home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Novi Volvo V90 će zvaničnu premijeru po ranijim najavama imati 18. februara u Stokholmu, ali su prve zvanične slike već procurele u javnost.

Kako i već predstavljeni Volvo S90 sedan (prošlog meseca na sajmu u Detroitu), i V90 je napravljen na SPA platformi, a pokretaće ga četvorocilindrični benzinski i dizel motori (D4 i D5 sa 190KS odnosno 235KS), kao i T5 i T6 benzinci sa 254KS i 320KS. Takođe možemo očekivati i T8 Twin Engine hybrid varijantu sa 407KS i 640 Nm (sa kombinacijom turbo benzinca i elektromotora).  

Kako bilo, S90 i V90 su predviđeni kao konkurencija nemačkoj premium "trojci", i to Audiju A6, BMW-u Serije 5 i Mercedesu E klase.

Po sadašnjim informacijama, Volvo V90 je dugačak oko 496 cm, što je za 15 cm duže od sadašnjeg V70, od koga ima i za 13 cm duže međuosovinsko rastojanje. To znači da možemo očekivati više mesta za putnike, kao i veću zapreminu prtljažnika.

Uz novi izgled eksterijera (po uzoru na Volvo Coupe concept) i ekonomičnim motorima, S90 i V90 bi kupce trebalo da privuku i prostranijim enterijerom sa kvalitetnijim materijalima i bogatijom opremom, naprednim bezbednosnim sistemima, kao i pomenutom plug-in hybrid verzijom koja će samo na elektropogon moći da pređe oko 40 km.

Treba podsetiti i na nedavne informacije o mogućnosti da Volvo ponudi i sportske verzije V90 Polestar i S90 Polestar.

Neki mediji su naime pisali kažu da šanse da Polestar verzije S90 i V90 ugledaju proizvodnju zavise od procena da li bi takvi modeli privukli dovoljno potencijalnih kupaca kako bi se opravdale investicije.

Britance posebno zanima Polestar verzija Volvoa V90, imajući u vidu nasleđe nekdašnjeg Volvoa 850 karavan u British Touring Car Championship-u. Takođe, Polestar će najverovatnije pojačati hibridnu T8 varijantu, budući da je interesovanje za hibridima u porastu. Sem sa više snage, S90 i V90 Polestar bi naravno dobili i aero body kit, nove točkove, modifikovano oslanjanje, jače kočnice, novi izduvni sistem i sportsku unutrašnjost.

Na kraju ostaje ostaje još i pitanje da li će Volvo novi V90 možda ponuditi i u (pro)terenskoj verziji Cross Country, dakle sa povišenim klirensom i dodatnim zaštitnim elementima na eksterijeru.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Foto: Autofans.be / Autoweek.nl



čitanja : 1567



Komentari

To ja zovem "medjuosovinskim rastojanjem" :)

Autor moron 11 Feb 2016, 19:04

Od karavana uvek sam najviše voleo Audi i Volvo modele, ali ovaj novi V mi nije legao...
Poz

Autor Raziel 11 Feb 2016, 19:25

Kako je fenomenalan..

Autor Priapus 11 Feb 2016, 20:34

Odlican. samo ogorman transmission tunnel i onda pokriven tepihom da sve izgrebu noge putnici leti. Dugmici za prozore nisu lepi kao na Mercu, i zasto NIJE RAVNO ZADNJE STAKLO? Koja je poenta da naprave karavan i onda zaseku ovako. Ispada isto kao Superb, karavan ili ne zapremina nepromenjena. Ili da je kraci, ili da je prozor vertikalniji.

Autor Fordovac 11 Feb 2016, 22:01

Zapravo je bezgresan...
Pokusavam da nadjem neku manu vrednu pomena a to bi mozda bilo ovo sto Fordovac pominje, mada meni vise odgovara ovakav kompromis izmedju lepog izgleda i zapremine.
I kao sto sam govorio ranije, pristalica sam kompromisa ekrana na dodir i razumnog broja dugmica. Vise bih voleo na slepo da trazim dugmice/tockice nego da "mastim" ekran dok skrecem pogled sa puta.

Autor Uros Cuore Sportivo 11 Feb 2016, 23:11

Мислим да ће амери да полуде за овим караваном.

Autor Цвеле 12 Feb 2016, 12:06