
BMW nastavlja da izbacuje nove verzije nove generacije Serije 7 pa će tako početkom marta posetiocima sajma automobila u Ženevi prikazati i hibridnu varijantu sa oznakom 740e.
Uz vest o BMW-u 740e ide i najava o iPerformance brandu koji će se koristiti uz sve plug-in hybrid modele ovog nemačkog proizvođača. To znači da će se ponuda modela 740e sastojati od regularnog 740e iPerformance, zatim 740Le iPerformance i 740Le xDrive iPerformance verzije sa 4x4 pogonom.

BMW 740e kombinuje četvorocilindrični benzinac sa 258KS, baterije od 9.2 kWh i elektromotor (kombinovana snaga iznosi 326KS), a moguća je i vožnja samo na elektropogon (40 km za verzije 740e i 740Le iPerformance, a 37 km kod 740Le xDrive iPerformance verzije). Ovde treba reći da punjenje baterija na običnoj kućnoj utičnici traje oko 4 sata, a manje od tri sata na BMW i Wallbox-u.

U zavisnosti od verzije, BMW 740e od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,5 do 5,7 sekundi, ima potrošnju goriva od 2,1 do 2,3 l/100 km i emisiju CO2 od 49 grama po km.


Treba pomenuti da 740e ima i specijalno eDrive dugme na centralnoij konzoli koje vozaču omogućava da izabere način rada plug-in hybrid pogonskog sistema. Uobičajeno, elektromotor radi u saradnji sa benzincem, ali ako vozač izabere Max eDrive mod, benzinski motor se gasi čime se omogućava vožnja samo na elektropogon.

I ova "sedmica" u opremi ima ConnectedDrive navigacioni paket, smartphone integraciju sa bežičnim punjenjem, veliki ekran osetljiv na dodir i funkciju kontrole gestovima.
Ivan Mitić – Autoblog.rs