je to poseban događaj i proslava istorije brenda Alfa Romeo koja je duža od jednog veka: brend danas zapravo slavi 105. godinu proizvodnje automobila, dostignuće koje deli sa veoma probranim klubom proizvođača, koji je još manji ako u obzir uzmemo i međunarodne prodajne uspehe ovog brenda i njegove pobede u trkama.
A.L.F.A. (akronim od ‘Anonima Lombarda Fabbrica Automobili’, što u prevodu na srpski znači ‘Lombardijska fabrika automobila, javno preduzeće’) osnovana je 24. juna 1910. godine. Danas, 24. juna 2015. godine, nova stranica brenda koji nikada ne prestaje da iznenađuje piše se kroz predstavljanje novog modela, pravog manifesta koji u sebi sadržava prošlost, sadašnjost i budućnost i jedan je od najsjajnijih primera automobilske izvrsnosti.
Bolje mesto od muzeja brenda Alfa Romeo u Arezeu za ovaj sjajni događaj u okviru događaja nije se moglo zamisliti. „Dom“ ovog brenda će ponovo otvoriti svoja vrata javnosti 30. juna. U renoviranom prostoru nalaze se najpoznatije i najinovativnije kreacije brenda Alfa Romeo. Ovi automobili su ispisali neke od najvažnijih stranica u automobilskoj istoriji i danas su još uvek izvori inspiracije za mlade dizajnere brenda Alfa Romeo.
Ovo uključuje i elitni tim inžinjera, dizajnera i stilista poznatih unutar kompanije FCA kao „Skunks“, što je nadimak kojim se u industriji u SAD identifikuju najbolji timovi kojima se poveravaju najdelikatnije i tehnološki najinovativnije misije. Deleći zajedničku ljubav prema brendu Alfa Romeo i njegovom jedinstvenom konceptu automobila kao „mehaničkim kreacijama“ koje prevazilaze oblast neophodnosti i teže ka svetu najautentičnijih emocija a ne prosto „korisnog prevoznog sredstva“, ovi timovi imaju samo jedan cilj: da stvore buduću verziju brenda Alfa Romeo poštujući nasleđe koje je proizašlo iz rada i ponosa hiljada ljudi – inženjera, radnika u fabrici i upravnika – koji su se smenjivali u fabrikama, kancelarijama i na trkačkim stazama.
Novi logo brenda Alfa Romeo
Alfa Romeo Giulia predstavlja savršeno oličenje nove paradigme brenda ostajući pritom veran tradiciji dugoj ceo vek: to nije slučajno, jer samo onaj ko ima veliku prošlost može se suočiti sa izazovima budućnosti. Poštovanje prema ponosnoj istoriji brenda pokazuje se kroz originalnu „značku“, koju je dizajnirao Robilant Associati, koju će novi model prikazati svetu po prvi put: amblem ima osveženu i modernizovanu spoljašnjost dok su prepoznatljiv oblik i elementi stila koji su ga učinili cenjenim simbolom širom sveta ostali netaknuti.
‘La meccanica delle emozioni’
Pet elemenata učinilo je brend Alfa Romeo jednim od najpoželjnijih automobilskih brendova: prepoznatljivi italijanski dizajn, vrhunski, inovativni motori, savršeno raspoređena težina, jedinstvena tehnička rešenja i najbolji odnos težine i snage. To su nezamenljivi sastojci u kreiranju brenda Alfa Romeo.
Već samo sedenje u novom modelu brenda Alfa Romeo je kao ulazak u novu dimenziju koja se fokusira na vozača, raspaljuje emocije i obećava uzbudljiva vozačka iskustva. To je zasluga osetljivog upravljačkog sistema, dobrog odziva ubrzanja kao i brzog menjanja brzina i kočenja. Pored toga, pogon na zadnje točkove ili na sva četiri točka predstavlja više nego samo počast najautentičnijim korenima legende brenda Alfa Romeo: to je u isto vreme i tehničko rešenje koje garantuje visoke performanse i neverovatno uživanje.
