home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nedugo nakon što je Citroen predstavio zanimljivi SpaceTourer Hyphen koncept, i Peugeot je krenuo istim koracima koji se tiču njihovog kombija Traveller, pripremajući ga za predstavljanje na Sajmu automobila u Ženevi.

Nazvan Peugeot Traveller i-Lab, Peugeotov putnički kombi praktično je baziran na istoj arhitekturi kao i Citroenov SpaceTourer, ali Peugeot sa njim predstavlja sasvim novi oblik šatla, namenjenog prevozu VIP putnika. Osnovna razlika u odnosu na sve druge koncepte ove vrste je i-Labova napredna veza sa on-line svetom. Tako uz ogromne displeje – čak i u zadnjem delu gde je integrisan i displej na stočić između sedišta, wi-fi internet, pristup Cloud sistemima i automatsku konekciju sa internetom, i-Lab praktično predstavlja laboratoriju za povećavanje produktivnosti biznismena.

Inače, radi se o kombiju koji uz dužinu od 4,96 metara i visinu od 1,9 metara, pruža obilje prostora u kabini, pa i četiri sedšta u zadnjem delu definitivno pružaju komfor dostojan limuzina. Sa bilo kog zadnjeg sedišta moguće je upravljati na ogromnom 32-inčnom displeju, kontrolisati zvučni sistem sa čak 17 zvučnika, ali i koristiti puni potencijal interneta.

Iako je fokus razvoja direktno usmeren na konekkciju i još naglašeniju vezu vozila sa Internetom, Traveller i-Lab stiže i sa brojnim naprednim tehničkim rešenja koji značajno povećavaju bezbednost. Pored novog navigacionog sistema, i-Lab može da čita znakove pored puta, upozoravi vozača ukoliko počinje da gubi fokus tokom vožnje, da automatski koči, može da značajno olakša proces parkiranja, kao i da omogući vozilu vezu sa Peugeotovim Connect Fleet Management servisom.

U nastavku i o standardnom Travelleru:

Peugeot Traveller

Nakon svetske premijere, koja će biti na Salonu automobila u Ženevi u martu ove godine, Peugeot Traveller na velika vrata ulazi u svet kombija i minibusa visoke klase.

Peugeotovo odeljenje za dizajn tako u ovaj segment uvodi nove prepoznatljive elemente tipične za limuzine i SUV-ove.

Peugeot je obogatio Travellera i mnogim drugim adutima kako bi to vozilo postalo uzor u segmentu. Njegova nova osnova, izrađena na bazi modularne platforme EMP2, koja sjedinjuje kompaktne spoljašnje dimenzije s maksimalnom prostranošću. Peugeot Traveller tako nudi do devet prostranih sedišta, kao i zapreminu prtljažnika od 1.500 litara koja se može povećati do 4.900 litara zahvaljujući sedištima koja se mogu izvaditi. On takođe nudi do 74 litre zapremine otvorenih i zatvorenih pretinaca raspoređenih po kabini.

Dostupan je u tri dužine i to od 4,6 metara do 5,3 metra, a visina iznosi samo 1,9 metara, što je prava retkost u segmentu, pa mu omogućava pristup natkrivenim parkinzima.

Pored nekoliko konfiguracija unutrašnjosti tu je i varijanta Peugeot Traveller Business VIP. Ona za putnike u zadnjem delu nudi konfiguraciju s četiri sedišta, koja su okrenuta jedna prema drugima s nezavisnim foteljama od kože. Višenamenski plafon s trozonskim klimatizacijskim uređajem i blagim duvanjem, jedinstven je u segmentu, a nudi ambijentalno osvetljenje koje takođe doprinosi zadovoljstvu putnika.

Kako bi pružio još udobniju i bezbedniju vožnju, Peugeot Traveller dolazi s brojnom opremom za pomoć u vožnji najnovije generacije. Određena oprema pojavljuje se po prvi put na vozilu iz game, kao što je na primer, upozorenje na trajanje vožnje, sistem praćenja pažnje, prepoznavanje saobraćajnih znakova i upozorenja na ograničenje brzine i aktivno sigurnosno kočenje.

Driving time warning system dolazi kao deo serijske opreme i upozorava vozača nakon 2 sata neprekidne vožnje pri brzini od 65 km/h ili više. Svetlosni indikator prati poruka koja se pojavljuje na instrument tabli: “Vreme je za pauzu”.

Nadzor mrtvog ugla obaveštava vozača o prisutnosti vozila u mrtvom uglu u desnoj ili levoj susednoj traci. Ta oprema dostupna je sa sistemom pomoći pri parkiranju napred i pozadi ili sa sistemom Visiopark 1.

Traveller može pokreću moderni Euro 6 motori (1.6 HDi i 2.0 HDi) od 95 do 180KS, a tu je i novi automatski menjač EAT6.

Najefikasniji Peugeot Traveller je s potrošnjom od 5,1 l/100 km i 133 g/km emisije CO2, pa njegova celokupna gama s prosečnom potrošnjom od 5,4 l/100 km i prosečnom emisijom od 140 g/km predstavlja reference u segmentu.

Što se tiče bezbednosti, osim njegove opreme, zahvaljujući novoj osnovi i ojačanoj strukturi, Traveller je osvojio 5 zvezdica na testiranju EuroNCAP obavljenom u decembru 2015. godine.

Izvor: Proauto.ba

Foto: Peugeot



čitanja : 2212



Komentari

Šteta što se nije pojavio neku godinu ranije, pre SEK-e možda. I što nisam imao više novaca ...

Autor moron 12 Feb 2016, 11:33