U slučaju brenda Alfa Romeo, sve ovo je sumirano rečima 'la meccanica delle emozioni'. Ovaj smeli, jedinstveni slogan biće promovisan širom sveta isključivo na italijanskom, kao omaž zemlji u kojoj je legenda rođena pre više od jednog veka. Do današnjeg dana, brend se ponosi svojim italijanskim poreklom, kako na običnim putevima tako i na najpoznatijim trkačkim stazama i u srcima miliona entuzijasta na sve četiri strane sveta
Karakterističan italijanski dizajn
Automobil marke Alfa Romeo nastaje iz savršene harmonije nasleđa, brzine i lepote koja ga čini najvišim izrazom italijanskog stila u svetu automobila. Nova Giulia nije izuzetak jer obuhvata tri osobenosti italijanskog dizajna: osećaj za proporcije, jednostavnost i briga o kvalitetu završne obrade. To je ’koža’ koju su stilisti brenda Alfa Romeo sa velikom pažnjom naneli na mehaničke delove.
Konkretno, proporcije su zasnovane na tehničkoj arhitekturi celog automobila: ključni elementi za Alfa Romeo su bili težina raspoređena u odnosu 50/50 i pogon na zadnje točkove. Da bi se težina savršeno izbalansirala, motor i mehanički delovi se raspoređuju između dve osovine.
Zbog toga Giulia ima veoma kratke prepuste, dugačku haubu i prednja krila, povučenu putničku kabinu „ugnežđenu” iznad pogonskih točkova i snažna zadnja krila koja vizuelno označavaju tačku sa koje se snaga oslobađa na put. Sve ovo čini da se stvori veoma dugačko međuosovinsko rastojanje – najduže u svojoj kategoriji – a ipak sadržano u jednoj od najkompaktnijih karoserija. Ove proporcije jasno iscrtavaju dinamički oblik elipse. Pored toga, zaobljeni uglovi i preklapajući stubovi prenose zamah automobilu kreirajući profil u obliku kapi koji podseća na model Giulietta Sprint, jedan od najlepših automobila ikada napravljenih.
Drugi aspekt italijanskog stila je „jednostavnost“ koja obavija ono što je zapravo najkompleksniji kreativni proces u industriji: dizajniranje automobila. Zadatak stila je da sakrije rezultat dugog i složenog rada iza proste, prirodne linije koja naglašava elegantne oblike i sofisticirani italijanski ukus. Ovaj pristup se može primetiti u celokupnoj istoriji modela Alfa Romeo, izražen kroz čiste, pažljivo osmišljene linije. Iz ovog razloga, snažan identitet novog modela brenda Alfa Romeo izražen je u nekoliko jednostavnih poteza: linijom utisnutom duž ivica koja označava vrata i obavija brave i, naravno, legendarni trolisni „nos“, verovatno najčuveniji i najprepoznatljiviji element stila u istoriji automobilske industrije.
Konačno, italijanski stil karakteriše i visok kvalitet završne obrade koji se oslikava u kreiranju bogatih, harmoničnih refleksija duž površina. Konačni rezultat je novi model Guilia, izvajani oblik koji podseća na veliku mačku koja se upravo sprema da skoči. Ista inspiracija se može naći i unutar automobila. Sve je čisto, esencijalno i fokusirno na vozača, poput komandi grupisanih na malom upravljaču koji je dizajniran tako da se prilagodi svim stilovima vožnje. I više od toga. Pozicija vozača je „usečena“ kao struktura sa dijagonalnim tunelom, sa blago talasastom isntrument tablom i pametno pozicioniranim instrumentima koji odaju utisak ručno sašivenog odela iskrojenog sa puno pažnje i uz korišćenje najboljih materijala: ugljenična vlakna, drvo i tkanine izabrane su radi svoje prijatnosti i na oko i na dodir i tako su usklađeni da učine vidljivim ljudski dodir.
Vrhunski, inovativni motori
Najsavremeniji, inovativni motori predstavljaju još jedan karakterističan element pravog modela brenda Alfa Romeo. Iz tog razloga, jedinstveni motor u pogledu tehnologije i performansi, kome je sudbina da postane novi reper brenda, kreiran je za verziju Quadrifoglio.
Šestocilindarski turbo benzinac koji su usavršavali inženjeri sa iskustvom iz kompanije Ferrari pruža 510 ks i zadivljujuće performanse: na primer, ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 3.9 sekundi. Uzgred, i pored svoje neverovatne snage i obrtnog momenta, novi motor je iznenađujuće ekonomičan i koristi elektronski kontrolisani sistem za deaktiviranje cilindra. Naravno, kao i svi benzinski i dizel motori najnovije generacije, i ovaj šestocilindarski motor je u potpunosti napravljen od aluminijuma u cilju smanjenja težine, posebno na prednjoj osovini, i radi postizanja prepoznatljivog Alfa Romeo zvuka.
Savršeno raspoređena težina
Specifičnost novog modela Giulia je mudro upravljanje težinom i materijalima u cilju postizanja savršenog rasporeda težine na dve osovine u odnosu 50/50. To je neophodno za onaj tipičan užitak u vožnji automobila Alfa Romeo i postiže se finim podešavanjem rasporeda i postavljanjem najtežih elemenata na najcentralniju moguću poziciju.
Vešanja su jednako neophodna za optimalnu vožnju kao i raspored težine. Konkretno, multilink rešenje koje obezbeđuje vrhunske performanse, zadovoljstvo pri vožnji i udobnost izabrano je za zadnju osovinu. A sa prednje strane, nova dvostruka poluga vešanja sa polu-virtuelnom osom upravljanja dizajnirana je da optimizuje efekat filtriranja vibracija i da garantuje brz i precizan odziv upravljanja. Ovaj eksluzivni Alfa Romeo održava konstantnu liniju vođenja točka pri skretanju i može da se izbori sa velikim bočnim ubrzanjima zahvaljujući uvek savršenom naleganju gume na površinu. U svakom situaciji i pri svim brzinama, vožnja modela Alfa Romeo Giulia sa najdirektnijim mogućim prenosnim odnosom upravljačkog sistema je prirodno i instinktivno.
Inovativna, ekskluzivna tehnička rešenja
Kao još jedan način izražavanja inženjerske kulture brenda Alfa Romeo, dizajn, građa i izbor materijala za šasiju i vešanja uvek su savršeni. Kao posledica toga, odlučeno je da elektronika bude upotrebljena samo da bi pružila garantovano vozačko iskustvo, na sjajnim osnovnim mehanikama koje čine vožnju, još uzbudljivijom.
Ovo je demonstrirano ekskluzivnim tehničkim rešenjima koja se mogu naći na novom automobilu, kao što je Sistem za usmeravanje obrtnog momenta sa dvostrukim kvačilom radi omogućivanja zadnjem diferencijalu da kontroliše raspodelu obrtnog momenta na svakom točku zasebno. Na ovaj način, prenos snage na put je poboljšan i u uslovima slabije kontrole. Samim tim, vožnja je bezbedna i zabavna i nema potrebe za invazivnim sistemom kontrole stabilnosti. Integrisani sistem kočenja – inovativni elektromehanički sistem koji kombinuje kontrolu stabilnosti i tradicionalnu servo kočnicu za momentalni odziv prilikom kočenja i zaustavni put koja obara sve rekorde, uz uvek bitnu optimizaciju težine – biće sastavni deo novog modela brenda Alfa Romeo.
Uz odlični koeficijent otpora, savršeni balans sila na uglovima i ponašanje aerodinamičkog potiska, novi model ima tehnologiju „Active Aero Splitter“, prednji sistem koji aktivno upravlja aerodinamičkim potiskom za bolje performanse i bolje prijanjanje čak i pri velikim brzinama. Svim ovim najsavremenijim sistemima upravlja „Chassis Demand Control“, mozak integrisane elektronike koji ostalim sistemima dodeljuje posebne zadatke u cilju optimizacije performansi i zadovoljstva pri vožnji.
Novi model Alfa Romeo Giulia takođe poseduje obnovljeni Alfa DNK koji menja dinamičko ponašanje automobila u skladu sa vozačevim odabirom režima: Dynamic, Natural, Advanced Efficient (po prvi put neki model brenda Alfa Romeo dolazi sa režimom energetske efikasnosti) i naravno Racing (na verzijama sa visokim performansama).
Putnički prostor novog automobila nudi najbolje u pogledu kvaliteta, bezbednosti, opreme i udobnosti uz specifičan element stila veoma karakterističan za Alfa Romeo: centralisanost vozača. Nije slučajno što su sve kontrole ugrađene u upravljač kao na bolidu Formule 1, dok se veza između čoveka i mašine sastoji iz dva dugmeta laka za korišćenje, koja se koriste za podešavanje selektora sistema Alfa DNA i info-zabavnog sistema.
Najbolji odnos snage i težine
Za postizanje izuzetne specifične snage (koeficijent znatno ispod 3), Alfa Romeo Giulia kombinuje izuzetne performanse motora i široku upotrebu ultralakih materijala u celoj konstrukciji. Na primer, za pogonsku osovinu, haubu i krov odabrana su ugljenična vlakna, dok je aluminijum korišćen za motor, kočnice, vešanje (uključujuči elemente prednjeg vešanja i zadnje i prednje ramove), pored mnogih drugih komponenti karoserije, kao što su vrata i krila. Pored toga, zadnje unakrsno ojačanje napravljeno je od kompozita aluminijuma i plastike. U cilju smanjenja ukupne težine, kočioni sistem je fino podešen uz pomoć aluminijumskih elemenata i diskova od kompozita ugljenika i keramike, dok su strukturni ramovi sedišta izrađeni od ugljeničnih vlakana. Bez obzira na sva ta smanjenja težine, ovaj automobil poseduje najbolju torzionu krutost u svojoj klasi, čime garantuje trajan kvalitet, akustički komfor i dobro upravljanje čak i u uslovima ekstremnog opterećenja materijala.
FCA Srbija
alfa da do 2018 godine godisnje prodaje 150,000 vozila u severnoj americi? pa oni nebi mogli pokloniti toliko vozila, a ne prodati.
I IHS Automotive misli slično: "Marchionne aims to increase Alfa’s annual global sales to 400,000 by 2018.
Alfa Romeo may only reach half its target. IHS Automotive forecasts deliveries of about 216,000 cars in 2018."
http://www.autoevolution.com/news/2016-alfa-romeo-giulia-tipo-952-quadrifoglio-verde-is-the-rebirth-of-alfa-romeo-video-photo-gallery-97073.html#agal_8
Ne mogu sakriti razočaranje.
Očekivao sam da će me oboriti s nogu kao 159 i 156 ali izostao je onaj WOW efekat.
Umesto toga, nekako već viđeno i neoriginalno...
Kao da gledam
http://www.infinitiusa.com/content/dam/infiniti/vehicles/2015/q50/gallery/photos/exterior/13-zoom-hd.jpg
+
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2b/BMW_E90_rear_20090301.jpg
Čekam još fotografija i da je vidim uživo ali za sada mi izgleda kao da nije to-to... :(
Poz
Nije da nije lep auto i ovih 510KS je odlicno, ali su mi nekako ovi prednji farovi preveliki! Po meni je 159-ka lepsa i klasicnija (prava) Alfa.
Super auto. Ne bih se gadio, da mi ga neko pokloni, al' da nema dusu, nema.
Skroz svapski dizajn.
Alfa je, posle mnogo vremena, napravila ozbiljan auto u srednjoj klasi. Nemci najzad dobijaju pravog konkurenta. Zadnji pogon, odlične performanse i proporcije i dizajn koji neodoljivo podsećaju na BMW 3 series. Ali uzor i treba da bude najbolji jer tako rade pametni! Dosta je bre bilo našminkanih FWD derivata Fiatovih platformi ! Prava Alfa se vratila. Narednih nekoliko godina će pokazati i da li Giulia zaista može da parira BMW-u 3 series njegovim oružjem + dozom specifičnog italijanskog šmeka. U marketinškom smislu, predstavljanje ove "3,9 sekundi do stotke" QV varijante je odličan potez. Hm...to odmah otvara pitanje da li je u planu JOŠ JAČI GTA - al' da se ne zalećemo previše! Sad će M3 biti pojačan na preko 500 KS u rekordnom roku, za to mogu bolan glavu na panj stavit'! Bilo kako bilo - Cuore sportivo ! ;)
Prodavace se ovo kao vruce krofne... Nije mi jasno zasto ne pozure sa prodajom, nego tek feb.2016
Fail. Bar u estetskom smislu. Da ima bilo koji drugi znak, bio bi savršen.
Samo da komadna tabla ne bude bzv, i da cena bude logicna. Iskreno, dosadili su A4/ Bmw3/C klasa/...
"Samo da komadna tabla ne bude bzv, i da cena bude logicna. Iskreno, dosadili su A4/ Bmw3/C klasa/..."
Možda tebi, Jimmy. Jer ti automobili se prodaju kao vruć lebac u celom svetu. A kao što vidiš i Alfa je kod ove nove Giulie morala da pređe na RWD i da "pozajmi" mnogo toga od dizajnerskog jezika BMW-a (pogledaj profil - pljunuti BMW E90) ne bi li parirala tim "dosadnim" Nemcima. Mislim, brate, OK ako su tebi dosadni ali realnost kaže drugačije. ;)
Ne vidim ni 1 liniju sa BMW-a serije 3.
Ali ni jednu, ni C stub, ni ugao krov/gepek, ništa baš
Italijanski M3. Ali zašto zadnji deo ovoliko liči na Škodu Superb? Čak je i font "Giulia" isti kao Škodin font. Italijani poludeli. :)
"najduže međuosovinsko rastojanje u klasi"?
Sve pohvale ako je tako i ako će i pozadi moći da se lepo sedi u tom segmentu.
@Maksim
Pa bile su one nezvanične slike enterijera, a kao što se ispostavilo i sa eksterijerom one i nisu bile baš toliko "nezvanične". Elem, enterijer je kombinacija Mazde 6 i BMW-a serije 3. Plus neki Alfini fancy detalji. Što možda sveukupno gledano i nije tako loše.
Kad je retro ne valja, kad je moderno ne valja. Rdjavoj ovci i runo smeta.
Ja joj dajem sve sanse da me obori s nogu kada je budem video uzivo. Unapred se radujem.
@Angela, Angela, upravo to sto ti kazes dokazuje da se prodaje "klasika", a ne avangarda. Svi na blogovima kazu da su razocarani (kao da je Alfa trebalo da stavi farove na krov a auspuhe umesto retrovizora), jer je "ovako neorigalna". E, cim je neorigalna, ima sanse da se prodaje u mnogo vecem broju nego onako "originalna". Zivi bili pa videli!
Da, ima nemacki dizajn, samo malo vise smekerski, a manje mafijasko- gastarbajterski. Sto se tice kvaliteta, sve je do sada bilo na strani nemackih automobila... Tu Alfa ima ozbiljan izazov... Nadam se i dobroj, sportsko-elegantnoj komandnoj tabli, kja ce razocarati sve Alfiste koji nikada nisu, ali i nece kupiti Alfu dok ne postane klasnicno sportski lepa, a ne sa buljavim i zavrnutim svetlima kao do sada.
Sad baš nešto gledam i mislim da je Alfa iskopirala Jaguar XE - trenutno najlepši auto u premium srednjoj klasi.
"Da, ima nemacki dizajn, samo malo vise smekerski, a manje mafijasko- gastarbajterski."
Ovo je subjektivna i vrlo pristrasna tvrdnja, Jimmy. ;)
"Na promociji je prikazan najsnažniji Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde (QV) pod čijom haubom je aluminijumski 3,0 litarski V6 turbo motor sa 510KS (za poređenje BMW M3 ima 431KS) i el. kontrolisanim sistemom deaktivacije cilindara, što je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h u trajanju od 3,9 sekunde."
Ovo mi je omiljeni deo teksta. :)
@ svi, u članak je ubačena i slika unutrašnjosti i još jedan video, kao i PR saopštenje FCA Srbija koje sam u međuvremenu dobio.
Lep auto da se ne lazemo, samo nije bas BUM efekat, malo je lepsa otpozadi po meni.
Mozda nije bas da se izdvaja, ali lep autic.
Mi obicni smrtnici treba manje da gledamo ove monstrum modele, tj motore sa 500 ks, mada, svaka im cast na ubrzanju! Za nas su ovi 2.0 dizeli i turbo benzinci sto ce izbaciti.
Ne znam da li primecujete da i visa klasa bmw 5, a6 i e klasa su sve vise sa tim 2.0 dizel-benzin, sve je manje po ulicama 3.0 motora..
Ovako stoje stvari:
Definitivno nema onaj "vau" izgled kao prethodnici, ali postoji jedna ogromna razlika u odnosu na te prethodnike, a to je trziste sto dosta diktira drugacijim sto kazu neki "pozajmljenim" dizajnom i to je ok. Tako da ako to zanemarimo izgleda fenomenalno!
Motorizacija - kao sto sam ranije rekao, nista ispod 2.0 sto je odlicno i ovde definitivno prednjaci u odnosu na svabe troklipnjace. QV verziju osim ako ne odvale neku nenormalnu cenu sa njima ne vredi ni porediti zaista.
Enterijer dobar ali bih voleo da to potvrdim sa jos nekim zvanicnim slikama.
Sve u svemu ja sam licno prezadovoljan i za sad bih dao ocenu 8.5/10 (ipak fali ono "vau") i bih definitivno jednog dana voleo ovo da posedujem!
Voleo bih da cujem ljutu konkurenciju sta misli, neki su vec izneli miljenje kakvo god bilo i to postujem, sad su na redu oni sto cute vec danima :))
@Panco
"QV verziju osim ako ne odvale neku nenormalnu cenu sa njima ne vredi ni porediti zaista."
Kao prvo, to da li vredi porediti pokazaće testovi a ne suve brojke, a cena će biti itekako visoka. Alfe nikad nisu bile jeftine. Posebno te sa visokim performansama. Mislim, čisto da se ne iznenadiš. ;)
http://www.bimmertoday.de/2015/06/24/bild-vergleich-alfa-romeo-giulia-2016-trifft-bmw-m3-f80/
steta samo sto uskori izlazi m4csl koji ce biti brzi od ove alfe.ali opet,biti drugi najbrzi auto u ovoj klasi uopste nije los ucinak.
panco,u kom svetu ti zivis kad mislis da nece ubacivati nista ispod 2.0?
Zur Auslieferung Anfang 2016 startet die Motorenpalette jedoch mit eher bürgerlichen Turbo-Benzinern von 1,4 und 1,8 Litern (offiziell 1750 genannt), der Diesel setzt auf 2,2 Liter Hubraum. Die gesamte Motoren-Bandbreite der Giulia stellt Alfa dann auf der IAA 2015 vor. Die Preise hält Alfa noch geheim, erste vorsichtige Schätzungen gehen von rund 35.000 Euro als Einstiegspreis für Benziner und Diesel aus. Die 510-PS-Topversion dürfte wohl rund 75.000 Euro kosten.
@ BMW trenutno nepostojeće serije
Nema službenoga press materijala osim u kojem kaže da će SVI motori biti aluminijski. Znači ništa 1.4 i slične 'veličine' dok ne dođu novi mali aluminijski motori za FCA.
Koliko znam jedno druže vrijeme će osnovni motor biti novi 2.0, a 1.75 neće ići u Giuliu.
Dizel je 2.2 ali nije onaj iz Cherokee nego drugi sa aluminijskim blokom.
I 3.0 V6 dizel će pričekati jer ovo je priča koju sam čuo. Neće ići postojeći sa CGI blokom nego se čeka novi sa aluminijskim, manja masa.
I gdje je Orlo, gdje se skrio? Baš me zanima kako im se isplati raditi ovaj novi V6 koji nema veze sa Maserovim. Gdje je objašnjenje?
"steta samo sto uskori izlazi m4csl koji ce biti brzi od ove alfe.ali opet,biti drugi najbrzi auto u ovoj klasi uopste nije los ucinak."
Samo što je CSL specijalna i olakšana varijanta,a bit će i dodatno pojačanam, a QV je takva, kakva je...
@N.N.
Mislis sa Chrysler-om?
Kazi mi zasto aluminijum, zar nisi rekao da on nije dobar za dizel motore, i otkud aluminijum u buducem novom 1.6 MJet motoru?
n.n. bice ispod 2.0 i to je to.sad kad ce ubaciti ne znam,ali ce ga ubaciti.
veruj mi za ovo,proverena info.
@ BMW trenutno nepostojeće serije
Imaš kakav pouzdan info za Talijana. Tu to svakako nije Nijemac. Pazi ja mjesecima pričam ovdje, imao sam pregršt točnih informacija. Od 2.2 aluminijskog dizela, preko novog V6, do najdužeg međuosovinskog razmaka u klasi.
Dajem sebi za pravo da sam daleko pouzdaniji izvor od njemačkih medija.
@ Orlo
Rekao sam da aluminij nije najpoželjniji za manje motore, a pri tome sam mislio da će biti korišten u gradske svrhe na kratke relacije. Aluminij se sporije grije i tu bi gusani blok. I drugo gdje je aluminij mogući problem su V dizel motori, tu mi je CGI miliji.
Ali što sam rekao da nikada ne bih za dizel je open deck block, a također ni za high performance benzinca. To ovdje je slučaj i blok je closed deck za razliku od američkog derivata(blok nije identičan američkom) u Masera koji je open deck.
@bmw series 8
"steta samo sto uskori izlazi m4csl koji ce biti brzi od ove alfe.ali opet,biti drugi najbrzi auto u ovoj klasi uopste nije los ucinak."
Šteta je što ti ne možeš da skineš kapu ničemu osim BMW-a jer si bolesno pristrasan. Čak i ako izađe M4 CSL videćemo koji auto će biti brži u stvarnom svetu...Alfa čeka. Uostalom, koliko pristrasan treba biti pa proglašavati POSTOJEĆU Giuliu QV 2nd best autom u poređenju sa BMW-om koji JOŠ NIJE IZAŠAO I TEK JE U NEKOJ NAJAVI? Plus, šta ako kasnije bude još jača Giulia GTA? Mislim, daj, pa ja vozim BMW, ali koji si ti nivo čoveče...smešan si.
Iako su mi prvi utisci bili pozitivni, prednji deo mi je ruzan i nekako bas nikakav - ima tu elemenata sa mnogih, prednji cenim da su hteli sa starih Alfi... mogli su bar da nas sve postede, cak i neke fanove kojima je na silu ovo nesto najlepse u zivotu i slicno, ovim cekanjem i neizvesnoscu jer krajnji proizvod ne obara s nogu kako je ocekivano i o cemu se govorilo... sasvim sam siguran da ce nocas rukovodstvo sve tri premijum marke mirno da spava... a ako se prodaja ne odrzi otici ce oni i na manje motore...
Mene u principu interesuju normalne verzije, dok ovih 3,9s do 100 km/h je fenomenalno, ali pravi rezultat cemo videti kada izadje na stazu... i za nove Maserati-je je bila prica o Ferrari-jevom "mesanju" u razvoj pa na stazi nisu bili nevidjeno dobri i najbolji, s obzirom na cenu, klasu, promo materijal i pricu... a Maserati je klasa iznad ovoga...
Ferrari-jev motor, i ovolika snaga, moze da znaci samo visu cenu a da li je to pametno... vreme ce pokazati, mada mozda nije ni bitno ovo se i nece prodavati u nekom broju, ovo je za stvaranje imidza...
@Orlo
nego druze kako sad objasnjavas sto nisu vidjeni maskirani primerci pred premijeru? I sta ti je to bilo toliko bitno???
Nesto si mi utihnuo danas? ;-)
N.n. Pokazace vreme cija je info tacnija. Samo mi se nemoj uzbudjivat.tocno se zabrinem :).
@N.N. 21:09
Druze, ne trudi se bez potrebe. Tebi svaka cast za sva ova izvestavanja gde god da se informises nije ni bitno, bitno je da sve sto si napisao da je tako i bilo.
@carobnjak
Pretekao sam te... :P :)
Vala koliko su mandali i odlagali... Zabari su to... ne mo's im verovati iako prave sve najbolje...
@Orlo
Da znas da jesi.... Sta fali prednjem delu? Bas je upecatljiv
N.n,panco,ne sitnicarite mnogo nego budite zadovoljni sto je alfa posle xy godina izbacila nesto iole normalno.i opet,bice motora ispod 2.0
NN
Respect za sve ove info
Bilo je zaista opakih rendera za novu ALfu
http://www.diseno-art.com/news_content/wp-content/uploads/2014/08/Alfa-Romeo-Giulia-Concept-multi.jpg
Po meni možda bi pun pogodak bio sa okruglim farovima:
http://farm5.static.flickr.com/4131/5003590913_4cb1aa90fb_b.jpg
Poz
@bmw
Okej nema frks
Evo par slika unutra
https://scontent-mxp1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/t31.0-8/11406187_10153945636576258_215089796508539418_o.jpg
https://scontent-mxp1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/t31.0-8/11412095_10153945636556258_2901978268487954386_o.jpg
https://scontent-mxp1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/t31.0-8/11537344_10153945636581258_5851836104652689085_o.jpg
https://scontent-mxp1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/11334043_10153945636536258_5459435435264095997_o.jpg
Kao što sam i mislio
Bela sa hrom maskom i hrom okvirima izgleda 10x bolje od QV verzije, jer su detalji normalnih proporcija
nitro:
0-100 km/h : 3,9 sec...
and ...
and ......
weight/power ratio 2,99 kg/hp!!!
ako je ovo istina onda zabari nisu dizali prasinu bez pokrica.da se sacekaju jos neki detalji,slike enterijera,specifikacije...
eksterijer u svakom slucaju izgleda odlicno,bez obzira sto ima elemente nekih drugih kompanija.na drugim stranim sajtovima vec ima mnogo boljih slika.
u svakom slucaju pravo osvezenje i navijam za alfu da bude kao nekada,italijanski BMW :).
Autor bmw series 8 24 Jun 2015, 18:10
toliko koliko "ne znam da skinem kapu"
p,s.bice motora ispod 2.0 :)))
Bitna stvar je da je nova Alfa fokusirana i na americko trziste, zato nema VAU efekta!
Samo što je neko nekada bio bavarska Alfa, a nitko nije bio talijanski BMW. :/
Kao da je iz tri dela. Napred odlican mada cudan zbog farova koji ipak nisu katastrofa. Najbolje se to vidi na snimku bele alfe. Bocno bmw ostro a pozadi zaobljen, nekako lose izvedeno. Zadnja svetla gt i a5 solidno. Posto je previse bmw a premalo alfa ostaje da se nadamo da nije fotogenican kao i bmw, i da uzivo to legne na oko kako treba.
Ko misli da nece imati manji motor od 2.0 je u zabludi. Morace da obore cenu da bi bio konkurentan. MISLIM, NE MORAJU, ali ce obrati zelen bostan.. :)
sprijeda ko jaguar ... iskreno kao da je malkice se pogubio dizajner .. al eto nije puno loše ..
Odlican je i unutra. Kod prednjih farova su problem dnevna led svetla, to kvari ukupan izgled prednjeg dela. Na beloj Alfi se to najbolje vidi. Sve u svemu, dobro dosla Giulia! :) :) :)
Sad razmisljam o najgrdjoj varijanti sa 1.6 jtdm-om (buducim). Nagadjam, ali imace 120-140ks i 320-350Nm, (sadasnji jtd ima 105ks/320Nm)
Ako ova QV sa ovolikom motorcinom ima 1525kg, ova 1.6 dizel bi bila verovatno oko 1450kg. To je osetno laksi auto od osnovne varijante 159. Performanse, verovatno 0-100 za 10s.Mozda bi bila spora alfa, ali to ne bi bio spor auto. A prodavace se sigurno.
Ovo su moja nagadjanja
Jesu negde objavili duzinu automobila i zapreminu gepeka (da ne bude kao na 156-manje od 400 litara)?
kao dugogodisnji vlasnik alfe kazem: sto ga duze gledam sve mi je lepsi!!!!!
U zadnjih deset godina BMW i ostali skidaju folove sa Alfi i sad kao Alfa lici na BMW. Cuj stop svjetla lice na skodu superb (namjerno mala slova) a nisu skodina stop svjetla kopija Maseratijevih.
Astra K pokrala štopaljke sa Đulijete, samo je te štopaljke zaoštrila na ćoškovima.
Ventilacioni izduvi okrugle forme pokrala čak i Dačija sa Alfe 33.
Brava zadnjih vrata u staklu pokradena 100x od Alfe.
Visoko podignut gepek pokraden sa Alfe 33.
Mazda pokrala Valter Da Silvine linije bokova, linije Haube, sad glumi kodo mu*a od labuda.
Felne kradu masovno sa Alfi.
Seat Cordoba ima štopove kao Alfa.
Ital Design, Pininfarina, Đuđaro, italijansko diktiranje trendova.
I tako...
@caorbnjak
Upecatljiv je svakako i nikoga ne ostavlja ravnodusnim, to sigurno, ali mislim da nije dopadljivog dizajna, kao meni omiljena familija, 159/Brera/Spyder ili GT, GTV... sve je stvar ukusa doduse...
@N.N.
Cudi me kako se nisi zapitao za NVH ovog modela, pored cinjenice da je laksi od npr M3? Stvarno...
@carobnjak
Prelepa je, jedan od retkih modela kojem bih zbog izgleda oprostio nedostatke... prolazim cesto pored jednog servisa, muce se sa jednom plavom Brerom, izgleda nemaju pojma da je poprave, doduse vozi se po gradu ali, svaki drugi dan trojica majstora je "studira"...
Nije to to. Pozadi zaista lici previse na skodu ili cak na Audi A5. Auto je lep ali dosadan. Trebali su retro stil zu svetla primeniti. Alfa GT je pozadi dizajn zu sva vremena.
Alfista,
Po meni bi još bolje izgledao da napred ima okrugle farove kao iz linkova što sam kačio...
Ali i ovako je agresivan i "opak", na prvu loptu se vidi da je pravi sportski auto
Poz
Dobar je, na drugi pogled. Klasican i lep. Zadnji deo lici na Maserati Grand Turismo. A to sto VW/Audi od drugih vole da kradu je poznato i vrapcima na grani. Tako da slicnost sa VAG modelima sto se tice zudnjih svetlosnih grupa netreba uzeti za zlo. Drzte te se dorbo momci, sad ce te videti sta je Erotika al u beloj boji.